Hakutulokset

  1. S

    Miksi jotkut yrittää viedä varatun ihmisen??

    on jättänyt meidät rauhaan.. maassa on edelleen rauha ja hyvä tahto :D paitsi tuon pirun virpomislahjan takia kiehun... joku päätti antaa meille yrjönsä lahjaksi tuohon oven taakse :headwall:
  2. S

    Ihana kukkakimppu..

    olishan se kiva.. mä vaan tykkään siitä vaippakakusta enemmän :D
  3. S

    Voi v****

    tää on luhtitalon alakerta... :headwall: siksi ottaa niin paljon kupoliin.. sillä on pitänyt kävellä tuohon meidän piha-alueelle ja tuohon oven taakse että saa asiansa tehtyä
  4. S

    3 viikkoa enää...

    siinähän sitä :D nekin on suloisia...
  5. S

    Voi v****

    :x :x kiva siinä sitten siivota sitä...voi prkl... lunta pitää ensin sulattaa et se lähtee pois ja sit uutta lunta tilalle... mä tiedän kuka tuon teki... seinänaapuri on alkoholisti se ei ole yhtään tykänny et me 1,5v sitten tähän muutettiin ku sen ryyppy kaveri sai häädön... nyt ne on...
  6. S

    Voi v****

    sanon minä... joku prkl on yrjönny meidän oven eteen... voi s******
  7. S

    Jos matkustaisit USA:han niin mihin kaupunkiin menisit?

    new york tai las vegas
  8. S

    3 viikkoa enää...

    shetlanninlammaskoira se on meille jo toinen sellainen haukku.. tämän vanhemman tapauksen kuva on profiilissa :D
  9. S

    Olipas kiva käydä päivystyksessä

    täällä päivystys on arkisin auki 7 eteenpäin.. viikonloppuisin muistaakseni 8 eteenpäin
  10. S

    minkärotuinen koira sulla on??

    shetlanninlammaskoira on ja tulossa on samanlainen :heart:
  11. S

    3 viikkoa enää...

    ...niin me saadaan hakea "vauva" kotiin :D Odottavan aika on pitkä =) Johan tätä karvapalloa on odotettu joulukuun alusta asti :heart:
  12. S

    Meidän karvapallo on ihan ihmeellinen..

    ..tai siis toi vanha leidi...haukku siis.. se inhoaa säkkituolia... aina murisee ja näyttelee hampaita..hyökkää ja vaanii säkkituolia vähän väliä.. mutta sepä on sitten hoksannu että siinä saa parhaimmat unet.. aina kun se menee nukkumaan se menee säkkituoliin niin se irvistellee ja...
  13. S

    Olenkohan mä oikeassa...( amerikan talent )

    eiku niin tuolla oli erinlainen tuo leuka... sori :ashamed:
  14. S

    Olenkohan mä oikeassa...( amerikan talent )

    eli mulla pätkii muisti :laugh:
  15. S

    Olenkohan mä oikeassa...( amerikan talent )

    se "äijä" joka feikkas britneytä siinä.. nyt talvella loppu.. niin onko toi lady gaga se ??? ihan saman näköinen muuten
  16. S

    Pölypussiton imuri ja koira?

    hoover
  17. S

    Pölypussiton imuri ja koira?

    1 pitkäkarvainen koira ( kohta 2 ) eli paljon lähtee ja pölypussiton imuri.. pois en vaihtais
  18. S

    Olenko ainoa, joka ostaa jogurttia litran purkeissa?

    sekä että...riippuu tarjouksista

Yhteistyössä