Hakutulokset

  1. C

    Haaveena vauva 2023

    Mullakin alkaa tänään oviksen tikuttelu, oletettu ovis su tai ma, katotaan onnistunko saamaan hymynaamaa. Eka kertaa digitaaliset testit käytössä, on tää jännää🤭 ja ottanu vinkin myös käyttöön, ensin liuskalla ja kun viivat vahvistuu digitaalisella☺️
  2. C

    Haaveena vauva 2023

    Niimpä❤️❤️❤️
  3. C

    Haaveena vauva 2023

    Omaa napaa hetken..alettiin reilu 5 vuotta seurustelemaan mieheni kanssa, päälle vuosi sitten mieheni lämpesi ajatukselle yrittää lasta. Ite halunnu teinistä asti ison perheen....en tiedä onko sen takia mulle ollu vaikeuksia ottaa puheeksi jos lääkärin apua tarvitaan. Eilen puhuttiin kuitenkin...
  4. C

    Haaveena vauva 2023

    Mullakin aamupillereinä gelee royal ja foolihappo, yhden greipin puristan myös mehuksi. En tiedä onko mitään hyötyä mut tuskin haittaakaan😁
  5. C

    Haaveena vauva 2023

    Ja pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuville😞 itelle tulee joka kerta itku, on tää rankkaa aikaa. Lohduttaudun kuitenkin aina sillä, et oisko tää nyt se päivä, josta seuraava LA lasketaan. Kyllä se vähän helpottaa vaikka joka kuukausi toitotan sitä samaa❤️
  6. C

    Haaveena vauva 2023

    Pahoittelut keskenmenosta💔 en osaa välivuodoista enempää sanoa, mulla 5kk keskenmenosta ja edellisessä kierrossa oli ekaa kertaa pientä tiputtelua ovulaation aikaan. Muuten menkat tulee suhkot ajallaan, tosin alkuun oli tosi runsaat ja kesti yli viikon, nyt vaan 4pv. En tiedä onko kroppa täysin...
  7. C

    Haaveena vauva 2023

    Mä kävin pitkästä aikaa ostaa ison kasan verigreippejä, kun normaaleita ei ollut..tässä reilusti viikko aikaa ennen ovulaatiota, katotaan huomaako limoissa eroja😂
  8. C

    Haaveena vauva 2023

    Mä oon ajatellut kahtoo nyt tän kierron ja soitella sitten tk:n jos pääsis jonottaa lapsettomuushoitoihin. Sitten mennyt se puol vuotta keskenmenosta. Ainakin jos vois nähä että kroppa toimii niinkun pitää tai saada apua ovulaatioon. Viime kierrossa kun tuli välivuotoa hetken ajan. Pitää vielä...
  9. C

    Haaveena vauva 2023

    Pahoittelut myös uuteen kiertoon joutumisesta 😔 muakin harmitellut tuo että raskautuminen saattas olla helpompaa km jälkeen...tässä kohta jo puol vuotta mennyt😔 enpä tiedä onko tuo kroppa vielä ihan täysin kunnossa vaikka menkat suhkot säännöllisesti tuleekin..
  10. C

    Haaveena vauva 2023

    Nyt on tilattu tännekin iso kasa ovulaatiotestejä, myös digitaalisena. Jos ees johonkin testiin sais sen hymynaaman☺️ on edes jotain odotettavaa tähän alkukiertoon.
  11. C

    Haaveena vauva 2023

    Hänellä oli jo 5 lasta edellisestä lestadiolais-taustaisesta perheestä, avioero kuitenkin vireillä mut kai oletti että kaikilla onnistuu heti ekasta kerrasta niinkun hänellä😡
  12. C

    Haaveena vauva 2023

    Kiitos❤️ on kyllä niin paska olo, itkettää vaan..muutama viikko sitten vasta liityin tähän ryhmään, antaa kyllä voimaa..kiitos kaikille❤️ kyllä ärsytti ihan muutama päivä sitten kun kerroin työkaverille että otettiin toinen koira. No hän kysyi miksei me lapsia tehdä. Jotain vastasin, jotta...
  13. C

    Haaveena vauva 2023

    Mulle voi merkata tälle päivälle KP 1/28. Pitää kahtoo tän kierron jälkeen onko mun aina tarkka neljä viikkoa niin paikkaansa pitävä, heittelee nyt molempiin suuntiin. Vähän turhauttaa myös että oon jo kerran tuloksettomana käynyt lapsettomuushoidot läpi, nyt tuo syksyn keskenmeno nollaa meidän...
  14. C

    Haaveena vauva 2023

    On kyllä tosi rikki olo nyt kun uusi kierto käynnistyy..oli niin vahva toivo siihen että olisin raskaana ennen km laskettua aikaa, se alkaa olla mahdotonta😭 kun syksyllä sain keskenmenon, tunsin oloni vaan niin tyhmäksi. Tyhmäksi, koska olin jo aatellu päässeeni pahimmasta yli, ja aloin...
  15. C

    Haaveena vauva 2023

    Mullakin tulee nyt pienen pientä tuhrua paperiin, eiköhän huomenna muutu kp 1😭 ärsyttävää et pitää olla minkään näköistä oiretta jos menkat alkaa muutenkin päivää liian aikaseen😭 ois antanu jännittää edes tiistaihin asti😭
  16. C

    Haaveena vauva 2023

    Meinasin just kysellä onko ollut minkäänlaisia oireita☺️
  17. C

    Haaveena vauva 2023

    Mulla oli eilen samanlaista alamahan nippailua mitä tossa edellisessä (keskenmenneessä) raskaudessa..toivon et nippailut jatkuu ja menkat jättää tulematta. Yritän olla laittamatta suuria odotuksia mutta kyllä pieni toivonkipinä on☺️ plussaonnee molemmille🤭
  18. C

    Haaveena vauva 2023

    Kyllä mä ainakin tonne tiistaihin oottelen🤭 yleensä ne menkat alkaa kyllä heti sen testin jälkeen mut osaa ainakin varautua jos nega..siihen asti piinaillaan🤭
  19. C

    Haaveena vauva 2023

    Niinköhän sitä vaan kuvittelee itselleen oireita, vv:n lisääntymistä, janoa..ja paineen tunnetta tossa alavatsalla..yritän vaan miettiä et ne pian alkavat menkat alkaa vaan oireilemaan ettei kauheesti pety. R-testiä ei halua myöskään vielä tehdä, ettei pety. Tää piina ilmeisesti paras...
  20. C

    Haaveena vauva 2023

    Mut muuten voi myös lisätä piinailijoihin, tänään Dpo7. ☺️ Eilen tuli töissä juotua monta litraa vettä kun janotti vaan ihan kokoajan vaikken ollut edes suolaista syönyt. Pakko oli heti googlettaa voiko olla raskausoire😂

Yhteistyössä