närästys- voiko olla merkki tulevasta vauvasta?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:13 pulttis pikana kirjoitti:
\Siksi onkin turha odottaa pätevää vastausta, koska raskaudet on erilaisia. Toisilla närästää toisilla ei. Mua ei ole närästänyt edes loppuraskaudessa.Se ei siis vastaa sun kysymyksees, että mahdatko olla raskaana. Tietysti ymmärrän, että kun haluaa vauvan, niin voi toivoa vaikka kynnen katkeamisen olevan merkki raskaudesta. Mutta kyllä tollaiset ennustamiset jää, kun vauvaa on odotettu 10v. Siinä vaiheessa mä en menny edes sairaalan raskaustestiin, vaikka oli käsketty. Ja yllättäen juuri sillä kerralla olin raskaana!
Mutta; tee se testi! Mä haluan jo tietää onko onnitteluille aihetta!
Tsemppiä!
kysyinkin: voiko olla..?
en tarkoita että kaikilla menee samalla tavalla ja tiedän ettei mene- vaikka olen 2 saanut ja kolmas meni kesken on jokainen minun odotus ollut erilainen omine vaikeuksineen.
joten närästys kun ei ole mulle "normaalia" siksi kysyin voiko olla merkki jostain.
mutta parempi kai olla kysymättä ja miettiä itse vaan oman pään sisällä kaikki asiat-tai olla miettimättä, se kai parempi.
kiitos
:flower:

[/quote]

Älä nyt suotta närkästy. En mä tarkottanu arvostella. Minun vastaushan tarkoittaa juuri sitä, että närästys voi olla merkki raskaudesta, mutta varmaahan se ei ole.
Minähän pistin vielä tsempit perään! (Pitäsköhän mun mennä johkin kirjotuskurssille, ettei mua ymmärrettäis väärin?) Minusta sinulla olisi ollut aihetta närkästymiseen monen muun kommentin kohdalla, kun arvostelevat malttamattomuuttasi. Mutta plussaa sulle toivotan joka tapauksessa! No tee ny se testi jo, ettei kaikkien tarvi odottaa!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 10:28 vieraana kirjoitti:
Ei pahalla, mutta pakko sanoa sivusta pidempään näitä pulttiksen aloituksia seuranneena, että luulisi sinunkin täällä palstalla ahkerasti pyörineenä lukeneen jos jonkinlaisista raskausoireista ja tietävän mitä kaikkea oireita alkuraskaudessa voi olla. Miksi täytyy joka ikisestä oletetusta raskausoireesta tehdä oma aloituksensa? Varmasti tiedät varsin hyvin, että närästys tai menkkamainen olo tai mikä oire milloinkin voi olla merkki raskaudesta.

Suosittelen hieman rauhottumaan. Ymmärrän kyllä, että keskenmeno oli kova paikka ja uuden vauvan kaipuu on valtava, mutta jospa oikeasti yrittäisit vähän rauhottua noiden oireiden tarkkailua ja muuta vauhkoamista niin se vauva saattaisi ehkä helpommin saada alkunsakin. Tuollainen hössääminen ei tee kenellekään hyvää. Kyllä se vauva sieltä vielä tulee -sitten kun sen aika on.
Ihanaa, sanoiko joku tuon todella ääneen :heart:

olen itsekin katsellut kun näitä aloituksia laitetaan tänne eikä yhtään viitsitä etsiä itsenäisesti tietoa. Lähes kaikkia aiheita on varmasti jo käsitelty moneenkin otteeseen, joten HAKU-palkkia käyttämään.

Näillä sivuilla on muutenkin vaikeuksia kun ylikuormittuvat niin helposti, eikä asiaa auta että täällä on ns. turhia kirjoituksia.
 
No ei mikään ihme jos närästää - ihan jo stressi aiheuttaa närästystä toisille. Yritä nyt hyvä ihminen rauhoittua ja ottaa vähän rennommin. Ja muutenkin kannattaa nyt varmaan ihan rauhassa odotella että voit testata oletko raskaana eikä tarkkailla jokaista pientäkin "oiretta" mitä huomaat itsessäsi - osa saattaa jo olla ihan psykosomaattista oireilua.

Kun ei me kyllä täällä osata sanoa kuka voisi MAHDOLLISESTI olla raskaana.... TESTIT ON SITÄ VARTEN. :flower: :)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 11:09 mona85 harmaana kirjoitti:
No mut kai sitä saa kysyä, et voisko viitata raskauteen? Kysyminen on ilmaista ja kenenkään ei ole pakko vastata...
No juu saa kysyä kyllä. Mutta jos sitä samaa asiaa jankataan täällä viikosta toiseen, niin mitä järkeä.. Ja tollanen stressaaminen ei tosiaankaan auta jos raskaaks haluaa.
 
\Näillä sivuilla on muutenkin vaikeuksia kun ylikuormittuvat niin helposti, eikä asiaa auta että täällä on ns. turhia kirjoituksia.



[/quote]

nyt puhut todellakin asiaa. :LOL:
ei paremmin voisi enään sanoa- joten olen kanssasi hel.vetin samaa mieltä ;) <br><br>
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:56 närästys kirjoitti:
mulle ainakin sanottiin neuvolassa, että närästys on LOPPUraskauden oire...
Minulla kun närästys ja pahoinvointi tulivat käsikädessä... sanottiin sitten neuvolassa ihan mitä lie aiheesta, mut sen tiiän että ainakin mulla nuo kaksi liittyi toisiinsa ja tulivat heti alussa. Sitten molemmat loppui ja nyt loppuakohden kun raskautta mennään on taas närästys kuvioissa :x
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 23:35 KIRSIKKA kirjoitti:
OLEMME PITKÄÄN TOIVONNUT PIENOKAISTA.28.4 .07 OLI YHDEN PÄIVÄN
MENKAT.ALAVATSASSA PAINON TUNTUA JA HUOMASIMME
RUSERTAVAN VIIVAN NAVASTA ALAS ASTI.

ONKO TIETOO RUSESTAVASTA VIIVASTA? ENSI MA TAI TI TESTIIN.

VAUVAA ODOTELLAN :)

P.S TOIVOTTAVASTI AUTATTE MITÄ VOI OLLA!
tähän vastaan vielä, että ainakin mulle on tullut joskus teini ikäisenä jo sellainen ruskea mikälie "hormoniviiva" navasta alaspäin. Todella ohut ja haalea, ruskettuessa tuli esiin paremmin ja hyvässä valossa. Nyt raskausaikana se on taas ollut huomattavan tumman värinen, eikä se tummuminen alkanut heti vaan vasta reilusti puolivälin jälkeen.
 
Mullakin nyt närästystä, vai liekö luulosairaus. Mut kovasti toivon et olisin raskaana.. :) menkat oli to-tähän päivään...ei voi koskaan tietää onko raskaana vai ei.. testillä se selviää tai lääkärillä käynnillä. Älkää hyvät ihmiset tapelko tämmösestä asiasta!
 
"Angie"
On se kumma kun kukaan ei saanut vastattua, että kyllä, närästys voi olla merkki vauvasta. Näin ainakin minulla. Koskaan ennen ei ollut ollut närästystä, mutta esikoispojan syntymäähän se uusi outo ilmiö -närästys - vaan ennusti. Huvittavaa, oli, että siskoni oli kuukauden päästä samassa jamassa närästystä ihmettelemässä ja kyseli pitäiskö tehdä raskaustesti. Ja esikoispoikaanhan se hänelläkin johti.
 

Yhteistyössä