Hakutulokset

  1. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Aattelin että ehkä mäkin voisin virallisesti tulla tänne listalle :D Eli siis: ollaan miehen kans molemmat 26v ja yritys alotettiin toukokuussa 2016, yhtään plussaa ei oo vielä näkynyt.. Tosin huomen pitäs menkat alkaa nii saas nyt nähdä kuinka käy :)
  2. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Kiitos love- tsempistä :) Välillä vaan tuntuu, et oma pää ei kestä pettymyksiä enempää.. Hirvittää jo nyt valmiiks kaikki huomiset vessa käynnit.. en varmaa uskalla pyyhkiä ollenkaan etten nää mahdollista verta :LOL::LOL::ROFLMAO: Mies on jo pari päivää jankannu et testi pitäs tehä, mut oon...
  3. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Ikävä kuulla love- :( Täällä lähti tikuttelu hyvin käyntiin ja ovis bongattiin ja sit tottakai vähä pupuiltiin ;) Huomenna pitäis alkaa menkat.. jotenki jo valmiiks ahdistaa se pettymys mikä iskee kun ne alkaa :( Vaik mies totesikin yks päivä että mulla on kuulemma rinnat turvoksissa, mut koitan...
  4. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Jee täällä on nyt paino tippunu sen verran että seiskalla alkaa taas paino :) ku piru oli kerenny huomaamatta hiipiä kaheksankympin puolelle ihan salaa ja varottamatta.. ei ihme että farkut ahistaa :D Tuli tänää sit tilattua ovistestejä raskauskeijun sivuilta.. jos vähä tikuttelis ja bongailis...
  5. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Täällä starttaa nyt sit yk8 ku oikein kalenterista tarkistin... Jääkaapissa on greippimehua ja hedelmäkulhossa verigreippejä.. myös vitamiinilisät on hankittu ja just tilasin ovistestejä nii pääsee tästä kierrosta bongailee :) En oo vaan ihan varma et kehtaanko miehelle sanoo et tilasin...
  6. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Mä aattelin nyt tähän uuteen kiertoon ottaa käyttöön ovistestit ja myönnetään että kaupasta tarttui mukaan greippejä ja greippimehua.. Jos niistä vaikka olisi apua :) Jotenki niin turhauttavaa ku aina alkaa menkat kerta toisensa jälkeen... Miehen kans puhuttii et alkuvuodesta yritetään päästä...
  7. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Ei oo meilläkään kauaa ku kaveripariskunta ilmotti odottavansa lasta.. ja ne ollu yhessäkin vast muutaman kuukauden... tuntuu kaikki nyt jotenki niin epäreilulta... suunnittelin jo et alan välttelee kaikkia raskaana olevia kavereita :whistle: Mut toivotaan että meillä olisi parempaa tuuria ens...
  8. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Mä en ala.... yk 7 starttas nyt sit.. :cry::cry: Onko pakko lähteä töihin päiväkotiin pienten puolelle katselemaan ku toisilla on ihanasti onnistunu perheenlisäys... että osaa jotenki nyt masentaa :(
  9. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Niinhän tässä nyt sit kävi että yk7 starttas :cry::cry::cry: Nyt ois motivaatio kaikkeen hukassa ja teks mieli vaan kömpiä takas peiton alle miettimään että miks meillä ei onnistu.. tuntuu et kaverit pamahtaa paksuks pelkästä ajatuksesta :( Turhautunu ja maansa myynyt olo tällä hetkellä... nää...
  10. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    #love- onkohan täs keskustelussa enää muita ku me? :LOL::ROFLMAO: Ei tääl näy menkkoja vieläkään ja tänää ne ois pitäny viimeistään alkaa 32/25-32.. :eek: ja yleensä mul alkaa aina aamulla.. Ja enhän mä eilen tyttöjen illassa uskaltanu ku pari juoda :whistle: jotenki jäi vaan sellanen tunne...

Yhteistyössä