Hakutulokset

1. S

Saako mattoja tampata

tälleen sunnuntaisin kerrostaloyhtiössä?
  2. S

No nyt mää tajusin

Kesti hetken tosin :D että kirosanoja ei enää sensuroida.
  3. S

Vaihdoin sitten nikkiä.

Emmanmamma -> TheBlackPearl -> Special K Onko täällä muuten Placebo-faneja? B)
  4. S

Huomenta

Ketäs kaikkia täällä on? :) Aika symppiksiä noi Mainion Manun työkalut muuten. :D
  5. S

Täällä on vissiin porukka vaihtunut

vai ainoastaan nikit? :) Puolen vuoden tauon jälkeen näkyy vain vähän "tuttuja".
  6. S

Mato Matala

Ei kellään ois mitään ylimääräistä Mato Matala rekvisiittaa? Meiltä löytyy nimittäin fanaattinen Matala-fani. :) Muita faneja? :)
  7. S

Heipparallaa.

Mitäs tänne? Pitkästä aikaa. Uudistunut ilme ainakin. :)
  8. S

Geisha-kuulista

Onko ne hyvät? Kokemuksia. :wave:
  9. S

Oulu

Kiinnostaisiko palsta-tapaaminen. :wave:
  10. S

Vertaistukeja psyykkisistä sairauksistä kärsiville äideille.

Eli olen perustanut kerhon jonka tarkoituksena on olla keskustelukavana äideille ja odottajille joilla on jonkinlaista psyykkistä sairautta. Kerhoon pääsee mukaan laittamalla y-viestiä minulle. TErvetuloa. :)
  11. S

Oulun äidit ja lapset

Kiinnostaiko ketään tavata lasten kera vaikka täällä meillä Halloween-kutsujen muodossa. Musta ois kiva sellaiset tytölle järjestää ja vähän kurjaahan se on kahdestaan juhlia. :D
  12. S

Oulu 13.10

Avataanpas uusi ketju tälle tapaamiselle. Eli tarkoitus olisi lähteä illalla äitiporukalla syömään. Paikkaehdotuksia otetaan vastaan ja mä voin ottaa ilmottautumisia vastaan. :)
  13. S

Uskomatonta mutta totta.

Uskomatonta mutta totta, että tapaamme, toteamme yhteen ääneen ja halaamme toisiamme. Tapaamme nyt ensimmäistä kertaa. Pitkät keskustelut netissä ovat saaneet meidät tutustumaan toisiimme. Tunnut kuin olisit sisareni vaikka välillä tunteeni sinua kohtaan ovat olleet jotain aivan muuta kuin...

Yhteistyössä