Hakutulokset

  1. S

    Actimel-pakkauksen PYSY -sana hakusessa...

    UP ! :wave: Eikö löydy keneltäkään??
  2. S

    Actimel-pakkauksen PYSY -sana hakusessa...

    Heipsan! Jos sulta löytyy Actimel-pakkauksessa olevaa PYSY sana ylimääräisenä, niin voin ostaa/vaihtaa sen johonkin =) :heart: Laita viestiä yksärillä mikäli sana löytyy.. :xmas:
  3. S

    HÄÄLAHJAIDEOITA, AUTTAKAA!!

    Tykkäävätkö he käsitöistä? Olen ompelija ja olen tehnyt häälahjoiksi semmoisia valkoista pellavaa olevia sisustus sydämiä, joihin tulee jokin kaunis hääaiheinen runo, tai sitten sulhasen ja morsiammen nimet ja hääpäivä. Persoonallinen lahja. Siihen voi myös laitta lahjan antajan nimen. Jos...
  4. S

    mitä voisi viedä ylioppilas lahjaksi tytölle

    Käsityön...Säilyttää arvonsa. Esim. sisustus sydämen tytön kuvalla + valmistumispäivämäärällä. Jää elinikäinen muisto. Terv. sisustus sydänten valmistaja :wave:
  5. S

    Verotus-asioista tietävät ( ei sis. vero% asioita )

    Jep...eli jos teet käsitöitä otat kaikki kuitit yms. mitä menee tarvikkeisiin talteen. Ne saa pois verovähennyksissä. Muuten olen tästä asiasta varma että joutuu maksamaan tuota elinkeinoveroa , kaikesta käsityöhommista. Verotoimistosta tarkastettu! :wave: Tuppereiden yms.verotuksesta ei...
  6. S

    Verotus-asioista tietävät ( ei sis. vero% asioita )

    Veroa pitää maksaa ihan kaikesta! Jos tulot ylittää vuodessa yli 8500e niin joutuu maksamaan alvin tuotteista. Alle sen jäävästä myynnistä maksat elinkeinoveroa. Eli kaikesta myynnistä PITÄÄ maksaa veroa. :wave: :wave: :wave:
  7. S

    Eikös Huutiksen OSTA HETI -tuote

    Kohtelias tapa on maksaa huutamansa kohde mahd. nopeasti. Jos ei ole varaa huutaa, niin silloin on parempi jättää huutamatta ja huutaa sitten kun sitä rahaa on millä maksaa heti tuote. :heart:
  8. S

    onko tänään kaupat auki???

    KIITOSSS!!! :flower:
  9. S

    onko tänään kaupat auki???

    Onko? =)
  10. S

    Tänään ne sitten alkaa JÄÄKIEKON MM-KISAT

    Minua ei kans voisi vähempää nuo kisat kiinnostaa...Mutta lähdetään silti berniin katsomaan väli-ja finaali pelit!!! :D
  11. S

    Oliko Prismoissa nyt kanta-asiakaspäivät?

    Etsin googlesta, että onko nyt joensuun prismassa kantaasiakaspäivät ja tämmöinen löytyi: " Asiakasomistajapäivät Joensuun Prismassa 23.-25.4.2099 " Aika pitkälle ne suunnittelee nuo ale-päivät... :laugh: :laugh: :laugh:
  12. S

    Poitsu sita taas "vähän" tippu tarhassa...

    Tsemppiä sinne ja toiv. ei käynyt pahemmin... Olen sitä mieltä että lasten pitää saada kiipeillä yms..että saavat motoriset taidot hyviksi, mutta kiipeilyn pitää tapahtua valvotussa ympäristössä, jossa on aikuisia katsomassa ettei tuommoisia tipahduksia pääse tapahtumaan!!! Vielä tsemit...
  13. S

    Löytyykö joensuusta mistään enää talvihaalareita lapsille???

    Kekäleessä on mielestäni yleensä hyvät alet!!! Voi jos vielä löytyisi ticetin haalari... :whistle:
  14. S

    onko ketään ollut mammuteilla?

    Antakaas vinkkejä mammutti osteluihin...??? :heart:
  15. S

    Löytyykö joensuusta mistään enää talvihaalareita lapsille???

    Miun pitää ostaa 128cm... tytölle! Pitää huomenna käydä kiertämässä... KIITOSS TIEDOSTA!! :wave: :heart:
  16. S

    mistä löytäisin kirjatelineen keittiöön?

    http://www.wanillarose.fi ja sieltä uutuuksista löytyy keittokirjateline :heart:
  17. S

    G: mäkkäri vai hese? miksi?

    Hese!! Mäkkärin majoneesi maistuu ihan "kirpeälle" PAHAAA YÖKS!!! :x
  18. S

    uuden talon osta, riittääkö kk tulot lainan maksuun..

    Jep! KIITOS KAIKILLE KIRJOITTAJILLE!!! :heart:

Yhteistyössä