Hakutulokset

1. T

kiinteiden aloitus

Mä aloitin myös perunalla. Lisäsin siihen sitten porkkanaa ja seuraavaksi tarjosin maissia ja perunaa. Ihme ettei maissi teillä maistunut. Meillä poika söis maissia vaikka kuin... Olen ostanut pakastealtaasta makea maissi nimistä, muistaakseni Rainbowin valmistamaa ja sose sauvalla sitten vaan...
  2. T

nallepuh kakku???

Aivan ihana! :)
  3. T

Lahteen vaunuilu porukka?

Moi Äiskä-80!!! Tässä on sulle sähköpostiosoitteeni. Laitappa mailia tulemaan, niin tutustutaan. nallentassu@luukku.com
  4. T

Lahteen vaunuilu porukka?

Moi Tiina! Me oltais kans vaunuilu seuraa vailla... Mulla on 01/07 poika ja ite olen 29v... Ollaan muutettu pohjanmaalta ja tuttavia ei oikeen ole vielä löytynyt. Laitahan Y-viestiä mikäli kiinnostaa...
  5. T

Tammimammat07!

Meille syntyi poika 3.1.2007 hieman etu ajassa
  6. T

ÄITEJÄ LAHDESTA???

Moi vaan! Me ollaan muuttamassa ihan siihen mukkulan kupeeseen ja kaverit on myös hukassa. Meidän poika synty 01/07
  7. T

korvikkeista??

Meillä Tuttelista tuli kasvoihin ihottumaa,mutta ei muualle kehoon. Syy saattoi olla myös se, että Tutteli puklu oli jotenkin vahvempaa ja "poltti" poskista ihon rikki. Kun siirryttiin Naniin niin ei ole ollut mitään ongelmia. Meidän mielestä Tutteli haisi myös vahvemmalle/pahalle.
  8. T

Vuonna 2007 syntyneet vauvat

3.1.2007 PHKS poika 3340g 52cm rv. 39+6 <br><br>
  9. T

Libero-laukku saako P-KKS:ssa?

Kyllä sen saa vieläkin. Meijän poika tuli just 5 vko. Joten voin luvata, että tekin saatte sen.
  10. T

"hätä-ivf"

Heips! Me käytiin läpi kolmen vuoden mittainen rankka hoitojakso. Pari Puregon hoitojaksoa ja viimeiseksi päädyimme Helsinkiin Felisitas-klinikalle IVF-hoitoon (lähetteellä keskus-sairaalamme lapsettomuuspolilta) Munasoluja saatiin talteen 12, mutta kun menimme parinpäivän päästä alkion...

Yhteistyössä