Hakutulokset

  1. Levoton Strutsi

    mietin pitäisikö ottaa kissoille rabies-rokote vaikka

    nostan. Olis kiva kuulla ovatko muut rokottaneet sisäkissaa rabiesta vastaan.
  2. Levoton Strutsi

    mietin pitäisikö ottaa kissoille rabies-rokote vaikka

    ovat pääasiassa sisäkissoja ja ulkoilevat vain omalla pihalla kiinni. Tällä alueella kulkee yksi vapaana oleva kissa, joka on muutamaan kertaan käynyt härkkimässä meidän kissoja.... mut muuten tartuntamahdollisuus on aika pieni...
  3. Levoton Strutsi

    milloinkohan on seuraavat tuplabonuspäivät

    prismassa? :whistle:
  4. Levoton Strutsi

    Kumpi LG:n pesutorni??

    en suosittele kumpaakaan. Meillä LG:n pesutorni, pesukoneeseen tehtiin iso remppa 3 käyttövuoden jälkeen, ja nyt on sama edessä kuivausrummulle ja sekin ollut 3 vuotta käytössä :/
  5. Levoton Strutsi

    miten kauan pohdit koiran ottamista

    ennenkuin otit pennun? Ja mitä kaikkea tulisi miettiä ja ottaa huomioon? =)
  6. Levoton Strutsi

    Hitto, et voi olla vaikeaa löytää yks helevetin haalari lapselle!

    minkäkokoinen? ja ilmeisesti ihan keväthaalari?
  7. Levoton Strutsi

    Millon eskari alkaa Espoossa?

    juuri tänään tuli päätös ja meidän eskarilaisella alkaa 17.8 klo 9 =) =)
  8. Levoton Strutsi

    Kirkkaat pisteet näkökentässä, mikä puutos?

    Niin ja mulla näkyy ihan selvästi noita lasiaissamentumia varsinkin kirkkaalla ilmalla tai vaaleaa taustaa vasten, mut ei ne mun mielestä kyllä vastaa sun kuvausta yhtään :/
  9. Levoton Strutsi

    Kirkkaat pisteet näkökentässä, mikä puutos?

    lasiaissamentumia.
  10. Levoton Strutsi

    miten olette pesseet kenkiä pesukoneessa?

    mä muutamat talvikengät jo koneessa pyöritin käsinpesuohjelmalla ilman linkousta, ensin huuhtelin ja imuroin niistä hiekat. Pistin ne tyynyliinan sisässä koneeseen. Kunhan kyselin miten muut teette? =)
  11. Levoton Strutsi

    miten olette pesseet kenkiä pesukoneessa?

    Montako kenkäparia kerralla ja mitä olet laittanut sekaan ettei kolisisi niin paljoa? entä käyttääkö linkousta ollenkaan? :whistle:
  12. Levoton Strutsi

    ostin sitten tietämättäni Gigantista käytetyn laitteen

    en avannut sitä liikkeessä, koska oletin että on uusi kun myyjäkään ei maininnut sen olevan palautustuote. Mut näin sit opin tämänkin.
  13. Levoton Strutsi

    ostin sitten tietämättäni Gigantista käytetyn laitteen

    no niinpä. Ja 20 e alennusta ei riitä, jos kerran tuotetta on joku muu käyttänyt :/ Ainakaan minulle! Ilmankostutin on kyseessä.
  14. Levoton Strutsi

    ostin sitten tietämättäni Gigantista käytetyn laitteen

    Vähänkö ärsyttää! Oli ainoa kappale koko liikkeessä, sain siitä 20 e alennusta kun kysyin voiko sen ostaa. Kaikki osat oli tallessa, ja myyjäkin sanoi että on asetettu esille viime viikolla. Mitään puhetta ei ollut että on ollut käytössä ja paleutettu ja sit nostettu esille. Kai mun ois sit...
  15. Levoton Strutsi

    pohdintaa huoneilman riittävästä kosteudesta

    no kyllä tuo mulle nyt ainakin suuntaa antoi että mikä mahdollinen kosteusprosentti on. Lähinnä minulla on ongelmia kuivan huoneilman kanssa, siksi meinasin ilmankosteuttajan hommata.
  16. Levoton Strutsi

    pohdintaa huoneilman riittävästä kosteudesta

    meillä on ikkunoiden päällä sellaiset ihmeelliset tuuletusräppänät joita en ole oppinut käyttämään. Suljimme ne talvella koska niistä tuli kylmää ilmaa ihan älyttömästi. Koska suljimme ne, niin tämän talon ilmanvaihto meni jotenki sekasin ja huoneilma oli tosi kuivaa. selvästi nousi kun avasimme...

Yhteistyössä