Hakutulokset

  1. Moonlightmom

    Minymo toppa vaatteista?

    joo,on siis tän talven mallistoa..ja toppa takkina myydään..ilm nykyajan topat niin "hyviä" että sit kuitenki lämpöö pitää..housut oli melkein ku vk housut,tosin ohut vanu oli mut ei sellanen ku mihin tottunut :)
  2. Moonlightmom

    Minymo toppa vaatteista?

    pojalle tuli tänää toppa takki ja housut..ihmettelin vaan ku on niin ohuet? pitääköhän ne sit lämpöö varmasti?thinsulate vuori takis,muttei hihoissa eikä housuissa...
  3. Moonlightmom

    G: Painosi ja housujesi koko?

    70 ja koko L tai 40,42
  4. Moonlightmom

    Rehellisiä mielipiteitä ja kokemuksia sterilisaatiosta,löytyykö täältä???

    mul oli kans klipsit alle 1v ku jouduttii poistamaan kipujen vuoksi,eli ei sopinu mulle.nyt sit ollaan ilman ehkäsyä.mut enpä oo raskaaksi tullut 2v aikana,ilm kuitnki ehtivät litistää munajohtimet..
  5. Moonlightmom

    Kerrankin hehkutan kirpparilöytöjä minäkin!

    mäki tein huippu löydön :) pojalle uudet viking vedenpitävät lenkkarit 4€
  6. Moonlightmom

    ei sterilisaatiokaan niin varmaa ole!!4 tuntemaani henkilöä tullut siitä huolimatta

    mä oon miettiny ku mulla oli klipsit 8kk ja ne poistettiin sitten kipujen vuoksi,nyt oon 2v ollu "ilman" ehkäsyy..että mites mun tilanteessa,voiko luottaa silti vaikka klipsuja ei ole...
  7. Moonlightmom

    Kysymys Minymo ulkoilu vaatteista?

    nyt tuli siis 5v pojalle ostettua takki ja housut talveks? onko kestävää laatua? vesipilari ainakin 8000m..ja onko siis reilua vai normi mitoitusta? kiitos :)
  8. Moonlightmom

    G: 5-vuotiaanne suosikki lelu?

    5v legot,pikku autot,spidermanit..6v taasen jalkapallokortit :)
  9. Moonlightmom

    En ymmärrä kotiäitejä jotka eivät pidä kotejaan edes suht siistinä.

    mä en oo koti äiti vaik kotona olenki :) ja juu mä siivoon joka pvä niin ettei ole likaa mutta joka pvä en jaksa/viitti leluja yms kerätä..toki olohuoneesta kerään pois iltasin..meillä täl hetkel liika pieni asunto ja tavaraa älytön määrä joten meillä ei näytä järjestelmällisen siistiltä ku...
  10. Moonlightmom

    Äitiä ei ole enää :(

    otan osaa :( oma äitini kuoli 3.9 myöskin syöpään,ikävä kova.
  11. Moonlightmom

    ekaluokkalaisten toppavaatteista kysymys ! etenkin housuista !

    mun poika 123cm ja ostin 128cm,,myös todella hoikka siksi ostinkin sellaset missä on henkselit :)
  12. Moonlightmom

    Voi itku, onko muilla häikkää OP:n kanssa?

    siis onko ongelma tapiolassa vaiko op:SSA? ku mun isän eläke ei tullut tänää vaikka monet vuodet jo tullut kuun 1...
  13. Moonlightmom

    ekaluokkalaisten toppavaatteista kysymys ! etenkin housuista !

    siis mä ostin ihan reiman toppahousut jossa irrotettavat henkselit..nyt poika kulkee farkuissa..on tosi tarkka pukeutumisessa mutta noi reiman toppikset suostuu kuulemma laittaan :D
  14. Moonlightmom

    G: Mikä on kipurajasi käytetystä REIMATECISTA?

    joku 50-60€ voisin maksaa esim 2 osaisesta jotka yleensä 149€ olleet..nyt itse laitan myyntiin vk asun 2 osasen ja laitan hv:ksi 50€,meni tai ei.
  15. Moonlightmom

    Saako 24-vuotias sterilisaation?

    mä sain 26v..
  16. Moonlightmom

    Keneltä laitettu ns. piuhat poikki? Miten ja missä vaiheessa teitte päätöksen asiasta?

    mulle tehtiin sterilisaatio kun olin 27v ja 4 lasta..pääsin operaatioon 3kk synnytyksen jälkee..
  17. Moonlightmom

    Miksi ET osta lapsille vaatteita kirpputoreilta?

    ostan ja usein.ja itsekin myyn,nytki myynnissä UUSIA ulkoilu vaatteita ja ei meinaa ne käydä kaupaks :/ kai nek in pitäs vitosella myydä vaikka ite maksanu liki satasen..
  18. Moonlightmom

    G: Mikä oli painonne loppuraskaudessa?

    ekasta nousi 20kg->85kg muista nousi 10-15kg ja painanu about 80kg..
  19. Moonlightmom

    Mua jotenki ahdistaa jo nyt kun pitäs lapsille alkaa metsästämään talvivaatteita :(

    mä ostelen kenkiäkin etukäteen ku jos menee koko vikaan ni käyttäjiä löytyy ku 4 poikaa pienillä ikäeroilla..nytkin on lahdelle nuorimmalle remun ruskeet toppapuvut alesta ostettuina..joskus saa alesta kans mut mont kertaa joutunu ostaa uutena..
  20. Moonlightmom

    Uskon, että suurinpiirtein jokainen nainen voi imettää lastansa, jos vain halua ja tietotaitoa on riittävästi.

    kaikista helpointa oli ruokkia pullosta,en alkanu siihen tissi rumbaan ollenka.

Yhteistyössä