Hakutulokset

  1. C

    onko teistä joka vkonloppu, pitää ottaa 2-3 siideriä..niin paljon/ongelma???

    no luulisin että on ongelma, jos tuntuu siltä ettet pysty lopettamaan vaikka niin itse tahtoisitkin. kuuntele itseäsi :hug:
  2. C

    onko teistä joka vkonloppu, pitää ottaa 2-3 siideriä..niin paljon/ongelma???

    mainitsemissasi esimerkeissä on kyllä jo PAHA ongelma.
  3. C

    te ketkä tullu heti varhaisen keskenmenon jälkeen raskaaksi, niin koska ootte soittaneet neuvolaan..

    Neuvoisin soittamaan neuvolaan heti + jälkeen. sieltä ne sit valikoi hyvän ajan :saint: onnea! :heart:
  4. C

    HimoShoppaajan G: MITÄ AIOT LÖYTÄÄ ALE:sta?

    löytöjä? itse toivon löytäväni toppatakin :D
  5. C

    rakenneultrassa tyttöveikkaus, pitääkö paikkaansa noin yleensä?

    no kuten otsikossa sanoit, YLEENSÄ pitää paikkansa. ei ihan aina.
  6. C

    Juoppo paikalla. Kysy, en ymmärrä kysymystä kuitenkaan.

    Onko juopoilla oikeus tehdä lapsia?
  7. C

    tapaninpäivä tansseihin moniko lähdössä huomenna???

    minäminä minäminä minäminäminäminä minä ! olenhan ilmoittanut siitä palstalla jo aaaaikoja sitten :D
  8. C

    Just nyt vois olla mukavampaa kotona...

    toivottavasti siskosi saa voimia ja pääsee eroon niin ukosta kuin anopistakin. siskolle ja lapsellensa parempi viettää seuraava joulu, mielummin jo seuraava vuodenvaihe kahdestaan. olen tästä 100% varma :hug:
  9. C

    Mitä kivoja N kirjaimella alkavia nimiä tytölle ?

    nitta, nita. noomi on kans jees
  10. C

    ***JOULUPÄIVÄN DISKO***

    sorge, en huomannu B)
  11. C

    ¤¤ JOULUpÄIVÄN MUSApINO ¤¤

    onko jo? i hate this part -the pussycat dolls http://www.youtube.com/watch?v=EREwldyMepM joulukinkku :saint: http://www.youtube.com/watch?v=kqnW2_aTCts
  12. C

    ex senkun nuortuu...

    hmm. alle 18v :/ vihjaisin ehkä asiasta poliisille vaikka... no vaikka ehkä ylireagoisin eikä mitään näyttöä ole alaikäiseen sekaantumisesta jne.. mutta. :x
  13. C

    Nyt mä lähden viimestä kertaan kauppaan ennen joulua. JA TARVITSEN APUA!

    hmm... lahjakortti ravintolaan? kahdelle?
  14. C

    Kauniisti sanottu (Kuningatar Silvia)

    " Lastenlapset ovat kuin elämän jälkiruoka " http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200812228821300_ul.shtml
  15. C

    Aikooko joku muu katsoa sivusilmällä Britneytä?

    en jaksanut tsekata vuotta, kun tiesin että saan tiedon helpoiten täältä B)
  16. C

    Aikooko joku muu katsoa sivusilmällä Britneytä?

    :whistle: minähän vuonna tehty...
  17. C

    seitsemän syntiä: Suomalainen Kateus

    hmm. toimeentulotukea maksetaan se määrä, jolla asiakkaan tukeen oikeuttavat menot ylittävät hänen tulonsa ja varansa. eli rikastumaan sillä ei pääse. niukalla ja säästäväisellä elämäntyylilläkin kuun loputtua tili on plus-miinus-nolla. yleensä kuitenkin miinus, mikäli tulee yhtään...
  18. C

    Mitkä ovat joulukuun biletyspäivät? muuta kuin tietenkin uudenvuodenaatto =)

    no 25. päivä ehkä sitten. luulin että joulu-uusivuosi välillä on enemmänkin "virallisia" (epävirallisia) päiviä juhlia :D muoks muoks* 26. päivähän on vasta se Tapaninpäivä? ja vielä perjantai. Tajusin kurkata kalenteriin :laugh:
  19. C

    auttakaa! 30 kympin kriisi vai mikä mulla on! itkettää!

    hmm. Jospa kirjoittaisit kaikki plussat paperille mitä elämässäsi on ? ehkä huomaisit miten onnekas olet, vaikkakin kaipaatkin elämääsi jotain. Ja hankkisit vaikka tän plussan palstan kautta kavereita joiden kanssa joskus lähteä vähän vapaalle. Itse ainakin kaipaan tyttöjen iltoja, reissua...
  20. C

    Mitkä ovat joulukuun biletyspäivät? muuta kuin tietenkin uudenvuodenaatto =)

    jospa sitä pääsisi jonain päivänä juhlimaan kun en pikkujouluissakaan ole ollut :)

Yhteistyössä