Hakutulokset

  1. S

    MIte usein lapsenne näkee sun ja miehesi "tykkäävän" toisistaan...

    päivittäin ja yleensä kuuluu että taasko te pussaatta :D
  2. S

    akvaarioista tietävät!!! apuja!!

    mä perustin akvan päivässä... ku tuotiin kalat ja akva 200km päästä niin oli pieni pakko.. veden vaihtamisen jälkeen ja aina käynnistäessä on vesi vähän aikaa sameaa.. kyllä se siitä kirkastuu.. hiekka tosin pitää pestä todella hyvin ettei jää mitään aineita... ja kasvit ja muutkin koristeet...
  3. S

    en uskalla lähtä autoileen korkkarit jalassa *nolo*

    hyvin voi korkkareilla ajella...
  4. S

    Surullinen tarina kuinka uskollinen koira voi olla isäntäväelleen :(

    :'( :'( itku tuli... ja omia karvapallojani rutistan... koira on monen vuoden hankinta..vaikka niiden elämä onkin niin kamalan lyhyt verrattuna ihmisiin....
  5. S

    G:Laitetaanko kuvia lemmikeistämme....

    rohviilissa on molemmat karvakasat :heart:
  6. S

    Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

    itse olen pyöreä ja tarkkailen neuroottisesti mitä lapset pistää omaan suuhunsa... toki ruokaahan ne saa eivätkä nälässä ole mutta vois harrastaa itseäkin kohtaan sitä tarkempaa :ashamed:
  7. S

    Tälläiset ihmiset pitäis tappaa, sis. järkyttävää kuvaa...

    tuon sohvan alta vetämisen ymmärrän mut muu menikin sitten yli hilseen
  8. S

    Tälläiset ihmiset pitäis tappaa, sis. järkyttävää kuvaa...

    tuon sohvan alta vetämisen ymmärrän mut muu menikin sitten yli hilseen
  9. S

    MAHAKIVUT??

    oikealla on umppari.. et kannattas varmaan mennä näytille
  10. S

    Mikähän on suuri määrä lapsia, joka nainen on elämänsä aikana synnyttänyt?

    itse asiassa en lukua tiedä mutta tunnen sellaisen joka on tehnyt 13 lasta..
  11. S

    Näin käy ellei pidä lapsiaan turvavöissä :(

    no ensinnäkin ovet pitäs olla lapsilukossa
  12. S

    Tyhmä kysymys

    mä asun kuusamossa ja täällä käydään riulla... ja tropiikin vieressä on järvi jossa on luonnon vettä että voi käydä pesulla ettei tartte kloori vedessä käydä... ei täällä susirajan takana ole suihkuja, sähköjä eikä todellakaan vessoja... :D ja ihan oikeesti altaalle ei saa mennä...
  13. S

    meidän akvaariossa on joku tauti..

    siis normaali vedenvaihdon vain olen tehnyt siihen.. enkä mä vettä hapeta ku meillä on hapetin
  14. S

    Törkimmät kiinteistövälittäjän tekemät temput

    - ei toimittanut tarjoustamme perille - oli huuli pyöreänä kun olimme jättämässä tarjousta toisesta asunnosta... ( ai te todellakin olitte kiinostuneet siitä ?? ) onhan noita |O
  15. S

    raskauspahoinvointi ja pitsa

    oliskos sulla aineita tehdä itse pitsaa sitten vai meneekö se sit alas ku ei oo rasvaista ravintola pitsaa ??
  16. S

    meidän akvaariossa on joku tauti..

    niinhän se on.. mä oon kyllä ollu melko tarkka kaikkien arvojen kanssa... toi meikkapyrstö joka on tossa toisessa altaassa on alle vuoden vanha.. se on jo kolmatta kertaa siinä altaassa elinaikanaan..aina siinä on joku vikana ja vetää jostain taudin itseensä ja kaikki muut on terveenä
  17. S

    raskauspahoinvointi ja pitsa

    se on sitä ihanaa raskausajan himoa.. syö sit pitsaa kerran pysyy sisällä
  18. S

    meidän akvaariossa on joku tauti..

    tänä aamuna viimeksi ja kaikki oli ok.. kuollutta kalaa ei ole ku laskin kaikki.. se 1 uupuu minkä olen jo eritästänyt tuohon vara-altaaseen en muista sitä arvoa...olikohan se vähän päälle 10...
  19. S

    leikataanko se eppari synnytyksessä ilman puudututa?

    multa puudutettiin kun vaadin sitä..pelkäsin kamalasti... toisen aikana se sit repes ettei sitä puudutettu ja itse asiassa se ei edes sattunut ku painetta oli muutenkin niin paljon..kuului vaan sellainen ääni ku olis kangasta repässy... :laugh:
  20. S

    Tyhmä kysymys mutta

    yleensä ne otetaan joo matkaan..

Yhteistyössä