Hakutulokset

  1. S

    Ronja Ryövärintytär

    alko telkkarista... Esikko istuu ku tatti telkkarin ääressä ja huutelee että miksi ihmeessä on tuolla sama nimi ku mullakin :laugh: niinpä niin...mä tykkäsin pentuna sadusta ja siitä sai sitten esikko kärsiä ku sai nimensä sen mukaan. tosin meidän esikko on ihan samanlainen rämäpää ja...
  2. S

    Oululaiset HOX !!

    kertokaapas sitten hyviä alueita missä vois asua... jos nyt kaakkurin uskaltaa siihen listaan laittaa... hyvät kulkuyhteydet pitäs olla, luontoa ja ulkoilu mahdollisuuksia lähellä, koulu ainakin jossain lähellä ku vanhin on ala-asteella ym... rivari olis tosi kiva mutta kerrostalokaan ei ole...
  3. S

    Asunnon hintapyynnin tinkimisestä

    kannattaa kokeilla... se olis kumminkin teidän unelma... eipä se mittään maksa... kepillä vaan sohimaan jäätä :D
  4. S

    Onko xbox360 typerä lahja 39v täyttävälle miehelle?

    mun mies harrastaa pelaamista...kohta 30v ja pleikkari meillä ostaisin jos kerran pelaa, eipä se hukkaan mene...
  5. S

    Tilasin ittelle Sims3

    mä en edes muista mitä tässä läppärissä on..pittää luntata kohta.. mut tuolla vanhalla pöytäkoneella sims 2 pyöri nippa nappa..yleensä kamalan odottelun jälkeen... eli 3 ei pyöris sillä... nyt peukut pystyyn että saan 3 tähän :D
  6. S

    Miten kävi ulkokukkien,kuolivatko?

    elossa ovat vaikka eilen aamulla täällä oli lumi maassa :D
  7. S

    Oululaiset HOX !!

    no mehän asustellaan tässä oulussa melkein tosin 200km on väliä :laugh: hox on huomio meri-toppila taitaa siis olla poissa laskuista jos nyt joskus ouluun asti päästään
  8. S

    Tilasin ittelle Sims3

    millaiset kone vaatimukset siinä muuten on?? ku tuolla entisellä pöytäkoneella se ei olis pyörinyt etu eikä takaperin mutta jos se tällä läppärillä pyörähtäis... meillä siis peliläppäri
  9. S

    Mitäköhän joku perusauto, ei kovin uusi vie bensaa/100km?

    isällä on 1,4 honda jazz -06 muistaakseni vie tuon 4-5litraa satasella...vai oliko se 5-6litraa
  10. S

    sain eilen lottovoiton... poliisilta

    mistenhän ne noin toimi...?? oliko katsastus jäänyt käymättä, verot maksamatta vai kenties aivan liikaa nopeutta ???
  11. S

    Oululaiset HOX !!

    no voi harmi... tosin mistä mä yleensä tykkään niin ne ongelma alueita :laugh: kaakkusri oli toinen mistä katselin... siellä asusteleekin paljon kuusamosta muuttaneita
  12. S

    Oululaiset HOX !!

    just... no mustalaiset ja pakolaiset ei häirihte mutta spugejen takia se on sit suljettu pois jos nyt joskus hamaassa tulevaisuudessa pois.. ne vaan olis ollu niin kivan näköisiä ne asunnot siellä... ja yllättävän halpoja verrattuna siihen että ne on niinkin uusia
  13. S

    kun olit teini niin olitko hikari vai pissis?

    omituinen haahuilia...
  14. S

    Oululaiset HOX !!

    Katselin ihan varsin vuokra asuntoja oulusta ja hoksasin että meri-toppilassa on aivan mahdottomasti tyhjiä... missä vika ?? Uusia taloja ja kunnon leikkipihat ja pohjamalliltaan uudenlaisia ??
  15. S

    HM:n syksyn ennakkokuvasto ???

    tätä mä vähän pelkäsinkin :| :|
  16. S

    Kysymys ns. kädestä suuhun eläville

    no mä saan aina säästöön rahaa ku olen töissä...ja joskus jopa silloin ku oon ollu työttömänä. Teen sesonki työtä eli talvisin. huhtikuussa ostettiin koira johon meni osat rahat ja nyt olen liitosta puolitoista kuukautta odottanut rahoja eikä vieläkään kuulu.. se on syönyt säästöt nollille...
  17. S

    HM:n syksyn ennakkokuvasto ???

    hohoi...eikö kukkaan muka tilannu syksyn ennakkokuvastoa ???
  18. S

    Tuleekohan se palautuksista tietoa uutta ??

    ahaa.. mä ku tosiaan ekan kerran hain matkakorvaukset niin siksi kyselin. mut kiitos tiedosta..odottelempa sitten syksyllä niitä saapuvaksi
  19. S

    Tuleekohan se palautuksista tietoa uutta ??

    ku laitoin matkakorvaus hakemuksen bumerangina takaisin sinne.. ja milloinkahan se tulis...vai onko yllätys sit joulun aikaan et paljonko extraa on tilille tipahtanut :D
  20. S

    mikä kännykkä sul on?

    Nokia 5300 expresmusic.. tahtosin tuon supernovan

Yhteistyössä