Hakutulokset

  1. K

    Iltaa toooosi pitkästä aikaa :D

    mä muistan sun nikin,en itekkää oo palstaillu "vuosiin".. :D
  2. K

    mikä musa uppoaa teille?

    mulle,janne tulkki,jari sillanpää,janne hurme,arttu wiskari..jne jne..kotimainen yleensäkin,saa linkitää jota lempparia :)
  3. K

    G: Montako lasta teillä on ja minkä ikäisiä olette?

    minä 34 ja mies 37,lapset 12, 2x4 ja 2v. :) ja joo,jos sen viidennen vielä sais.. :)
  4. K

    Kolmoset bongattu ultrassa!

    voi ku ihanaa ja onnea triplasti!! :) mää jaksan aina ihastella ku jollakin on kolmoset,on ne kuitenkin sen verran harvinaisemmat että :) mut jaksamista odotukseen!
  5. K

    Hihhah, käyttääkö joku OIKEASTI äitiyspakkauksen toppapukua???

    jep,kyllä käytin :) ekan talven ja viel seuraavankin ;)
  6. K

    Oliko erillainen maha pojasta ja tytöstä?

    meki saatiin tietää kaksosista vasta rv:lla 20,luulin itekki et oonkohan vaa syöny liikaa ku masu paisuu..edes neuvolassa ei huomattu et masusa kaks,sitä ei edes "epäilty".. :)
  7. K

    Oliko erillainen maha pojasta ja tytöstä?

    no en määkää tuoho usko ja ite vaikee sanoo,eka oli poika josta pieni masu,sellanen pallo ja sit tuli kaksoset joista huomattavasti isompi masu ja sit viimenen poika josta myös pieni eteenpäin pallo :) mut on nähty että ei paikkaasa pidä masun malli kuka siellä asustaa :)
  8. K

    Kokemuksia fillarin peräkärryistä?

    Oulusta/Laihiaisen pyöräkorjaamo/n. 220€ hinta/laatu oli kohdillaan,lapset tykkäs olla kovasti kyydissä ja iha ok kevyt vetää,myytiin pois ku ajattelin että että viimesilläni en enää jaksa vetää sitä ja seuraavana kesänä lapset osaa jo polkee omilla pyörillään :) suosittelen!!
  9. K

    Syntyvän lapsen huumeita käyttävä isä

    ööö,"ei kuitenkaan suonensisäisesti" :O sama kai se on miten vetää niitä,huume ku huume,kiitos ei!
  10. K

    Minkä kokoisessa asunnossa asutte ja montako lasta?

    120m2 ja 2+4 eikä vielä oo tilan puute :)
  11. K

    miks juustoraaste säilyy avattuna vain muutaman päivän?

    ostan aina valmista raastetta :/
  12. K

    tuetut lomat

    meki oltii siellä viime lokakuussa,kiva paikka :)
  13. K

    tuetut lomat

    a-lomat googleta,siten tulee paljon vaihtoehtoja :)
  14. K

    miks juustoraaste säilyy avattuna vain muutaman päivän?

    eihän juustoviipaleetkaan mene pilalle muutamassa päivässä? =) mulla on ollu avattu juustoraaste jääkaapissa jo kohta 2 viikkoa niin vieläköhä sitä voi käyttää? :ashamed: epähuomiossa jääny sinne piiloon :|
  15. K

    Kaksoset2010

    käyppäs kyselee tuolta monikko puolelta :)
  16. K

    Mistä saa tilattua kotitekoisia villasukkia?

    mulla yks kaveri kutoo,kiinnostaako? sehä vois vaikka laittaa sulle s-postia? :)
  17. K

    Vistaprint

    mä tilasin seinäkalenterin jonka luvattiin olevan perillä 7.12 mut tuli 8.12 :)
  18. K

    kissan lopetus

    juuri vastasin tuoho toiseen ketjuun et meillä tuli maksamaan iha äsken 60€,sis. lääkärin tarkastus,rauhottava aine ja se piikki.kaipa siihe tuhkauskin sisälty ku sanoin et meillä ei ole sitä hautapaikkaa eikä mittää.kyseessä pentukissa ja tää oli Oulussa Lemmikissä.

Yhteistyössä