Hakutulokset

  1. Kylmäkkö

    Käsin sitten ilmiantamassa Facebookin ylläpidolle kaikki lapseni Facebookissa olevat alle 13v kaverit!

    En lisäisi suurimpiin saavutuksiini. Lähinnä huvittavaa, että joku jaksaa vaivata päätään tällaisella asialla.
  2. Kylmäkkö

    Onko vanhemman velvollisuus viedä vesirokkoa sairastava lapsi päiväkotiin?

    Eikö vesirokkoa tartuteta jo ennen sen näkyvää puhkeamista? Ainakin mun lapset on saaneet sen päiväkodista ilman, että kukaan olisi tartuttanut sitä tahalleen.
  3. Kylmäkkö

    Onko Luciferista kuulunut mitään?

    Herrasmiessopimus kieltää lavertelemisen.
  4. Kylmäkkö

    Onko Luciferista kuulunut mitään?

    Ei ole ei. Hankala uskoa, että niin voimakaskin ihminen joutuu taipumaan.... Perheelle voimaa!
  5. Kylmäkkö

    alina vai alisa

    Alisa.
  6. Kylmäkkö

    Onko Luciferista kuulunut mitään?

    Ei itketä ei. Kyllä silti vähäsen seisauttava uutinen, jos näin on käynyt.
  7. Kylmäkkö

    Onko Luciferista kuulunut mitään?

    Ei hitto. :(
  8. Kylmäkkö

    Onko Luciferista kuulunut mitään?

    Toivottavasti kaikki on ok ja on vaihtanut nimimerkkiä :). Tietääkö kukaan hänen vointia?
  9. Kylmäkkö

    Riidan jälkeen uusperheessä puoliso ilmoitti, että

    Ihan reilusti vaan molemmille omat asunnot. Molemmat saa silloin hoitaa lapsensa, rokahuoltonsa ja kuljetuksensa. Arjen sujuminen on kuitenkin parisuhteen kannalta melkein yhtä tärkeää kuin rakastaminen ;).
  10. Kylmäkkö

    HuOmenta !!

    Huomenta :)! Lepopäivä.
  11. Kylmäkkö

    Minkä ikäisenä sait ensimmäisen lapsen + kuinka valmis koet olleesi äidiksi sen ikäisenä?

    31-vuotiaana minusta tuli äiti ekan kerran. Olin valmiina.
  12. Kylmäkkö

    Löytyykös muita joiden asuntolaina maksettu vasta 55-60v?

    Mä olen reilu 50v, kun viimeinen asuntolaina maksetaan, jos kaikki menee maksusuunnitelman mukaan.
  13. Kylmäkkö

    Mitä tänään syödään?

    Mulla ei ole haisuakaan... Kertokaa vinkkejä :p
  14. Kylmäkkö

    Erilaiset äidit Sabrina

    Eikö ohjelman nimi ole Erilaiset Äidit.... Miksi närkästyä, jos nimenomaan tehdään ohjelma erilaisista äideistä!
  15. Kylmäkkö

    ruutiukko on feikki !

    Ja mulla :ashamed:
  16. Kylmäkkö

    Millä rahalla ihmiset, etenkin nuoret, rakentavat omakotitaloja?!

    Nyt mäkin jatkan ihmettelyä, kuinka uutteran ahkeria työn ohella rakentajia Suomesta löytyykin! Lainatkin on muutamassa vuodessa maksettu. Hyvin, hyvin erikoista nyky-Suomessa.
  17. Kylmäkkö

    oli eskarilaisen vasu-keskustelu ja alkoi huolettaa...

    Eskarivuotena tapahtuu lapsen sosiaalisissa taidoissa ihmeitä :). Meillä oli arka eskarilainen, joka on nykisin reipas ekaluokkalainen. Ole huoletta :).
  18. Kylmäkkö

    Millä rahalla ihmiset, etenkin nuoret, rakentavat omakotitaloja?!

    Kuinka paljon teillä on vuokra? Kuinka kauan olette asuneet vuokralla? Nyt alkaa taas kiinnostaa nämä hyvinkin erilaiset näkökulmat..

Yhteistyössä