Hakutulokset

  1. Moonlightmom

    Mitä teillä syödään tänään?

    jauhelihakeittoa söivät äsken,päivällä söivät lihamureketta ja muusia
  2. Moonlightmom

    Lasten turvallisuus toisarvoinen asia...

    3v poikani painaa 18kg ja on 108cm pitkä. ja istuu ihan oikein korokkeella turvavyöohjaimen ansiosta. autoa käytämme jatkossakin. ja myös joskus heistä joku istunut etupenkillä ,istuin mahdollisimman takana,vaikka on airbag.
  3. Moonlightmom

    Lasten turvallisuus toisarvoinen asia...

    meillä on kaikilla nyt korokkeet vain autossa..lapset 3-7v..sain tarpeekseni niistä kohmoista istuimista jotka veivät kaiken tilan.ja myöskin ajan paljon.enkä omista handsfreetä mutta en harvemmin puhun ajaessa. ja lapseni on silti mulle kallisarvoisia :heart:
  4. Moonlightmom

    Elämäsi pahin virhe?

    ajoin kännis ja jäin kii ( onneks jäin ) ja toinen se että 12v sitten erhdyin lasteni isään..lapsia en kadu mut ukkoa kylläkin.
  5. Moonlightmom

    G:Asia, jossa olet epäonnistunut äitinä/koet syyllisyyttä? Onko sellaista?

    no varmaan sitä harmittelen ku mulle ei ole tuota pitkää pinnaa suotu :/ herkästi ärähdän muksuille jos eivät heti usko..mut osataan sopia heti ja halitaan päivittäin :)
  6. Moonlightmom

    Pitäisikö perustaa taas sellainen kaverinhakuketju?

    30v 4:n pojan äiti kaipais juttu seuraa 03 alueelta ( tarkemmin kanta hämeestä ) :attn:
  7. Moonlightmom

    Onko siitä jotain haittaa jos vauva menee isovanhemmileni yöksi? (5kk)

    ei ole haittaa,mun poika (5v) oli mun vanhemmilla viikon 10 pvän ikäisenä..mulla oli masennusta ja vauva vaistosi ja ei nukkunu vaan itki..mun vanhemmilla poika nukkui ja oli tyytyväinen.
  8. Moonlightmom

    Kokoa 40 käyttävä ei ole normaali?

    no ite käytän 40 tai 42 kokoa..ja minusta olen normaali..esim hm:ltä puserto ja topit oltava m koska ovat muute isoja,ja niin painan 70kg ja oon 165cm..farkuis tuuma 30 ja ei silti liika kireet..ja minusta normi on se miten iten sen kokee :)
  9. Moonlightmom

    Joko lapsillanne toppavaatteet käytössä vai vieläkö "välikausiasut" ja alla enemmän vaatetta?

    laitettii tänää toppa asut ku todella kylmä ilma..eipä tarvi alle sit tunkee montaa kerrosta.. kanta hämeessä siis asumme ja lapset 3,5 ja 6v
  10. Moonlightmom

    Te naiset joilla ei ole omaa tyttöä..

    no eipä juuri harmita,mulle riittää että ite oon saanut pienenä leikkiä tyttöjen jutuilla :D tosi kiva seurata pikku poikieni kasvua ja mielelläni leikin heidän kanssaan vaikka niitä pyssy leikkejä ;)
  11. Moonlightmom

    jos on niin olevinaan ateisti, miksi antaa lapselle hengellinen nimi?!

    mun pojat ovat mikael,daniel ja samuel.. ja silti uskon j älleensyntymiseen :O
  12. Moonlightmom

    millainen on talvihattusi/lakkisi/myssysi?

    sellanen musta trikoinen ja harmaa pipo,on malliltaan siis pitkä jonka saa kivasti rypytyetty..no sellaset mitä nuoriso käyttää :D
  13. Moonlightmom

    Mikä lapsille joululahja budjetti, montako lasta ja mitä ostatte?

    4 lasta..kallein lelu varmaan 129€ lego meinaan..muille en viel tiä minkä hintasen haluuvat..
  14. Moonlightmom

    Kuomat vai Viking goret?

    meil kummatkin :)
  15. Moonlightmom

    mitä teillä tänään syödään?

    perunoita ,ruskea kastike,viljapossun pihvit..
  16. Moonlightmom

    Lapsenne talviulkoiluvaatteet G:

    Mistä ostit? kaupasta Paljonko maksoi? 5v_yht 130€ 7v yht 120€ Millä perustein ostit? laatu ja kiva kuosi Saiko lapsi ite vaikuttaa?jep Lapsen ikä? 5v ja 7v (muilla oli jo ostettuna) Puvun väri+ominaisuudet? ruskea/kuviollinen,musta/kelt..vedenpitävät
  17. Moonlightmom

    MIksi pelkäät syöpää sairautena?

    en varsinaisesti pelkää,mutta läheisen sairastuessa joutui kokemaan kaiken vierestä,en toivo kellekkään enkä itselleni. :(

Yhteistyössä