Hakutulokset

  1. C

    Haaveena vauva 2024

    Täällä elellään dbo 8 ja mietin onko teillä muilla nyt samoilla päivillä piinailijoilla ollut mitään oireita, kiinnittymiseen tai muuhun liittyen. Täällä ei yhtään mitään, ei yhtään mitään. Aamupäivästä mietin et hei, nyt vähän tykyttää tohon alamahaan. Se hetki meni niin nopeesti ohi niin...
  2. C

    Haaveena vauva 2024

    Mulle iski jo epätoivo ettei tämäkään ole se meidän kierto. Vasta dbo 5, ei niitä oireitakaan pitäs pahemmin olla..mut tää toivo loppuu aina tässä vaiheessa🙄 nää pari päivää tässä aina oottaa jonkun nippasun tuntevan..ja sitten vaikka tuntuskin...se olikin jotain muuta.. Tässä kierrossa en...
  3. C

    Haaveena vauva 2024

    Mullakin välillä aina greippimehu ovikseen asti käytössä, on ne ovislimat sillon ainakin kohdillaan, mut ollu oikeestaan myös muissa kierroissa.. Aattelen aina että tuskin siitä mitään haittaa on, saa vitamiineja ja sitä mielihyvää, että jotain tekee tän unelman eteen☺️
  4. C

    Haaveena vauva 2024

    Mä en yleensä mieti ollenkaan mahdollista laskettua aikaa, mutta näin joku aika sitten unta että oli joulukuu ja synnytin tyttövauvan♥️ kauhee pettymys siitä oli herätä, mut tajusin et tän kierron laskettu aika menis ihan tammikuun alkuun.........mulla tää toiveikkuus kestää yleensä viikon...
  5. C

    Haaveena vauva 2024

    Munkin olo eilen parani ja saatiin myös tuo dbo 0 hyödynnettyä. Ihana et meitä on näin monta melko samoilla päivillä piinailijaa🤗 ens viikolla voikin alkaa oireita kuvittelemaan😅
  6. C

    Haaveena vauva 2024

    Tännekin iski eilen mahatauti🙄 onneks kerettiin talletella ennen kun oireet paheni mut taitaa tää päivä (dbo 0) jäädä välistä, mies pelkää että puklaan päälle😅 saikkua sain, katotaan alkaako vointi paranemaan ja pysyykö mitään sisällä kunnes mies tulee töistä kotiin.. on talleteltu kuitenkin...
  7. C

    Haaveena vauva 2024

    Tuli tännekin tänään ovisplussa, mut voi merkata huomiselle piinalistalle dbo 0🤗 https://aijaa.com/ekrfea
  8. C

    Haaveena vauva 2023

    Oon niin pahoillani💔😭
  9. C

    Haaveena vauva 2024

    Plussa on🤭 mä tuun ehkä huomenna perästä, pitää kahtoo mitä tänään testi näyttää kunhan töistä pääsen☺️
  10. C

    Haaveena vauva 2024

    Täällä elellään kp 12 ja ovisplussaa odottelen torstaille, oireita ollut jo eilisestä, liekö greippimehusta hyötyä ja ubikinoniakin nyt reilun kuukauden syönyt🤭 torstai jää välistä tallettelujen suhteen töiden takia mut eiköhän tässä muuten hyvin onnistu🤗 tää yritys vielä ennen ensikäyntiä...

Yhteistyössä