Hakutulokset

1. R

Villejä veikkauksia

37,9 näytti tuo mittari :snotty: Ja mittari on mallia antiikki...10minsaa on nopeaa...
  2. R

Villejä veikkauksia

Paljonko mulla on kuumetta?? Pää räjähtää kohta ja flunssaa pukkaa päälle.. Nyt pistin kuumemittarin kainaloon ja odotan ........ *Hipsii burana-kaapille*
  3. R

Nyt tulee kuvia siitä nukkekodista.

WAU Tosi upea :flower:
  4. R

Lauantain Musiikkipinoa!

http://uk.youtube.com/watch?v=T8m6IbItrgk Scooter-how much is the fish :xmas:
  5. R

Toimiiko tää muka kaikilla muilla hyvin?

Juu, toimii toimii. Mitä nyt nakkaa tasaisin väliajoin ulos :headwall: Ja takaisin kirjautuminen on |O |O |O Hidasta |O |O
  6. R

Pienempiään ei saisi kiusata, mutta....

Hienosti oivallettu :D :D
  7. R

saan vihdoin apua.

:hug: Toivon että saat kaipaamasi avun sieltä.
  8. R

Miksi minun mieheni, lasteni isä...

Jos isä asuisi lähellä, en näe mitään vikaa tuossa viikko ja viikko systeemissä. Silloinhan lapset voivat kuitenkin käydä toisen vanhemman luona halutessaan, vaikka joka päivä. Mutta jos kauempana, niin hmm.. vaikea kysymys.
  9. R

Miten teidän miehet

Meillä kanssa puuttuu to oma-aloitteisuus siivoamisessa, mutta osallistuu kun pyydän. Eli ilmoitan , että ny siivotaan :D
  10. R

töks töks tökkii

Juu :snotty:
  11. R

Miten teidän miehet

Ei se mitään. =) Näitä kai sattuu välillä :D
  12. R

Voinks mä tehä noita köyhiäritareita pikkupullista?

Hyvin voit tehdä. Tietty tarvitset seoksen jossa on 1 muna, 1 1/2 dlmaitoa, 1/2 tlkanelia,1tl sokeria, jossa pyöräytät pullan puolikkaat.
  13. R

Miten teidän miehet

Tämä olikin esimerkki tältä päivältä. Jää tuolta välillä muutakin "levälleen". Ja saahan kait täällä nurista tuollaisesta? Vai onko se kielettyä? *Pohtii mistä täällä saa kirjoittaa?*
  14. R

Ette muuten usko miten hyvää oli :p

Juu, tulossa jo *Käynnistää autoa , kun samalla kiskoo takkia päälleen* *Lähti tulemaan, vaan kerkiääkö perille ajoissa?*
  15. R

:p Oih, nyt alkoi tehdä tosiaan mieli rapeita muikkuja :p
  16. R

Ai ne ovat hyviä :p Pyöräytitkö ruisjauhoissa? Meillä mummi pyöräyttää aina ruisjauhoissa ja paistaa voissa *Tuntee maun jo suussa*
  17. R

Miten teidän miehet

Osallistuvat siisteyden ylläpitämiseen? Tuli vain mieleen, kun kävin siistimässä keittiönpöydän äsken. Meillä vaihtelevasti. Vie kyllä vaatteet pyykkikaappiin ja kerää ne lojumasta lattialta. Mutta esimerkiksi pöydän siistiminen ruokailun jälkeen.... Nyt oli tyhjä mehupurkki ja lasi...
  18. R

Mitäs teillä tapahtuu juuri nyt?

Mies tekee ruokaa, lapsi katsoo filmiä ja minä :saint: Palstalla :saint:

Yhteistyössä