Hakutulokset

  1. C

    Haaveena vauva 2023

    Mulla alkoi uusi kierto 5vk päästä. Vuoto kesti viikon, tiputtelua toisen viikon ja sitten aloin oottelemaankin ovulaatiota..Mulla spontaani km viikolla 12. Ilonen olen että noinkin nopeesti kierto palautui vaikken ole varma toimiiko kroppa vieläkään täysin normaalisti. Viikko sitten tuli...
  2. C

    Haaveena vauva 2023

    Mutkin vois lisätä listoille☺️ @cordola89, yritys aloitettu 02/22, km 09/22 ja kp 22/28. Ja esikoista yritetään.
  3. C

    Haaveena vauva 2023

    Mua alkaa pikkuhiljaa ahistamaan keskenmenon laskettu aika, olisi maaliskuussa. Jotenkin kuvitteli ja toivoi että raskautuminen olisi helpompaa km jälkeen, ja sen toivon kautta pääsikin paremmin yli. Keskenmeno sattu 11+2 päiville, vk ennen ensimmäistä ultraa..monta viikkoa ehti miettiä sitä...
  4. C

    Haaveena vauva 2023

    Hei, mä kävin edellisen kumppanin kanssa hedelmöitys hoidossa, syynä tuolloin selittämätön lapsettomuus. Inseminaation yhteydessä oli puhetta siittiöiden vähäisestä liikkeestä josta mentiinkin suoraan icsi-hoitoon. Muutama munasolu saatiin tuolloin hedelmöityttyä, joista yksi selvisi...
  5. C

    Haaveena vauva 2023

    Positiivinen selvästi, paljon onnea!😍
  6. C

    Haaveena vauva 2023

    Mullakin välillä kuivempaa, oikealta puolelta tunnen nuo nippailut ja silloin tuntuu limaakin enemmän olevan, vasemmalta puolelta en tunne mitään. Ja greippimehu kanssa aina välillä kokeilussa, en myöskään tiiä onko siitä ollu apua vai oonko vaan kuvitellut😁 vähän on noita greippimehu...
  7. C

    Haaveena vauva 2023

    Niin onnellinen oon ollu kun niin vahvat ovisoireet ollu muutaman päivän ja tänään tikutinkin positiivisen..aattelin just et limat ainakin kohdillaan mut mähän vuodankin verta😭 onks tää kierto menny nyt yhtäkkiä sekasin syksysen keskenmenon jälkeen vai onko jotain ovulaatiovuotoa jota en oo...
  8. C

    Haaveena vauva 2023

    Pitkään lukenut keskusteluja täältä, aattelin vihdoin myös rekisteröityä. Meillä aloitettu yritys vuosi sitten, heinäkuussa tulin raskaaksi, mutta sain keskenmenon viikolla 11+2😭 esikoista yritetään mieheni kanssa. Edellisen kumppanin kanssa kävimme monen vuoden yrittämisen jälkeen...

Yhteistyössä