Hakutulokset

  1. C

    Haaveena vauva 2023

    Ihanasti kirjoitettu @Samovaari ja vierailija😍 itse tuntuisi haluavan käydä myös kaikki mahdolliset hoidot läpi, vaikkakin yksityisellä nuo hoidot maksaa ihan älyttömiä summia. Eipä kuitenkaan tarvitsisi jossitella millainen lopputulos olisi voinut olla. Muistutuksena myös että kyllähän meidän...
  2. C

    Haaveena vauva 2023

    Tännekin tuli eilen se hymynaama testiin, mulle voi päivittää tälle päivää DBO 0 🤭
  3. C

    Haaveena vauva 2023

    Ihanaa @Kyfi että pääsette nyt pitkästä aikaa hyödyntää ja kunnolla jännäilemään☺️ Täällä kp 14, eilen oli aika tasapaksut viivat, illalla pääsen uudestaan testaa, luulen että myös hymynaamapäivä🤗 Mies ollu sairaana koko viikon, mutta ihana kuitenkin kun heti aamusta kysy ehtiikö tallettelee...
  4. C

    Haaveena vauva 2023

    Juteltiin eilen mieheni kanssa ja paljastin, että oon alkanut seuraamaan tämmöstä vauvafoorumia. Kerroin että oon saanu hyviä vinkkejä ovis testeihin ym. mutta ei paineita tähän viikkoon kun just ovis kohta tuloillaan 😅 hyvinhän se mies otti ja tuntu olevan vaan tyytyväinen että saan jonnekin...
  5. C

    Haaveena vauva 2023

    Ihanaa onnea😍 eikös täällä ollut vähän puhetta että oireettomuus on se paras oire plussan saamiseksi🤭
  6. C

    Haaveena vauva 2023

    Vielä ehtii @Nokare yhden kierron ajan tälle vuodelle👍 Muistan että vuosi sitten mietin miten tää kierto olis jouluvauva ym. ja joku siitä osuvasti kirjoittikin vähän aikaa sitten.. Ei tullut viime joulun vauvaa, tulevasta ei mitään tietoa. Enää en uskalla yhtään ajatella milloin laskettu aika...
  7. C

    Haaveena vauva 2023

    Mustakin tuntu että iso taakka lähti harteilta kun oottelen varausta ensikäynnille, en tiedä tarkkaa ajankohtaa, miten pitkät jonot täällä päin mut eiköhän tässä kevään aikana😊 välillä käy mielessä että entä jos nyt löytyykin joku vika...mut sitten haluan laittaa ajatukset siihen että ainakin...
  8. C

    Haaveena vauva 2023

    Mulla meni 3vk keskenmenosta ennenkuin r-testi oli negatiivinen, vaikkakin verikokeiden mukaan hcg oli jo melko nollissa. Kyllä se siitä pikkuhiljaa haalenee💔
  9. C

    Haaveena vauva 2023

    Kp 6 ja täällä mennään kanssa rauhallisin mielin. Ei kauheesti uskoa tähän kiertoon kun molemmin puolin ovulaatiota menee päivät käytännössä töissä asuessa..vkl:n jälkeen alkaa kuitenkin oviksen tikutus, toivottavasti ehtii edes yhden kerran yrittää..ubikinonit ja foolihapot tuli kuitenkin eilen...
  10. C

    Haaveena vauva 2023

    Mullakin on jo vuosia aikaa siitä kun kävin tosiaan myös julkisella hoidossa, tehtiin tuolloin ICSI. Kyllä siinä muutama kontrolliultra piikittelyjen lomassa oli ennen munasolujen keräämistä ja alkionsiirtoa🤔
  11. C

    Haaveena vauva 2023

    Ootellaan nyt postista aikaa lääkärille, ei vähentänyt km yritysaikaa..niin paljon kevyempi olo nyt😊
  12. C

    Haaveena vauva 2023

    Piti tilailla itelle lisää foolihappoa, meni samalla ubikinonit ostoskoriin 🤣
  13. C

    Haaveena vauva 2023

    Luteaalivaihe on vaihdellut, ovulaatio aika lailla kp 14, on kaikki oireet ja oon tikutellut. Oliko tohon luteaaliin jotain lääkettä 🤔
  14. C

    Haaveena vauva 2023

    Alko kyllä nyt niin yllättäen tää vuoto et on niin itku herkässä kokoajan 😔 32v olin kun aloitettiin yrittäminen, kesällä tulee 34 täyteen niin väkisin alkaa miettimään onko sitä oikeesti jo liian vanha esikoiseen😭 ennen ollut kellontarkka 4 viikon kierto, nyt heittelee molempiin suuntiin...
  15. C

    Haaveena vauva 2023

    Kerkesin jo iloita et vaikka kierto alkaakin niin seuraava ovulaatio sattuisi vkl vapaalle...nyt menee pisimpien työvuorojen aikaan niin kerkiä edes kotona olemaan😟 maanantaina soittelen kuitenkin TK:hon jos pääsis jonottaa hoitoihin🙄
  16. C

    Haaveena vauva 2023

    Mut voi poistaa piinailijoista ja merkitä kp 1 tai huomiselle kp 2. Eipä kerennyt edes jännäilemään kun menkat alko kolme päivää liian aikaseen 😭
  17. C

    Haaveena vauva 2023

    Mäkin tulin tänne vasta tammikuussa kun koin kanssa avautumisen tarvetta. Kummasti lohduttaa kun tajuaa ettei ole ainut henkilö kamppailemassa näiden asioiden kanssa 😊 kierron alkukin helpottaa heti kun pääsee tänne valittamaan🙄
  18. C

    Haaveena vauva 2023

    Tää kierto ei mulla vielä ohi, niin alkanut silti jo masentaa ens viikko, menkat ja ovulaation tikuttaminen.. alottaminen taas alusta..on tää niin vaikeeta😔 jotenkin on alkujaan jo olettamus ettei onnistu kuitenkaan kun niin pitkään tässä jo yritetty.. Perjantaina aattelin kuitenkin testin...
  19. C

    Haaveena vauva 2023

    Oon yrittänyt monena päivänä päivittää ton kiertolistan tänne mut en vaan osaa😂 noita sulkuja tuntuu olevan joka paikassa😅
  20. C

    Haaveena vauva 2023

    Mulla Dbo 5, melkein samoilla päivillä mennään🤭 Mullakin otti edellinen kierron alku koville, seuraavan käynnistyessä aattelin soitella terveyskeskukseen..👍

Yhteistyössä