Hakutulokset

  1. J

    Meilikirjeystäviä

    Hei!Olen 33-v.nainen Lapin läänistä.Haluaisin kirjeenvaihtoon sähköpostin kautta 26-60-v.naisten kanssa ympäri Suomea.Ei ole väliä oletko sinkku,perheellinen,työssä,työtön,jne.Mikään sairauskaan ei haittaa,itselleni on mm.masennus tuttua. Sähköpostiosoitteeni: omenakeiju@gmail.com
  2. J

    Onko kelläään vastaavaa...

    Meillä kanssa tyttö 1v5kk, ja aina ollut samanlaista. Tyttö 3v oli samanlainen, kunnes lähdin synnyttämään tätä toista ja oli isin kanssa 2pv, sitten isi olikin ykkönen.
  3. J

    yksin ulkona..missä iässä?

    meilä tyttö 3v6kk saa olla yksin takapihalla ja ,siellä olevassa puistossa, koska tiedän ettei hän uskalla sieltä tiellepäin jalallakaan astua. Omakotitalo kaupungissa, mutta kukin tuntee lapsensa itse, mihin on valmiudet.
  4. J

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Siis niii-iiin ihania nimiä ootte keksiny!!! Tulee ihan tavisolo.. meillä kun on pojat Pertti Kalervo -02 ja Pentti Juhanpoika -04.
  5. J

    Toinen lapsi hoidossa

    silloin on mun mielestä aihetta puuttua myös muiden elämäänjos asia koskee myös omia oikeuksia ja omaa elämää. Täälläpän myös tuollaisia tapauksia tiedän monia, ja ne todella järkyttävät! Usein niihin kyllä puututaan, sillä täällä ainakin on niin vähän päivähoitopaikkoja ja kaikki ylisullottuja...

Yhteistyössä