Hakutulokset

  1. S

    Hei nyt auttakaa, voiko tämä olla mahatauti vai joku ihan muu???

    lapsella mahan palautuminen mahataudista saattaa kestää jopa yli viikonkin..
  2. S

    nolo kyssäri

    mulla on sama... miten sen nyt sanois...ei paha haju mutta ei kumminkaan sellainen että sitä muille haluais nokkaan työntää... dödöllä mä olen saanut sen aisoihin
  3. S

    Mitä teidän lapset eivät syö mitä muilla syövät?

    pääasiassa meillä menee niin että meidän lapset syö sitäkin mitä muut ei syö.. tosin meidän lapset ei tykkää kalasta ollenkaan.. mulla on erittäin paha kala-allergia eikä lapset ole sen vuoksi oppineet syömään kalaa... mä en voi tehdä kalaa, en lämmittää, enkä varsinkaan olla edes siinä...
  4. S

    Siinä se Ratian laatu :D

    meillä on ratian tuotteet kyllä kestäneet todella hyvin
  5. S

    Onko Vanja mielestäsi

    pojan
  6. S

    Sims 3 haaveilevat

    :| avaako se sen sivun normaalisti ?? vai onkohan tuo vaan läppiksen mittari...vai normi koneen..sitä en hoksannu kysyä.. meillä ku on läppäri
  7. S

    Ennustaja paikalla

    mitenkä käy meille..jämähdämmekö loppuiäksi tähän tuppukylään vai onko tulossa muutosta ja jos on niin kuinkahan pitkän ajan päästä..?? onko myös hyvä vaihto ja tulemmeko olemaan onnellisia siellä.. ja jos vaihto paikkakuntaan tulee niin lähdemmekö millä kokoonpanolla
  8. S

    Haluatko asua juuri siellä missä nyt asut?

    en halua asua täällä mut ku työt on täällä niin minkäpä sille tekkee :D
  9. S

    8-vuotias ei osaa uida, onko paha?

    meillä oli jo pari viikkoa sitten ilmottautuminen uimakouluun täällä peräkylällä.. seisemältä aukesi uimahalli ja ennen kahdeksaa suurin osa ryhmistä oli täynnä... täällä uimakoulu maksaa 23e
  10. S

    Sims 3 haaveilevat

    kyllä tuo on ihan luotettava sivusto..mittaa koneen arvot... tai näin ainakin mulle se ammatti ihminen väitti musta kun tuntuu vähän turhan kalliilta virhe ostokselta jos ei sitten pyörikkään
  11. S

    Sims 3 haaveilevat

    hopsan keikkaa
  12. S

    Jos lapsillanne hukassa jotain, etsivätkö itse?

    sekä mies että lapset kysyy että missä se on.. ja sit jos yrittävät itse niin seisovat keskellä huonetta ja huutavat ettei sitä näy... itse ku menen sitten katsomaan niin se löytyy mut olis pikkasen pitänyt kumartaa
  13. S

    Outoja paikkoja "ökytaloille"

    täällä niitä rakennetaan suolle :laugh:
  14. S

    Sims 3 haaveilevat

    http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest tuosta sivusta voitte testata toimiiko sims 3 teidän koneellanne
  15. S

    Ronja Ryövärintytär

    meidän ronja on kohta 7v
  16. S

    Oululaiset HOX !!

    lyhenne huomiosta
  17. S

    Oululaiset HOX !!

    no miten sen nyt sanois.. ostettiin läppäri joka on 17 tuumainen...ei löydy edes sille laukkua täältä.. meillä on myös akvaario ja kaikki tuotteet on tilattava netistä... eläintarvike liike on mutta halvemmaksi tulee käydä oulussa omalla autolla ja ostaa sieltä ku täältä suoraan... onhan...
  18. S

    Ronja Ryövärintytär

    on se.. viime sunnuntaina tais tulla ensimmäinen osa
  19. S

    Oululaiset HOX !!

    kuhan suunnittelen.. ahistaa tää tuppukylä.. ei täällä ole mitään muuta ku miehen työ... tosin tämmösenä aikana kannattaa siitäkin pitää tiukasti kiinni.. mut saahan sitä suunnitella :D

Yhteistyössä