odottaako kukaan kolmatta lastaan yksin?

Hei!

Haluaisin tietää onko ketään yhtä hullua kun mä, että oottaa kolmatta lastaan yksin? Kaikki on samalle miehelle, mutta miehellä ei oo ongelmaa alkoholin kanssa, kaikki menee kurkusta alas;) ja se on aivan kavereittesa vietävissä. Tässä ollaan enkä muuta voi. Pelottaa, itkettää, masentaa, mutta lapsistani en luopuisi mistään hinnasta. Saapi kirjotella: ao28497@jao.fi.
 
Moi,


en itse ole samassa tilanteessa kuin sinä, mutta eräällä ystävälläni on jopa neljä lasta samalle miehelle. Yksi on jo lentänyt pesästä ja kolmen muun kanssa sujuu ihan kivasti, hänellä on kyllä apua ulkopuolelta....

Voimia ja haleja!! Kyllä sinäkin selviät!
 
Kiitos kannustuksesta!!!!!

Tänään lähden harrastamaan shoppailuterapiaa, jos vähän siipi nousis maasta. Mulla vanhemmat asuu kaukana joten eivät voi auttaa, mutta kyllä lasten isä ottaa lapsia kuitenkin joka toinen vko.loppu...tuntuu se silti aika pahalta ja pelottaa varsinkin eka vuosi sitten synnytyksen jälkeen:( voi kyl iskeä väsy.
 
Jep
Olin samassa tilanteessa kuin sinä 9 vuotta sitten. Jos yhtään lohduttaa, niin kyllä siitä hengissä selviää, mutta olisi toki hyvä jos joku varsinkin alkuvaiheessa lapsen syntymän jälkeen voisi sinua auttaa.

Minulla olivat lapset tuolloin 5, 1½ ja odotin kolmatta, kun mies jäi pettämisestä kiinni, heittäytyi väkivaltaiseksi ja elämä romahti muutenkin.

Minä selvisin kaikesta tahdonvoimalla ja näyttämisen halulla. Keskityin lapsiin ja itseeni, enkä päätäni vaivannut sillä, missä eksä huiteli ja kenen kanssa. Hoidin käytännön asiat kuntoon ja otin päivän kerrallaan, tosin talouspuoli piti suunnitella pitkälle eteenpäin...

Minkä ikäisiä sinun vanhemmat lapsesi ovat?
 
Heipsan taas!

Mun muut lapset ovat 2 ja 4-vuotiaat eli aika haipakkaa on kohta. Onhan meillä exän kaa hyvät välit, mutta siinä on omat huonot puolensa koska välillä toivois et me oltais sille niin tärkeitä et viin ja huono seura jäis ja se haluais mut takaisin, mutta tyhmäähän se on haaveilla moisesta kun sen tietää ettei siinä ikinä niin käy!!! Ihanaa tietää, että on ollu muitakin samassa tilanteessa. meilläkin oli takavuosina tuota pettämistä niin siksikin meidän tarina on nyt historiaa.Luotto ei ikinä palaa täysin:(
 
kolmen yh
Aika samas tilanteessa olen kuin sä. Olen kolmen yh, lapset ovat 4v 2,5v ja 1v. Olen lasten kanssa ollut yksin reilu puoli vuotta ja loistavasti ollaan pärjätty. Ulkopuolista apua ei pahemmin ole, ja lasten isä on kuvioissa mukana silloin ku sille passaa ja huvittaa. Kovastihan tuo meitä takas haluaa mut ei oo kyl antanut merkkiäkään et ois vähääkään muuttunut, ja toiseksi mitäpä minä sellaisen miehen kanssa yhteen, jota en rakasta. Paljon paremmin menee näin kuin huonossa suhteessa josta kärsi koko perhe. Sinnillä eteenpäin päivä kerrallaan. Voimia ja jaksamisia sinulle!
 
ei hyvin mee
Yleisesti täytyy sanoa että ei hyvin mee jos
joku odottaa 3. lasta yksin.

Eli kyse lienee siitä että nainen hankkii yksin lapsen tai on
3. miehen kanssa kierroksessa.

Luulisi ainakin että kukaan ei ala hankkimaan enään 3. lasta miehen kanssa joka on alko yms.

Vähän ihmetyttää

Ainut järjellinen syy tällaiseen on mielestäni puolison äkillinen
sairastuminen tai menehtyminen.

Onko muita syitä.

KIINNOSTUNUT?????

 
jep
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 14:08 ei hyvin mee kirjoitti:
Onko muita syitä.

KIINNOSTUNUT?????
Vaikka se, että siihen asti täysin normaalisti käyttäytynyt ja jopa isänäkin ihan hyvin pärjännyt mies päättää ettei jaksakaan enää olla perheellinen. Heittäytyy poikamieheksi, jättää vaimonsa hoitamaan yksin kaiken ja itse lentelee kukasta kukkaan. Seikkailu on hauskaa aikansa, kunnes huomaa, että menettikin liian paljon... vaan sitten se olikin jo liian myöhäistä.

Näitä yllätyksiä sattuu.
 
velliä kylille
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 15:47 jep kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 14:08 ei hyvin mee kirjoitti:
Onko muita syitä.

KIINNOSTUNUT?????
Vaikka se, että siihen asti täysin normaalisti käyttäytynyt ja jopa isänäkin ihan hyvin pärjännyt mies päättää ettei jaksakaan enää olla perheellinen. Heittäytyy poikamieheksi, jättää vaimonsa hoitamaan yksin kaiken ja itse lentelee kukasta kukkaan. Seikkailu on hauskaa aikansa, kunnes huomaa, että menettikin liian paljon... vaan sitten se olikin jo liian myöhäistä.

Näitä yllätyksiä sattuu.
Eli äijä lähti yks kakas heitteleen VELLIÄ ympäri kylää!

:LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2007 klo 14:08 ei hyvin mee kirjoitti:
Yleisesti täytyy sanoa että ei hyvin mee jos
joku odottaa 3. lasta yksin.

Eli kyse lienee siitä että nainen hankkii yksin lapsen tai on
3. miehen kanssa kierroksessa.

Luulisi ainakin että kukaan ei ala hankkimaan enään 3. lasta miehen kanssa joka on alko yms.

Vähän ihmetyttää

Ainut järjellinen syy tällaiseen on mielestäni puolison äkillinen
sairastuminen tai menehtyminen.

Onko muita syitä.

KIINNOSTUNUT?????

Kiitos sull tästä "kannustuksesta. Yleesä ottaen ihmiset on josku aika ajattelemattomia kuten sinä nyt!!! Mun tilanne on se, että lapset on kaikki saman miehen kanssa, joka välillä ollut pitkiäkin aikoja ilman alkoa ja kolmatta lasta tosiaan en olisi hankkinutkaan, mutta pilleritkin voi pettää vaikka niitä kuinka syö ja oikeaan aikaan eli sellanen tilanne mulla. Ja mä kun olen sellanen joka kantaa vastuunsa ja myös itse ruuan pöytään ja lasten suuhun eli en elä toisten kustannuksella kuten meistä aina puhutaan niin halusin pitää lapsen! Ja sit seuraavaksi varmasti sanotaan ettei kannata harrastaa seksiä jos on huonossa suhteessa plaaplaaplaa. Totta hitossa jokaisella on halut ja himot ja joskus huonossakin suhteessa voi seksi olla aivan taivaallista;)

Mut kiitos niille jotka oikeasti halus kannustaa ei laittaa toista maahan, kuten täs maassa näkyy olevan tapana.
 
Joo ja sekin voi olla totta että joku isä kyllästyy (jopa äitikin) perhe-eloon ja vaan lähtee rilluttelemaan.On nähty tätäkin molemmin puolin. Ei me enää eletä vanhaa hyvää aikaa, et aina pietään yhtä. Mulla on lapset saman isukin kanssa, mutta mä en halveksi niitä kenellä on lapsille eri isät. Luultavasti täällä on sellasia jotka kuvittelee voivansa heittää ensimmäisen kiven? Kukaan meistä ei tiedä toisen tilannetta, siksi on todella säälittävää katsoa joitakin lapsellisia kommentteja näillä sivuilla. Ihminen on sellanen olento, että masennus saattaa pahentua pienestäkin töytäisystä joten ajatelkaa ennekun puhutte. Mun itsetunto ei typeristä kommenteista murennu, mut jonkun toisen saattaa murentua ja se on pahaa katsottavaa sen jälkeen...
 
huh
varokaapa vanhaa ansaa: kun mies juo, syy on kuitenkin muka siinä naisessa, ei siinä miehessä joka juo. niin uskoo se mies ja välillä niin uskoo jopa se nainen.

minä rakastin kymmenen vuotta alkoholistia ja rakastan vieläkin mutta pääsin hänestä kuiville. ei se ole synti että tekee lapia rakastamansa miehen kanssa! alkoholi vaan on niin pirullinen vastustaja, sille ei pärjää kukaan!! eläköön suomalainen viinakulttuuri!

sinulle odottava äiti tuhat halausta ja voimia!!! :hug:
 
\Minkäikäinen sä oot? Kenties 12-15-vuotias?Ainakin noi sun kommentit on sitä rataa...Ei mun lasten isä ainakaan pidä elareitaan laskuina vaan lastensa elatuksena, mikä kuuluukin jakaa äidin ja isän kesken. Vai oletko sitä mieltä ettei miehellä ole osaa eikä arpaa lastensa elatukseen. meillä tämä on fifty-fifty, joten ei todellakaan epäreilu ratkaisu miehen kannalta. Ja oletko sitä mieltä, että jokainen yksinhuoltajan lapsi on ongelmalapsi?huhhuh. Mä olen itse kasvanut yksinhuoltajaäitini kanssa.En dokaile, en rilluttele baareissa, laskuni ja työni hoidan ja vastuuni olen pienestä saakka kantanut.Kyllä siihen lapsenkin tekoon kuule kaksi osapuolta tarvitaan. Taiatkin olla joku katkera juntti joka on kuvitellu ettei ekasta kerrasta tule raskaaksi;)<br><br>
 
Heippa
Minä en kolmatta odota, vaikka toivoisinkin...

Meillä suhde meni hyvin tähän asti, mies vain yksinkeraisesti jäi pettämisestä kiinni. Tässä yksi syy miksi joku voi odottaa kolmatta yksin.

Sinulle ap oikein iso voima :hug:
 

Yhteistyössä