Ekat sananne vauvallenne?

  • Viestiketjun aloittaja Metsänaamakerriisi
  • Ensimmäinen viesti
Shaina
Ekat sanat, kun vauva mulle näytettiin oli POIKA. Sit totesin, että voi sillä on ihan siniset jalat.. Ja vauvalle sanoin ensimmäisenä sanana "hei" :heart: Eipä siinä ollut oikein muuta sanottavaa vielä..
 
Camilla-77
Mun eka sanat oli section jälkeen ja ihmettelyn lisäks et äitin kulta!
Mä itse odotin poikaa ja kaikki alko saamaan mun pään käännetyks et povasivat niin tyttöö ja vielä sellainen ihminen joka ei ikinä ollu erehtyny mut nytpäs erehtyi! :p En tajunnu heti kun sanaoivat et poika tuli ensiksien uskonu millään ja sit itkulta en pahemmin pystyny puhumaan. Ja joutuhan se kätilö sanomaan mulle et tohtii siihen koskea kun en tohtinu ku kaikenmaailmanletkuja oli kiinni!
 
Hm, kun lapsi otettiin masusta pois, kysyin että onko se ihan ihmisen näköinen. :D Sitten kun tuotiin hetkeksi rinnalle, hm... Sainkohan liikutukseltani mitään sanottua... :heart: Tuijottelin ja ihmettelin ja taisin sanoa että "mie oon sun äiti", mutta ihan varma en oo oliko se ekat sanat poitsulle. =)
 
kylläpä sitä niin sekaisin kaikista tunteista on että ei taho muistaa mitä sanoi tai ajatteli :heart:
Kun vauva tuli ulos niin taisin ensin kysellä että onko kaikki OK? ja vauvalle taisin höpötellä jotain itkunsekaista voi sua pientä, äitin kulta jne.
 
Miksei se huuda? Eikö sen pitäis huutaa? Johon kätilö totes, et kyl se ihan kohta. Ja sieltä se huuto sitten tulikin. En muista mitä itse vauvalle sanoin. Mies totesi, et ompas sillä isot jalat (humoristisesti)! :) Mikä piti kyllä ihan paikkansa.

Toisesta en muista sitäkään. Pitänee yrittää nyt kolmannella kerralla painaa mieleen. :)
 
Alli
Mä sanoin vaan kans että "Moi!", sit kun piti vauvakirjaan kirjoittaa ekat sanamme vauvalle jätin kirjoittamatta kun tuntui niin tyhmälle. Oli aika rankka synnytys ja kun vauveli vihdoin näki päivänvalon olin itse niin loppu ja shokissa etten oikein osannut sanoa mitään muutakaan.
 
pojat02ja04
Mä muistan tarkalleen mitä sanoin esikoiselle, kun sain sen syliin...sanoin...hyssss äiti tässä, ei ole hätää...ja sitten se rauhottu =) Miten tulikaan sana äiti ihan tosta vaan luonnostaan, hurjaa...
Toisen poikani sain hätäsektion jälkeen vasta illalla viereeni, olin niin huonossa kunnossa.
 
Tanja
Kun tyttö oli juuri syntynyt, enkä ollut vielä nähnyt häntä kunnolla, kysyin ensin onko kaikki hyvin (napanuora oli ollut kaulan ympärillä ja pelästyin sitä kovin) ja sitten, että kuka sieltä tuli. Kun sain hänet syliini, taisin vaan esitellä itseni tyyliin "hei, äiti tässä"...
 
-Katja-
hmm... Kun sain hänet syliin, itkin ja toistelin koko ajan samoja sanoja "tyttö, oma tyttöni, ikioma pikkutyttöni"... Ei siinä oikein saanut mitään kekseliämpää sanottua :)
 
Mä en muista ihan tarkkaan, mutta sen mä ainaki sanoin et ei sieltä pitäny tyttöä tulla...Kamala äiti! Se oli vaan jotenki ihmeellistä, kun poikaa minä odotin... Mutta on tuo tyttökin vaan niin rakas! :heart:
 

Yhteistyössä