Hakutulokset

  1. kylmä nakki

    Ei niin lämmitetty lihaeines!!1!

    En tiijjä.
  2. kylmä nakki

    Ei niin lämmitetty lihaeines!!1!

    Mitä a siaa???!!
  3. kylmä nakki

    Siitepölystä kurkku kipeäksi?

    Tutulta kuulostaa. Mulla on myös nuhan oireita, eli nenä vuotaa tai on tukossa, silmiä kutittaa, väsyttää, päätä särkee jne.
  4. kylmä nakki

    Siitepölystä kurkku kipeäksi?

    Mulla tulee allergiaoireena kurkku aina kipeäksi. Tai hieman araksi oikeastaan ja ääni häviää täysin muutamaksi päiväksi.
  5. kylmä nakki

    miten ylipainoisen EI KUULUISI pukeutua

    Ai, musta tuo sopii kivasti. Verrattuna siihen leggarit + todella väljä tunika - arsenaaliin, joka taitaa olla yleisempi.
  6. kylmä nakki

    miten selitätte joulupukin ja lahjoissa lukevat sukulaisten nimet?

    Ei meillä ole ikinä paketissa lukenut lahjan antajan nimeä... mutta ollaan kyllä puhuttu että myös ystäville ja muille läheisille ihmisille voi antaa jouluna lahjoja.
  7. kylmä nakki

    kumpi asu?!! "kuvia"

    Lopputuloksesta tuli vallan mainio! Ei multa ainakaan löydy yhtään glittermekkoa kaapista erilliseksi bilevaatteeksi, muutama juhlavampi kesämekko kyllä löytyy :D Hauskaa iltaa!
  8. kylmä nakki

    Päiväkodin tätien joululahja

    Mä en tänä jouluna ajatellut viedä mitään, vien sitten keväällä kun poika siirtyy eskariin kesän jälkeen. Kerran oon vienyt läksiäislahjana monta konvehtirasiaa kaikille yhteiseksi ja viime jouluksi vein kasan kutomiani sukkia ja lapasia (erikokoisia lapsille), kun henkilökunta valitteli...
  9. kylmä nakki

    Mitkä uusavuttomien valmisruoat menevät yli ymmärryksesi?

    En itsekään ole mikään älyttömän hyvä kokki, mutta esimerkiksi se Atrian valmiiksi maustettu jauhelihataikina kyllä huvitti.

Yhteistyössä