Hakutulokset

  1. C

    Haaveena vauva 2024

    Inhottava pääsiäinen kun sotkee nyt täysin 😟 voisin kuvitella et maanantai ois muuten ollut just se täydellinen päivä🙄
  2. C

    Haaveena vauva 2024

    En yhtään muista paljonko kasvaa päivässä, toivotaan et on tarpeeksi pieniä..onko tiistaina inssi jos onnistuu😍
  3. C

    Haaveena vauva 2024

    Ilmottaudun nyt myös tuosta 2023 haaveilijoista tänne listoille, en osannut ilmeisesti ilmankaan olla😄 Elikkäs reilu vuosi sitten alettiin mieheni kanssa lasta yrittämään, heinäkuussa tulikin plussa mutta meni kesken syyskuussa viikoilla 11+2💔 Ollaan tällä hetkellä jonossa julkiselle...
  4. C

    Haaveena vauva 2023

    Voi ei, pahoittelut..harmi ettei tämä jo aiemmin selvinnyt😟 onneksi nyt kuitenkin seurannassa ja hcg lähtenyt laskuun, toivottavasti pääset pian taas listoille mukaan♥️
  5. C

    Haaveena vauva 2023

    Tää on niin inhottavaa kun työt estää ees yrittämisen😟 mulla ens viikolla ovisviikko ja pitihän se heti tarkistaa miten työt menee..ei päästä taaskaan joka päivä tallettelee😔 mut kai se joka toisen päivä taktiikka myös hyvä😁
  6. C

    Haaveena vauva 2023

    Syökö teillä miehet jotain extra vitamiineja tai oletteko lukeneet jostain mikä auttaisi? Mun ihana mies paljasti mulle eilen että oli ottanu selvää ja aikoo nyt jotain vitamiineja itselleenkin tilata, d vitamiinista tais ainakin puhua. Mietittiin voiko meidän viime kesän tärppi johtua myös ihan...
  7. C

    Haaveena vauva 2023

    Mulla on ihan sama🙄
  8. C

    Haaveena vauva 2023

    On tää ollut vähän raskas viikko ja varsinkin eilinen kun olis ollut LA. Pakko oli palata niihin loppukesän ja alkusyksyn tunteisiin, miten onnellinen sitä vaan oli. Vajaa 2kk ensimmäinen ajatus aamulla oli "ainiin, mä oon raskaana" ja hymyilytti vaan niin aamusta iltaan kun suurin unelma oli...
  9. C

    Haaveena vauva 2023

    Ihanasti sanottu♥️
  10. C

    Haaveena vauva 2023

    Pahoittelut kaikille negan testanneille ja uuteen kiertoon joutuville😟 aamulla testasin myös negan, nyt vaan menkkoja ootellessa..jotenkin sitä niin hölmönä ja liian toiveikkaana kuvitteli keskenmenon jälkeen et hyvin ehtii saamaan vielä samalle vuodelle vauvan💔
  11. C

    Haaveena vauva 2023

    Vähän harmittaa että menin aamulla testaamaan etten voi jatkaa enää oireiden kuvittelua. Toisaalta oli ihana pitkästä aikaa jännittää se pari minuuttia ja pakkohan mun oli heti mennä googlettamaan miten luotettavia onestepin herkät testit on🤣 kai sitä pieni toivo elää aina siihen asti kun uus...
  12. C

    Haaveena vauva 2023

    Mulla sama ajatus ensi kierrolle, ensikäynti toukokuussa😄 oliko teillä jo nyt tällä viikolla, taisitte saada sen jonkun peruutusajan?
  13. C

    Haaveena vauva 2023

    Täällä dpo 10 ja nega testattu😔 ei mulla kauheesti enää odotuksia näihin kiertoihin, katse suunnattu hoitokiertoihin kunhan päästään aloittamaan. Yks yritys vielä ennen ensikäyntiä. Torstaina olis ollut LA ja eiköhän ne menkat siinä sopivasti ala😟
  14. C

    Haaveena vauva 2023

    Muistaakseni @heltsulin sai poistaa kiertolistalta ja oliskohan @Loree saanu laittaa plussanneisiin🤔
  15. C

    Haaveena vauva 2023

    Voin kuvitella miten tuskaa tuo on kun jokainen vessakerta muistuttaa keskenmenosta, 5 viikkoo on äärimmäisen pitkä aika saada siitä muistutusta kokoajan😭 olikohan se 2-6vk vielä normaalia keskenmenon jälkeen?🤔 Soittaisin kuitenkin myös maanantaina tarkistusajan, luulis että rtestin pitäis jo...
  16. C

    Haaveena vauva 2023

    Täällä myös dpo 7 ja Google historia täynnä kysymyksiä "voiko kiinnittymisen tuntea" ja "alavatsa tuntemukset kiinnittyminen" ym. Niinkun en ois lukenut noita samoja sivuja jo miljoonia kertoja tässä reilun vuoden aikana, mut jos vähän muotoilee toisin, tulisiko uusia vastauksia?🤔😂 Taidan...
  17. C

    Haaveena vauva 2023

    On tuo ovulaation tikuttaminen kyllä yks romantiikan tappaja. Mäkin lähinnä tikutan itseäni varten että tiedän varman päälle millasia oireita voin milloinkin keksiä🤣 miehelle kerron että ens viikko on sitten seksiviikko ja se on yleensä riittänyt, toki mainihen sitten kun hymynaamapäivä mut...
  18. C

    Haaveena vauva 2023

    Tänään tuli postissa lääkäriaika, toukokuun alussa päästään julkiselle ensikäynnille😊 pieni toive on jos onnistuiskin ennen sitä mut saa nyt ainakin rauhasin mielin yrittää sinne asti🤭
  19. C

    Haaveena vauva 2023

    Dbo 4 ja huomaan jo nyt tunnustelevani rintoja kokoajan 🤣 tossa kesällä alkaneessa raskaudessa kuppikoko kasvo ainakin numerolla jo ennen plussaa, oletan varmaan nytkin eron huomaavan parin tunnin välein 🤣 ei mulla kauheesti oo uskoa tähänkään kiertoon mut aattelin pitkästä aikaa testailla jo...
  20. C

    Haaveena vauva 2023

    Pakko mainita täällä turhautuminen perus TV ohjelmia katsoessa, miten helpolta raskautuminen näyttää 😃 Esimerkkinä nyt salatut elämät, en muista yhtäkään paria jotka olisi edes yrittänyt lasta, kaikki on yllätys raskauksia..samoin lapsettomuushoidot aloitetaan heti ensi käynnillä, ilman puolisoa...

Yhteistyössä