Hakutulokset

  1. S

    Mein telkkari...

    ..otti ja sano sopimuksen irti :/ pitäs 32 taulu ostaa tilalle...suositelkaas merkkiä... Tosin pitää ootta ensin vakuutusyhtiön päätöstä |O
  2. S

    Vanhempien kesälomat

    minä pidän toisen kuun ja mies toisen kuun
  3. S

    G: Kuka kehtaa kertoa oman etunimensä? :)

    Merjan minä...
  4. S

    sunnuntain ruoka?

    salaattia, riisiä currykastikkeessa ja ananaspalojen kera, sit on broilerin reisiä :p
  5. S

    Onko lapsen yöhikoileminen ihan ok?

    meillä toi kuopus on samanlainen..ikää on neidillä jo 4v isosisko on ihan "normaali" myös...
  6. S

    G: Minkä merkkinen ASTIANPESUKONE teillä on?

    hoover ja hyvin on 4v toiminut
  7. S

    Käytkö säännöllisesti hammaslääkärillä?

    mä pelkään myös hammaslääkäriä.. silti kerran vuodessa itseni sinne pakotan.. mitä useammin käy..sitä vähemmällä pääsee ;)
  8. S

    meidän neiti meni

    mä menin tuossa iässä kihloihin myös.... taivalta takana 10v ja yhdessä ollaan edelleen :heart:
  9. S

    kun odotit esikoistasi niin kumpaa toivoit?

    luulin että se olis ollu poika..( en toivunut tiettyä, toivoin vain että olisi terve ) mutta olikin tyttö...
  10. S

    Mitenkäs otetaan liitossa..

    kiitos :hug:
  11. S

    Mitenkäs otetaan liitossa..

    en mä jaksanu vaivautua :laugh:
  12. S

    Uudenvuoden aaton menuuta kaipailisin...

    hmm...siinähän sitä tulikin :p
  13. S

    Uudenvuoden aaton menuuta kaipailisin...

    pää lyö ihan tyhjää.. oliskos jollain vinkkejä... kalaa ei voi olla ku en voi sitä syödä..
  14. S

    Meille tulee vihdoin ASTIANPESUKONE!!!!

    mä sain ensimmäisen astianpesukoneen 4v sitten.. enkä luovu
  15. S

    Mitenkäs otetaan liitossa..

    kun liiton päivärahan määräytyy kuukausi ansion mukaan. Niin lasketaanko se brutto vai netto kuukausiansiosta se päiväraha ?? *kyllä, toivoin pukilta uusia aivoja mutta niitä ei tullut*
  16. S

    Kuin kauan mies...

    esikoisen jälkeen selibaattia kesti 2kk mun repeämien takia...tuli siis pahoja repeämiä eikä tuo pettäny... tosin pitempään en oo koskaan ees testannu

Yhteistyössä