Hakutulokset

  1. Moonlightmom

    Naimisissa olevat tai eronneet! Osallistukaas tämmöseen pienehköön kyselyyn. Vastatkaa huolella :)

    Eronneet: Miksi menitte naimisiin aikoinaan? en tiä,kai siks ku muksuja oli Mikä oli eron syy? kyllästyin ukkoon ja juomiseen ja muuhun.. Mikä on avioliiton merkitys? en tiedä Kuinka heloposti saitte eron? eipä se vaikeaa ole
  2. Moonlightmom

    Apuja yöyskään?

    mun 5v pojalla on tuo yskäkierre ollut jo toista vuotta,on kuunneltu keuhkoja-ei mitään-otettu kokeita verestä-ei mitään..pari antibiootti kuuria annettu,hetkeks helpottaa mut alkaa taas..itse pelkään astmaa..nyt odottelemme pääsyy astma kokeisiin.
  3. Moonlightmom

    Pienituloiset/vähällä pärjäävät, mitä syötte, paljollako kuussa?

    mä oon pienituloinen mutta en koskaan osta tarjouslihoja yms tuotteita. ja meillä lapsia 4 ,koskaan ei oo tarvinnu silti tinkaa ruuasta eikä herkuistakaan :) meil menee kyl 600-1000€ joka kk pelkästän ruokiin,pesutarvikkeisiin yms..
  4. Moonlightmom

    Miksi yksinhuoltaja ei voisi olla onnellinen?

    joo huomannu saman..mulla sentäs viel 4 lasta..aina kysellään että miten sä oikein jaksat?? jaksan samanlailla ku asuessani lasten isän kanssa joka ei juuri ollut koskaan apuna missään..eli hyvin.
  5. Moonlightmom

    Riittääkö 5-vuotiaalle kaksi talvipukua?

    meil on 3v ja 5v ja 6v jotka pvä kodissa niin haalarit ja kaksiosaiset..saavat riittää kyl..koululaisella vain yks asu..
  6. Moonlightmom

    mitä mieltä mitoistani?

    rimpula..sorry pyysit rehellistä mielipidettä..
  7. Moonlightmom

    Lasten turvallisuus toisarvoinen asia...

    ???? meil ei kuitenkaan ole turvaton kippo autona...ikävä jos teil o..
  8. Moonlightmom

    Lasten turvallisuus toisarvoinen asia...

    mä en tasan ala enää hankkimaan turvaistuimia meille.yks turvavyöistuin on ja siinä istuu joko tuo 3v tai 5v,ovat siis samaa kokoa,isoin britaxin elite vietiin varastoon ku vei liikaa tilaa,eli meilt löytyy 4 koroketta ja yks vyöistuin.piste.ja ei todellakaan ole hällä väliä asenne,mutta ei ole...

Yhteistyössä