Hakutulokset

  1. C

    Haaveena vauva 2024

    Täällä ensimmäinen lääkärikäynti takana ja pettymys kun oletin että ollaan jo jonossa mukana. Lääkäri ottaa nyt kuitenkin ensin selvää voiko laittaa lähetettä vielä eteenpäin kun kuitenkin yks raskaus sai alkunsa vaikka menikin kesken..niin odotin tätä päivää et asiat lähtis etenemään, mutta kun...
  2. C

    Haaveena vauva 2024

    Tervetuloa mukaan😊
  3. C

    Haaveena vauva 2024

    Joo se ovulaatioplussa on dbo -1 😊
  4. C

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    @Mimerkki pohjoisemmasta olen.
  5. C

    Haaveena vauva 2024

    Mä kuvittelisin että sulla on eilen ollut dbo 0, jos rakkula oli just puhjennut. Hymynaaman olisit saanut toissapäivänä ja tänään olisi siis Dbo 1 ☺️
  6. C

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Ompa inhottavan pitkät jonot siellä päin ja varsinkin jos ei tiedä millon pääsee edes aloittamaan hoidot🙄 korona aika varmastikin pidentäny jonoja. Mä oon Itä-Suomesta, en usko että täällä samanlaisia jonoja.. huomenna olisi ensikäynti☺️
  7. C

    Haaveena vauva 2024

    Tänään kannattaa ainakin vielä, huomisesta tuskin haittaa ainakaan😉
  8. C

    Haaveena vauva 2024

    Toi on kyllä niin tuttua siinä vaiheessa kun nega testattu tai menkat alkaa, että miks sitä olikin niin typerä että oletti jotain muuta.. toivottavasti pääsette pian aloittamaan hoidot, mä tuun sit heti perästä👍🏻
  9. C

    Haaveena vauva 2024

    Onko kellään kokemusta, että menkkakivut jäis pois keskenmenon jälkeen? Mulla on aiemmin ollut siis aina selkäkipua ensimmäisen päivän ajan, joutunut ottamaan särkylääkkeen. Olin jo unohtanut koko kipujen olemassaolon kun ei ollut 7kk mitään, nyt iski sitten takasin pitkästä aikaa🤔
  10. C

    Haaveena vauva 2024

    Mullakin menit ekat kuukaudet sillä toivolla että onnistuisi uudestaan. Niin varmaan...laskettu aika oli maaliskuun lopussa ja aika rikki olin koko viikon. Miehen läheinen ystävä sai lapsen sillä viikolla niin en usko miehellekkään kovin helppoo olevan. Kahdeksas yk lähti just käyntiin...
  11. C

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Ihan samoja ajatuksia mullakin siellä on. En ite uskaltais ajatellakaan että olisin esim syksyyn mennessä raskaana tai päättää vuodenaikaa millon synnyttäsin. On tässä vuosien aikana kokenut muutenkin kaikkien sukulaisten ja kavereiden raskaudet, tuntuu aina vaan että muut pääsee niin helpolla...
  12. C

    Lapsettomuushoidoissa olevat

    Hei, mäkin voisin tulla tänne keskusteluihin mukaan kun uusi kierto alkoi. Tuolla haaveena vauva ryhmässä mukana myös. Luin nuo aiemmat viestit ja ihana, että tämmönen ryhmä on, ettei yksin tarvitse kamppailla tän pitkän yrityksen kanssa ♥️ Eli yritys on meillä aloitettu 2/22, keskenmenon sain...
  13. C

    Haaveena vauva 2024

    Niin se muuttu kp 1 tänään. Mut voi poistaa piinailijoista ja hetkeksi ainakin myös kiertolistalta.
  14. C

    Haaveena vauva 2024

    Dbo 12 ja vähän verta jo, taitaa menkat tänään alkaa. Eipä näihin kiertoihin enää toivoa olekaan...ovis pysyny aina tossa kp 14-15, tää luteaali heittelee kyllä kokoajan.
  15. C

    Haaveena vauva 2024

    En löydä kun jotain vanhoja keskusteluja, millä hakusanalla löytyy🤔
  16. C

    Haaveena vauva 2024

    Tervetuloa mukaan☺️ meilläkin olisi ensi viikolla ensikäynti, saa nähdä kerkiääkö hoitoja alottaa vielä kesäkuussa vai meneekö kesätauon jälkeen. Ihana kuitenkin että asiat etenee♥️
  17. C

    Haaveena vauva 2024

    Ensimmäisestä haaveillaan ja ikää 33v (kesällä 34) ☺️
  18. C

    Haaveena vauva 2024

    Kivasti on kyllä nyt joka päivälle piinailijaa🤩 Täällä dbo 10, ei oireita..vähän tarkkailen onko vv kuitenkin lisääntynyt ja suklaata himoitsen kokoajan...eli nää perus pms😅 torstaille odottelen menkkoja.
  19. C

    Haaveena vauva 2024

    Mulla alkaa kanssa siinä -3 (-4) limat näkymään, -1 enimmillään. 0 päivänä onkin jo kuivaa...jos en tikuttais, olettasin oviksen olevan jo päivää aiemmin 🤔 Ennen kun alettiin yrittää, oli aina sitä venyvää valkuaismaista (sori tmi), nykyään en sitä enää bongaa😐
  20. C

    Haaveena vauva 2024

    Olis kyllä aika teidän päästä vihdoin taas yrittää☺️

Yhteistyössä