Mitä teidän lapset eivät syö mitä muilla syövät?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
pääasiassa meillä menee niin että meidän lapset syö sitäkin mitä muut ei syö..
tosin meidän lapset ei tykkää kalasta ollenkaan..
mulla on erittäin paha kala-allergia eikä lapset ole sen vuoksi oppineet syömään kalaa...
mä en voi tehdä kalaa, en lämmittää, enkä varsinkaan olla edes siinä asunnossa jossa tehdään kala ruokaa..ottaa hengitykseen pienikin määrä
 
vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Ei tule mitään mieleen. Ennemmin varmaan syövät sitäkin, mitä useimmat muut lapset eivät.
aivan. Meillä lapset syö muuten tosi monipuolisesti ja lähe kaikkea. Mut makaroonia ja nakkeja on turha tarjota.
 
lilli
Jäätelöistä melkein kaikki maut ja useimmat karkit. Joo, meillä on omituisella maulla varustettu lapsi, on kyllä muutenkin aika nirso ruuan suhteen, mut nuo herkut ei maistu yhtä lailla kuin muille lapsille. Toinen lapsi sit syö vaikka pahvia jos saa(no ei ihan, mut on siis todella ennakkoluuloton ja tykkää kaikista ruuista ja herkuista).
 
vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
jukurtit ja kaikenmaailman vanukkaat ei uppoo pojalle. ( vai syökö muut lapset siis niitä yleensä ? ) ?
Ei meilläkään lapset syö mitään vanukkaita. Eivät edes tahdo niitä kaupassa. No en minä itsekkään niistä tykkää. Muutaman kerran olen herkkupäiväksi ostanu ja jokainen on vaan maistanu.
 
noksu
Alkuperäinen kirjoittaja noksu:
Ei tule mieleen mitään sellaista mitä eivät söisi. Niitä ruokalajeja löytyy mistä eivät tykkää mutta maistavat ja syövät kyllä.
yks tuli mieleen. Nakkikastike ei uppoa ja siksipä sitä ei edes tarjolla juurikaan ole.
 

Yhteistyössä