Hakutulokset

  1. H

    Tuli ukko just kotiin

    Onhan tuo tympeetä, mutta jos käy vain 2 kertaa vuodessa viihteellä niin hölläisin tuossa kohden vähän pipoa. Jos nyt ei mitään aviorikosta ole tehnyt vaan ihan kaverien kanssa rymynnyt.
  2. H

    johan on paketilla hintaa

    \ halpa??? kyllä katsoin ja monen kertaan ,mutta itse eb kyllä maksias käytetyistä tuon verran.muutama huntti lissää ja saan jo uudetkin
  3. H

    johan on paketilla hintaa

    http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53875903
  4. H

    Laittakaa kuvianne pinoon niin kerron

    \ jätit mut kokonaan välistä...
  5. H

    Repeämäluokitukset?

    Mitä ne tarkoittaa ne II-III asteen repeämät? Että koko alapää repeää vai? Vai mitä?
  6. H

    Ammattikoulusta tuli tänään ilmoitus pojan karkumatkasta

    minä olen valmistunut -01 ammattikoulusta eikä siellä ollut tuollaista,oppivelvollisuushan päättyy ylä-asteeseen jolloin vielä vaaditaan vanhempien nimiä ja ilmoitellaan...kyllä normi amiksesta ei ilmoiteta kuin kelaan aikanaan jos liian vähän tunteja käytynä eikä näin ollen saa opintotukea...
  7. H

    Silmissä kaikki näyttää kirkaalta ja vilisee

    korvissa vikisee....
  8. H

    Kumpi on lähempänä ajatusmaailmaasi?

    *haukotus* :whistle:
  9. H

    G: Vältätkö palstailua...

    ...aika tylyä kuultavaa tuollainen varmasti joita tääl arvostellaan... oisko reilua sitten ehkä kertoa miksi??! sitä ei välttis itse tiedosta miten sitä kirjottelee (?) mutta itse en välttele ketään. mutta vaistoaa tietenkin näitten keskinäiset jutut jotka ennenkin täällä olleet... =) toivoo...
  10. H

    Höh, jatkuvalla syötöllä tulee

    Mullaki on alkanu Outlookiin tulee hirveesti roskapostia, vaikken oo sitä osotetta mihinkään kilpailuihin tms. pistänyt. Ja kaikkein kummallisinta, että jotkut niist on osotettu mun miehelle :o Ja hän siis ei mun s.posti osotetta varmaan ees tiedä siihen..
  11. H

    Musa kappale hukassa.

    Tulee mieleen vaan Lou Bega ja Mambo number 5 tai joku muu hänen biisi
  12. H

    Nan 2 jauheena?

    uppia!!! tietääkö kukaan? :attn: :flower:
  13. H

    Nan 2 jauheena?

    Onko Nan2 jauheena? Kun nan1 on ainaskin... :attn:
  14. H

    1-2 vuotiaiden ruoasta mm.herkut

    Heips kaikille! Kuinka paljon teidän 1-2 vuotiaat lapsukaiset saavat syödä herkkuja mm.keksejä, pullaa,jäätelöä,karkkia, sipsiä ym.? Entäs juodaanko teillä mehua mukista tai pullosta? Annatteko sokerittomia light mehuja? Mitkä ovat hyviä "terveellisiä" herkkuja? Kelpaako vielä maissinaksut...
  15. H

    närästys- voiko olla merkki tulevasta vauvasta?

    \ tähän vastaan vielä, että ainakin mulle on tullut joskus teini ikäisenä jo sellainen ruskea mikälie "hormoniviiva" navasta alaspäin. Todella ohut ja haalea, ruskettuessa tuli esiin paremmin ja hyvässä valossa. Nyt raskausaikana se on taas ollut huomattavan tumman värinen, eikä se tummuminen...
  16. H

    närästys- voiko olla merkki tulevasta vauvasta?

    \ Minulla kun närästys ja pahoinvointi tulivat käsikädessä... sanottiin sitten neuvolassa ihan mitä lie aiheesta, mut sen tiiän että ainakin mulla nuo kaksi liittyi toisiinsa ja tulivat heti alussa. Sitten molemmat loppui ja nyt loppuakohden kun raskautta mennään on taas närästys kuvioissa :x
  17. H

    Mietin taas raha-asioita,

    missä sun miehes töissä ku nuin hyvin tienaa?? meillä ukko tienaa alle 3000 vaikka on maisteriksi kouluttautunu.. tietty nyt on vasta "alkupalkka" mutta kuitenki.
  18. H

    Voiko laittaa paistettua jauhelihaa..

    voi :p hyvää tulee!
  19. H

    Paljonko teillä menee lasten hoitomaksuihin kukaudessa raha

    Se on kuntakohtaista paljon menee sitä maksua. Oman kunan sivuilta näet taulukon ja voit vaikka soittaa päivähoitotoimistoon niin ne äkkiä laskee sen siellä sulle.
  20. H

    Oppisopimuksella Merkonomiksi..

    \ oukei..

Yhteistyössä