Hakutulokset

  1. K

    Suositelkaa vakuutusyhtiötä!

    Tapiola ehdottomasti ! Hyvä palvelu! Vakuutukset ja tilit samassa paikassa, tosi kätevää !
  2. K

    Vahditteko jatkuvasti 1-vuotiastanne kotona sisällä?

    Uskallatteko jättää 1-vuotiastanne hetkeksikään silmistänne kotona? Miten pitkäksi aikaa? Mitä olette tehneet, ettei lapsi satuta itseään, jos koko ajan ei vahdi? Välillä tekisi mieli jättää vahtimatta, mutta entäs sattuu jotakin!?! En nyt tarkoita että lähtisin pois kotoa yms, mutta sitä...
  3. K

    juhlapyhät

    kiitos näistä, kai tuo olo taas helpottuu kun arki alkaa... On se kumma kun en osaa nauttia vapaapäivistäkään. lapsi on onneksi todella suloinen ja hän saa usein hymyn huulille.
  4. K

    juhlapyhät

    mulle iskee aina näin juhlan aikaan ihan toivottoman yksinäinen olo, vaikka eilen oltiinkin ystävän luona. Tänään kun kaikki ns. kokonaiset perheet liikkeellä niin kyllä tuntui taas masentavalta olla pienen kanssa kaksin. ja sit kun kyse on puolitoistavuotiaasta, eikä vielä niin paljon yhteistä...
  5. K

    Olisiko hullua

    toi parisuhde on työtä kommentti ottaa kyllä päähän. kyllä sitä nyt työpäivän jälkeen haluaa levätä, että enpä tiiä, onko se parisuhde välttämättä mikään autuaaksi tekevä asia.
  6. K

    odottaako kukaan kolmatta lastaan yksin?

    Moi, en itse ole samassa tilanteessa kuin sinä, mutta eräällä ystävälläni on jopa neljä lasta samalle miehelle. Yksi on jo lentänyt pesästä ja kolmen muun kanssa sujuu ihan kivasti, hänellä on kyllä apua ulkopuolelta.... Voimia ja haleja!! Kyllä sinäkin selviät!
  7. K

    HUOSTAANOTOSSA.älä tyydy siihen...että..

    Minulla ei ole pahaa sanottavaa sijaisperheistä vaan ihailen tuntemiani perheitä, jotka ovat tähän ryhtyneet. Sijoitetut lapset usein moniongelmaisista perheistä lähtöisin ja oma vanhempi tai vanhemmat täysin kykenemättömiä huoltamaan lastaan (alkoholi-, huumetaustaisia). Että en osaa muuta...
  8. K

    sinkkuäidit

    tässä meille tilaisuus tulla julkkiksiksi! http://www.nelonen.fi/sinkkuaidit/
  9. K

    Kenellä lapset syntyneet -04 ja -06?

    Ei, kun löysin... :ashamed: :laugh: Mutta nyt minä typerys en osaa kirjoittaa sinne mitään... :headwall: :headwall: :headwall:
  10. K

    Kenellä lapset syntyneet -04 ja -06?

    Oonko vähän pöhkö vai mikä, mutta mikä sen kerhon nimi on? :ashamed: :snotty: :D
  11. K

    Lapsenvahtivaihtarit?

    Mulle sopisi kyllä, asutaan täällä Arabian suunnassa, mun poika kylläkin vasta 1v4kk, yleensä reipas joten luulen, että onnistuis nukkuminen vieraassa paikassa ihan hyvin. laita s-postia axelle34@suomi24.fi
  12. K

    Kenellä lapset syntyneet -04 ja -06?

    Meillä kaksi ihanaa poikaa 12/04 :heart: ja 8/06 :heart: Haaveileeko muuten kukaan kolmannesta noin samalla ikäerolla? :ashamed: :whistle:
  13. K

    Yksin äidiksi?

    Alkuperäiselle: itsekin masennuksen sairastaneena tiedän, miltä tuntuu nähdä kaikki mustana. Lääkkeet eivät tietenkään yksin auta, ne auttoivat minulla, mutta tiedän monia, jotka ovat kokeilleet useata eri lääkitystä ja myöhemmin löytäneet "sen oikean". LÄÄKKEET EIVÄT YKSIN AUTA vaan sosiaalista...
  14. K

    **ELOVAUVAT 2006**

    Ai niin, unohdin sanoa... MUNARIKASTA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE ELOMAMMOILLE!!! :laugh:
  15. K

    **ELOVAUVAT 2006**

    Wilhelmiina: En asu. =) Asuskelen Pohjois-Karjalassa... :D Mistäs niin päättelit? Tänne kuuluu hyvää. Meillä on unirytmit muuttuneet. Kahdet päiväunet nukutaan enään ja ne kestää 1½-2 tuntia. Nyt eivät meidän lapsukaiset nuku yhtäaikaa ollenkaan. :/ Eli ei jää mammalle omaa aikaa päivällä...
  16. K

    **ELOVAUVAT 2006**

    Neuvolakuulumisia vaan pikaseen... Painoa on tullut yhteensä 9430g (4020g), pituuta 73cm (51.5cm) ja pipo 44.4cm tarkka :laugh: (35.5cm). Meillä oli siis lääkärineuvola ja kaikki oli hyvin. Kehuivat poikaa seuralliseksi, rauhalliseksi, iloiseksi pojaksi. :heart: :D Kysyttiin, että...
  17. K

    Rakkaus vaan loppuu...

    no kun lapsi on noinkin pieni niin ehkä kannattaa vielä katsella noita tuntemuksia uudestaan... voihan sitä etäisyyttä ottaa vaikka pikku matkalla ja katsoa, miltä tuntuu, tuleeko ikävä tms. Muutenkin suhteissa nuo tuntemukset voivat ailahdella, eikä niihin välttämättä kannata heti luottaa ja...
  18. K

    1v 3kk puheen kehitys

    Meidän 1 v 3 kk pojan sanavarastossa on yleisyysjärjestyksessä: anna töitä kakka kukka kännykkä ei hei vettä tyttö täti kenkä äiti jotain kymmenen sanan luokkaa ja nyt tykkää toistaa kaikkia sanoja koko ajan... tämä on siis joku ihan uusi vaihe, että kokoajan toistetaan. Ja sitten osaa...
  19. K

    **ELOVAUVAT 2006**

    Heippati vaan kaikille piii-iitkästä aikaa! =) En tiedä milloin olen viimeksi käyny tänne kuulumisia kertoilemassa, mutta joka tapauksessa kauan aikaa sitten! :ashamed: Vähän oon tainnu laiskistua... Lukemassa käyn melkein joka päivä, mutta ikinä en vaan jaksa itse tulla kirjoittelemaan...
  20. K

    exällä uusi suhde?

    \ tää on hauska!!

Yhteistyössä