Hakutulokset

  1. H

    Omituisia oireita

    En oo vielä tehnyt uutta testiä.. edellisistä menkoista on 26pv, mutta mulla saattaa kierto olla jopa 32pv, niin ajattelin odottaa että se 32 päivää on täysi.. Mahanippailut vaan jatkuu. Mitään en saa aikaseks ku kaikki tuntuu niin ylitsepääsemättömän väsyttävältä. Oishan se ihan super ihanaa...
  2. H

    Omituisia oireita

    Nyt kaipaisin hieman ajatuksia, kokemuksia ja vertaistukea. Ollaan yritetty 4 vuotta lasta, talveksi on varattu aika lapsettomuustutkimuksiin. Mulla oli menkat 20.7, viisi päivää aikasemmin kun normaalisti, eli kierto jäi 25 päivään. Noin viikko menkkojen loppumisen jälkeen mulle iski hirvee...
  3. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Tiedä tässä enää mitä enteilee nyt on eilisestä asti silloin tällöin tullut todella vaalea rusehtavaa vuotoa.. mut ei niistä menkkoja saa vaikka kuinka käyttäis mielikuvitusta.. eikä oo yhtään menkkamainen olo.. Turhauttaa.. Mietin jo, että jos mulla ei olekaan ollut ovista tässä kierrossa ja...
  4. H

    ❃ Kauan plussaa odottaneet (vuosi →) ❃

    Heippa kaikille! Ajattelin nyt liittyä tähän porukkaan kun yritystä on takana toukokuusta 2016 asti Esikoinen kyseessä meille molemmille.. Ollaan miehen kanssa 28vuotiaita ja vauvakuume on kova.. Nyt ollaan siinä tilanteessa, että kierto on 36/29-32 eli useamman päivän on menkat myöhässä...
  5. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Tsemppiä kaikille odotukseen ja "yritykseen" ❤ Meillä on menossa vissiin karkeasti arvioiden YK26 Vähän meinaa mieltä rassata.. En oo oikein jaksanu innostua tästä kierrosta vaikka menkat on nyt 4 päivää myöhässä Mitään kummempia oireita ei nyt enää ole.. Ainoa poikkeus normaaliin kiertoon on...
  6. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Kyllä mä aattelin koittaa venyttää sen testailun ens viikon puolelle, ku kierto ei oo mikään kaikista säännöllisin Jotenkin vaan tullu epäilys, että ehkä noihin oireisiin on joku muukin selitys Suunnitelmissa olisi alustavasti sitten tän vuoden puolella lähteä tutkimuksiin, jollei tärppi käy...
  7. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Pitkästä aikaa taas täällä Meillä edelleen haaveillaan esikoisesta, yritystä yli 2vuotta takana.. Jätin hetkeksi tämän palstan jotta keskittyisin johonkin muuhun kuin olemattomien raskausoireiden etsimiseen Menkat olisi taas lähestymässä, mutta kropassa on jotain outoa Olen nyt useamman yön...
  8. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Hei vaan! Täällähän sitä edelleen pyöritään.. Ei oo tärppiä tullut, mutta vielä ei olla hoitotaipaleellakaan.. Tässä kuussa napsahti nyt vuosi täyteen yritystä... Kävin muutama kuukausi sitten gynellä tarkastuttamassa et kaikki on niinku pitää ja mitään vikaa ei löytynyt.. ultrattiin sisäkautta...
  9. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Tervetuloa uudet mukaan :) Täällä on nyt koitettu mahdollisimman terveellistä ruokavaliota ja koiran kans on rämmitty pellolla umpihangessa ja taloremonttia tehty niin ahkeraan etten oo osannu ees ajatella et multa löytyy noin paljo lihaksia jotka voi kipeytyä :D Ovista oon koittanu tästä...
  10. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Täällä nyt taas uuden kierron kanssa jännäillään, että kuinka käy :) Harmittaa vaan ku en tost viime kierrosta bongaillu sitä ovista, mut jos täst kierrosta taas :) Soittelin tänää itelle papa-koe aikaa, et näkee onko kaikki ok siinä :) Samalla sit juteltiin meijän vauvahaaveista ja aikarajaks...
  11. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Kiitos love- tsempistä :) Kyllähän tää nyt loppujen lopuks harmittaa ku ne menkat tuli ku oltiin jo ihan varmoja että oon raskaana.. Mieskin jo höpötti kokoajan siitä ku oon raskaana ja kyseli koska on eka ultra yms.. Ekaa kertaa näin miehessäkin suuren pettymyksen menkoista.. Syytteli eilen...
  12. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Näin uuden vuoden kunniaksihan sitä sitte menkat alko.. Kevyesti 6 päivää myöhässä.. En oikein tiiä onko pettynyt vai helpottunut olo, riippuu ehkä että miten asiaa ajattelee.. Tää kierto tais nyt sit olla se ovuloimaton. No tietääpä nyt ainakin ettei tarvi tulevalla laivareissulla keksiä...
  13. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Tein tänää aamulla CB:n testin ja ihan puhdas nega... ja menkat nyt sit 5 päivää myöhässä.. TURHAUTTAAAA :( Aattelin et jos ens viikon viel oottelis ja sit soittelis lääkäriin et mikä mahtais olla vialla.. Vai voisko johtua ovuloimattomasta kierrosta, et menkkoja ei näy ja testit negaa...
  14. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Huh, pakko tulla tänne purkaa vähä tuntojaan.. Meillä siis haaveillaan siitä esikoisesta ja yritys on ollut päällä jo toukokuusta asti, mutta tuloksetta. Nyt mennään sellasella tilanteessa, että kp on 37/32, eli menkat viikon myöhässä, mutta kaikki (5kpl) testit mitä oon tehny menkkojen...
  15. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Pientä tilanne päivitystä :LOL: Eli siis nyt mennään 36/32, eli menkat neljä päivää myöhässä pidemmän kierron mukaan.. Oon tehny myt neljä testiä, kaikki negoja, mut menkkoja ei vaan näy eikä kuulu ja lemppari hommaa on täl hetkel on nukkuminen, voisin vaan nukkua kaikki päivät... valkovuotoa...
  16. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    love- toivotaan että kroppasi normalisoituu tai nega muuttuisi positiiviseksi (y) Täällä ei vieläkään näy menkkoja ja eilen ku join pari kuppia kahvia oli siinä ja siinä etten joutunu oksentaa :sick: ja yleensä voin juoda vaikka pannullisen ilman mitään tuntemuksia :p Hirveesti oon nähny unia...
  17. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    Hei taas pitkästä aikaa! Onkos täällä minkälaisia uutisia? :) Päätin nyt joulun ajan olla poissa täältä palstalta ja keskittyä vaan joulun laittoon :) Nyt kun joulu om onnistuneesti juhlittu voi tänne taas palata "Joulustressissä" oli se hyvä puoli ettei kerenny kuullostelemaan oman kropan...
  18. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    No meillä e-pillerit jätettiin pois jo tammikuussa, mut käytettiin kumia viel toukokuun alkuun asti, kunnes sekin sitten jätettiin pois.. Kai sitä pitäs joka päivä aamuin illoin heilutella peittoa, nii ois ehkä toivoa :ROFLMAO: Kattelin just raskauskeijun sivuilta, että sieltä sais kyl...
  19. H

    Ruotuun ja raskaaksi eli laihduttavat kuumeilijat **2015-2016**

    No tässähän nyt kävi niin, ettei mitään testiä tarvinnut edes tehdä ku menkat alko torstaina :cry::cry::cry: Muutama päivä meni taas masennellessa ja mässätessä... ja tottakai pohtiessa että mikä mussa on vikana... Ilmotin jo miehellekin että unohdetaan koko homma, et ei se onnistu kuitenkaan...
  20. H

    ♥ Esikoisesta haaveilijat ♥

    Nii ja tosiaan yk7 menossa

Yhteistyössä