Hakutulokset

  1. S

    Sanokaa millainen heijastin vaunuissa/rattaissa ei ole nolo/mauton?

    Kaikkee sitä kuulee, ei kai heijastimet voi olla noloja, mulla on sit varmaa iha supernoloja heijastimia vaunuissa ku on jotai ilmais juttuja osa.
  2. S

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Hiljasta täällä on, enterorokkohan se sitte iski mulle, kämmenet ja jalkapohjat täynnä rakkoa, ihanaa:kieh:
  3. S

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Meillä sairastelu jatkuu, tai siis mun, olinha mä viikonlopun jo terveenä kunnes nousi taas melkei 39 kuume, tänää kävin lääkärissä, ainaki nieluviljelyn otti ku ei voi syyä mitää, niinku raastimella raastais kurkkua ku yrittää niellä ees juotavaa, jos ei angiinaa oo ni epäilen jo enterorokkoa...
  4. S

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Nemika: Meillä on kyllä pikku ukkelilla vielä muutama paita 80 käytössä, ei oo mikää älyttömän iso poju meilläkää =) Miten pojan sydänkontrolli meni? Täällä sairastellaan vieläki, tälle mun flunssalle ei loppua näy, esikoinen sentää on jo koulussa ollu, mut nyt on sitte toinen typy ja Niklas...
  5. S

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Nemika: Suuren suuri voima hali, sitä tuut tarvimaan, vaikka "välillä" tuntuukin että kaikki vastustaa. :hug: täällä sairastellaan, minä ja esikoinen, esikoisella huidellu 40 asteessa kuume ja oksennellu, eilen oli kerronsänky kokonaan oksennuksessa, alasänkyä ja leluja myöden, tapetit ja...
  6. S

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Kurpitsa onnea pienen prinssin johdosta koko perheelle :flower: Pistähhä vähä synnytyskertomusta jos ja kun jaksat =) Mukava kuulla välii weiss, majj ja wilma teidänkin kuulumisia! Meillä on kans moni ruoka nykyää yäk, kaupassaki huutelee yäk yäk sellasillekki ruuille mistä tykkää :kieh...
  7. S

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    KiaralA: Voi ei, jaksamista ja voimia teidän perheelle. :hug: Poika: Hyvähän se on hakea toisenkin lääkärin mielipide. Kurpitsa: Oi että, ihanaa loppuodotusta, kohta pääset nuuskutteleen ihanaa vauvan tuoksua :heart: Tänne ei ihmeitä, normi arkea mennään. Viikonloppuna vuosipäivä mulla...
  8. S

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Summer: mulla on ainaki ke asti menoja, mutta loppuviikosta tai just vkl ehtisin nähellä =) Meille ei ihmeitä, Niklas alkanut mukavasti puhumaan, toistaa jo kaikki mitä sanoo ja ihan lauseita puhuu, äkkiä nyt parissa viikossa oppinu. Eilen haettii meille kaksi marsu neitiä, aivan yli ihania...
  9. S

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    KiaralA: Paljon onnea:heart: Niklaksella kengänkoko 22, vielä ei sen kummemmin oo talvikenkiä kateltu. Poika: Voi ei! suurensuuri voima :hug: Summer: Pitäskö taas nähellä, viikolla tai viikonloppuna täällä tai siel puistossa? :)
  10. S

    ~ Toukokuun toivotut 2008 syksyllä 2010~

    Summer: Itekkin havahduin samaan, äkkiä on aika menny kyllä. Meillei vielä vaipoista ole eroon päästy vaikka kotosalla ollaanki välillä ilman vaippaa, hiljaa hyvä tulee, jospa se siittä. Reipas typy teillä:heart:

Yhteistyössä