Hakutulokset

  1. O

    Jos harkitset noin 1-vuotiaan laittoa päiväkotiin, harkitse vielä kerran!!!

    Se oli vain yksi päiväkoti. Kaiken sen perusteella miten olen hoitajien nähnyt toimivan meidän lapsen päiväkodissa, luotan heihin ja tiedän lapseni saavan hyvää hoitoa. Poika meni hoitoon 1,5 vuotiaana.
  2. O

    Miten jotku saa keittiönpöydät kerättyä niin täyteen tavaraa ja romua ja roinaa?!

    Mulla ihan sama. Loman ajan saan ehkä pidettyä kodin oikein supersiistinä, mutta arjessa on niin paljon muutakin mietittävää, että tulisin hulluksi siisteysvaatimuksista.
  3. O

    Raskaus ei ole sairaus, mutta kuinka paljon omaa vointia saisi kuunnella?

    Tulin vielä kiittämään näistä muistakin vastauksista, joita en eilen enää lukenut. Jotenkin tuli nyt realismia tähän juttuun.
  4. O

    Raskaus ei ole sairaus, mutta kuinka paljon omaa vointia saisi kuunnella?

    Mut kai se on pakko mennä nukkumaan nyt. Oli vaan pakko päästä johonkin purkamaan ja tää oli mun ainoa hetki kun oli tilaisuus siihen täällä stressipallojen keskellä ;).
  5. O

    Raskaus ei ole sairaus, mutta kuinka paljon omaa vointia saisi kuunnella?

    Jännä toi sun kommentti. Mulla on ihan sama fiilis, että ekan raskauden kohalla kaikki kyseli enemmän mun vointia ja ottivat tosissaan pienetkin merkit väsymyksestä. Nyt ehkä liian moni tässä ympärillä itsekin ihan stressissä...
  6. O

    Raskaus ei ole sairaus, mutta kuinka paljon omaa vointia saisi kuunnella?

    Työni on sillä tavalla itsenäistä, että raskaita hommia on mahdotonta siirtää toisille. Olen siis tavallaan yksin työtilanteessa. Hankala selittää, kun työni on sen verran harvinaista, enkä halua tässä nyt tulla tunnistetuksi. Kyllä noi tuntemukset ohi menee, mutta joo täytyy vähän tarkkailla...
  7. O

    Raskaus ei ole sairaus, mutta kuinka paljon omaa vointia saisi kuunnella?

    Niin ehkä olen sitten vain liikaa kuunnellut heitä, joilla on ollut helppo raskaus ja ovat jaksaneet pitkälle. Ekassa raskaudessa olin töissä vielä viikolla 30 (olisin varmaan ollut kauemminkin, mutta työpaikalle oli silloin helpompaa, että jäin pois ja tilalleni otettiin toinen) ja muistelisin...
  8. O

    Raskaus ei ole sairaus, mutta kuinka paljon omaa vointia saisi kuunnella?

    En enää oikein muista oliko ekan raskauden kanssa näin rankkaa, mutta nyt kamppailen todella itseni kanssa, että voinko jatkaa vielä töissä. Viikolla 25 vasta menen, mutta teen fyysisesti raskasta työtä. Lisäksi alkaa tuntua ihan ylivoimaiselta nuo lapsen hoitoon viennit ja siirtymiset...

Yhteistyössä