Hakutulokset

  1. S

    26.01.-03

    Onko muita tuonaa päivänä syntyneitä? Meijän tyttö syntyi tuona päivänä Loimaan sairaalassa klo. 13.10
  2. S

    vm 82, onko muita?

    Minä :wave: Ja tyttö nyt 2v ja 4kk :heart:
  3. S

    Oma nimesi?

    En usko että samaa nimeä montaa ilmaantuu... Sinahan minä olen....
  4. S

    OOTTE IHANIA...

    Minusta on todella mukava käydä lukemassa näitä kirjoituksia, nämä ovat niin ihanan aitoja... Todella mukava huomata, että teitä ei noiden "tätien" haukkumiset haittaa!!! Onnea teille kaikille nuorille äideille ja kaunista kevään/ Kesän jatkoa :flower: :flower: :flower: T. Äiti vm.- 82 ja...
  5. S

    Ekat sananne vauvallenne?

    Mä en muista ihan tarkkaan, mutta sen mä ainaki sanoin et ei sieltä pitäny tyttöä tulla...Kamala äiti! Se oli vaan jotenki ihmeellistä, kun poikaa minä odotin... Mutta on tuo tyttökin vaan niin rakas! :heart:
  6. S

    1982 syntyneet

    :wave:
  7. S

    Forssa 2003

    onko sinulla nyt noin 2v lapsi ja haluaisit itsellesi puhekamua ja lapselle leikkiseuraa?
  8. S

    pistetää sitte lasten syntymäpäivät...

    Tyttö 26.1.2003
  9. S

    nimi gallup!!!!!

    Nella Juulia Aleksandra...alias Neltsi...
  10. S

    esittelen itseni,kertokaa te muutkin itsestänne..

    Heips! Mä olen Humppilasta 22v. kotiäiti,täältä löytyy myös avomies 24v. ja tytär täyttää tammikuussa 2vuotta! =)
  11. S

    "nuoret äidit"

    Minäkin täällä kaipailisin meilailukamuja...Olen 22v. ja tyttö tammikuussa 2v. Oso on: Sinu@netti.fi
  12. S

    paikkakunta gallup

    \ MInäkin Forssasta kotoisin, nyt koti Humppilassa!
  13. S

    Loimaan sairaalassa 24- 27.1.03 syntyneet...

    Etsin Loimaan sairaalassa 24.- 27.1.03 synnyttäneitä...! Itse synnytin 26.1 tytön ja oleskeltiin huoneessa 8 paikalla 2!!!Entäs itse?
  14. S

    2003 syntyneiden pino

    Neitokainen 26.1.-03 3020g ja 47cm =)
  15. S

    Mesekamuja...?

    Täällä kirjoittelukamuja etsii yhden lapsen äiti 22v. Humppilasta. Isi on päivät töissä ja neidin päikkäreiden aikaan olis kiva kirjoitella ja tutustua uusiin ihmisiin...! Kamuja odotellessa... =)
  16. S

    mailikavereita?

    Heipsis! Ajattelin huhuilla sinulle päin,kun täällä myös tytön päiväunien aikaan seikkailen...! Tarttis sitä varmaan kertoakin itsestään...olen vm. 82, kotiäiti ja epävirallinen hoitotäti. Perheeseen kuuluu myös tyttö synt 01/03 ja isi vm. 80! Mutta hei jos kiinnostaa kirjoitella tän päin niin...

Yhteistyössä