Hakutulokset

  1. T

    raskaaksi pillereiden jälkeen

    Itsekin olen miettinyt, milloin tärppää pillereiden jälkeen. Lopettelin pillereiden syönnin monien vuosien jälkeen (tarkalleen 8 vuotta takana). Söin pillereitä aina kaksi lätkää peräkkäin endon takia, joten nyt yritän kestää näitä ainaisia kipuja sinnikkäästi. Pillereiden jälkeen tuli normaali...
  2. T

    Englanninkielinen pk

    Meillä nyt kolmas lapsi käy englanninkielistä päiväkotia, kaksi lasta ovat sen jo käyneet 3-vuotiaasta koulun alkuun saakka. Ei ole siis kokemusta päiväkodin vaihtamisesta, mutta muuten englanninkielisestä päiväkodista. Mitään negatiivista ei ole vastaan tullut, lapset ovat viihtyneet ja...
  3. T

    kondyloomasta

    Mulla oli ihan sama vaiva. En edes tiennyt, että kondylooman omaan. Alkuraskaudessa tuli sitten rivi näitä näppylöitä, jotka lääkäri sitten kurkkas ja arveli kondyloomaksi. Näppylät olivat koko raskauden ajan ja hävisivät sitten sopivasti ennen synnytystä. Nyt niitä ei ole näkynyt, tarkoituksena...
  4. T

    Tutti pois..yritys:(

    Mekin yritimme yhden kerran tutista luopumista (n. 2½ V) ja annoimme sitten ne takaisin kun tuska oli niin kova. Olen eri mieltä siitä että seuraavalla kerralla vastus olisi kahta kauheampi. Meillä lapsi jätti sitten ihan rauhallisesti tutit 3v 2kk iässä. Anna ajan kulua ja lapsen kasvaa ja...

Yhteistyössä