Hakutulokset

  1. E

    Meillä menee joka kuukausi rahaa kauppaan

    meillä s-kaupan lista on aina päälle 1000€... siinä mukana myös bensat ja pesuaineet ja tietty ruoka :O muoks ja meitä siis 2 aikuista ja 9v ja 6v
  2. E

    Ääh, ärsyttää kun pahoitin mieleni joululahjoista

    mä teen jo niin :laugh: saan joka joulu mitä haluan! tosin mukaan mahtuu aina pieni ylläri mieheltä, tänäjouluna sain mieheltä lompakon, toppapuvun ja aamutossut :heart:
  3. E

    mielipiteitä lahjoista

    ihan vaan siksi kun näyttää muutkin sitä kyselevän :D olen siis utelias.
  4. E

    mielipiteitä lahjoista

    pojalle: -wii konsoli ja jäkispeli -wiille toiset ohjurit -lego city poliisiasema -lego city säiliöauto -pyyhe -luistinsuojat -cd-levy -lisäksi isovanhempien lahjat tytölle: -cd-soitin -hevisaurus levy -shushu-pet aloituspakkaus -joku muu pet lelu -palapeli -matkiva...
  5. E

    Kinkun sulatuksesta tietävät

    mä antaisin olla huoneenlämmössä että sisälämpö on varmasti myös huoneenlämpöinen.
  6. E

    Kinkun paistosta kysymys - hjälp!!! :)

    miten te saatte uunin ihan kamalaan kuntoon ilman paistopussia? mun kinkku ei ole koskaan kuiva joten en siksikään käytä pussia.
  7. E

    Kinkun paistosta kysymys - hjälp!!! :)

    ja höpsis, mä olen joka vuosi tehnyt kinkun juuri näin ja todella hyvää tulee!!! paistopussit on turhia!
  8. E

    Sain oudon fb- kaverikutsun...?!

    mua pyys kaveriksi herra x jolla sama sukunimi kun mulla ja sen kaikilla kavereillakin oli sama sukunimi..... outoa. en hyväksyny :confused:
  9. E

    koska FRONTIERVILLESSÄ saa sen toisen lapsen...?

    se on lähtenyt naapuriin :laugh:
  10. E

    koska FRONTIERVILLESSÄ saa sen toisen lapsen...?

    mä sain sen heti kun tehtävä oli tehty. mene kattomaan sun albumista onko sinne tullut.
  11. E

    Mikä ärsyttää just nyt?

    krapula ärsyttää :kieh: mut oma vikahan se on :laugh:
  12. E

    Hirveimmät joulumuistonne

    ei löydy sanojakaan tähän :hug:
  13. E

    kenelle ihmeelle on vaatekauppojen rimpulavaatteet tarkoitettu???

    no aleksi 13 tais olla ainut mis en käyny....
  14. E

    kenelle ihmeelle on vaatekauppojen rimpulavaatteet tarkoitettu???

    juuri tuota mietin tänään kun olen "jo" 32 enkä mitään teinivaatteita laita päälle mut en kyllä eläkeläisestäkään mene : /
  15. E

    kenelle ihmeelle on vaatekauppojen rimpulavaatteet tarkoitettu???

    ihan kamalia rättejä... ei aikuiselle naiselle mitään ostettavaa ja kierrettiin niin lindeksit kuin h&m läpi.. :rolleyes:
  16. E

    mistä haetaan sairaslomaa kun...

    selvähän tuo. jos vielä sunnuntaina kuumetta niin het ma aamulla terveyskeskukseen :flower:
  17. E

    mistä haetaan sairaslomaa kun...

    eskarilainen sairastuu? ei kuulu neuvolaan enää? joo tyhmä olen mut mä en ole koskaan ollu saikulla lapsen takia ja tarviisin vähän neuvoja :confused:
  18. E

    Reimatec/remu jne mammat...

    samaa olen miettiny, ei tuu meille noita paperipukuja!!

Yhteistyössä