Hakutulokset

  1. T

    lasten lukumäärä ja haaveet

    1 lapsi ja toinen toivottavastí joskus.
  2. T

    esittelen itseni,kertokaa te muutkin itsestänne..

    Olen 29 vuotias,asun alavudella ja pojan kuva profiilissa.Lemmikkeinä mies :laugh: ja 3kissaa :laugh:
  3. T

    Mies synnytyksessä

    Mun mies jännitti synnytystä.Hänellä kammo neuloja,sairaalaa ja verta kohtaan.Halusi kuitenkin yrittää hetken olla edes mukana.pyysin myös sisareni mukaan,kun uskoin miehen häipyvän ensimmäisen vartin aikana.Hienosti meni kuitenkin kaikki,ei pyörtynyt sisko ,ei mies! Nyt mies hehkuttaa kaikille...
  4. T

    Miten pian synnytyksesi alkoi limatulpan irrottua ?

    Mulla limatulppa irtosi klo 4 aikaan ja 10.36 syntyi jo poika!!
  5. T

    Jos lopetan ä-loman kuukautta aikaisemmin....

    Mies kuuli radiosta jotain,että jos lopetan kuukautta ennemmin äitiyslomani niin mies vois pitää isyyslomaa vai mitä bonuslomaa nyt olikin sen kuukauden.Pitääkö tämä paikkansa?? Mies siis on pitänyt jo koko isyyslomansa.Radiossa oli sanottu,että tätä etua käytetään vähän,mutta meille tuo sopisi...
  6. T

    Ristipistotöistä!

    Taidat olla sama henkilö joka on ennenkin antanut linkkejä kyseisille sivuille! Kiitoksia paljon!!
  7. T

    Synnytysasennot, mikä paras?

    Minä synnytin kyljelläni.Siskoni oli mukana mieheni lisäksi synnytyksessä ja aina sanoin,että kyljellään en ponnista kun jalkakin täytyy nostaa ylös.Jotenkin tuntu rivolta.No,kuinkas kävikään,helpointahan se oli näin!
  8. T

    kissaihmiset!

    Mulla on 3 kissaa! Olen aina ollut tosi eläinrakas,erityisesti tykkään kissoista.
  9. T

    G:minkäikäisiä lapsia teillä ja...

    Kun poika syntyi 2,5 kk sitten täytin itse siitä viikon kuluttua 29 vuotta.
  10. T

    ennustaja

    On tullu käytyä.Tiesihän se jotain,mutta menikö sitten arvauksen piikkiin,tiedä sitä sitten... Tavallaan jollain lailla uskonkin.Tampereen seudulta en tiedä ennustajia.
  11. T

    IKÄEROSTA!

    Mulla oli exän kans ikäeroo 19 vuotta.Ehkä se tosiaan oli yksi syy miksi erottiin.Tein asioita mitä mies oli tehnyt 19 vuotta sitten.Ystäviä ollaan edelleen.Nykyisen miehen kans ikäeroa 2 vuotta.
  12. T

    Gallup: ottaako kumppaninne teistä kuvia?

    Ei ota,enkä ota.
  13. T

    Minkä ikäisenä teillä on viimeistään lapsiluku täynnä?

    Minä täytin juuri 29 vuotta kun esikoinen syntyi,eli ehkä viimestään 32-33 vuotiaana.Toisesta haaveillaan,mutta ei aivan hetiperään.
  14. T

    Ristipistotöistä!

    Arjen avuksi sivulla oli n.kk sitten joku laittanut linkkejä hyvistä ristipistosivuista.Sivuja nyt kaipailen,talletin ne silloin mutta ovat hävinneet koneeltani kuitenkin..
  15. T

    Synnytyksen kesto?

    Minulla 5h 57 min.Ponnistus 28 min.
  16. T

    Mitä harrastatte?

    Luen,teen ristipistotöitä,ulkoilen.
  17. T

    Halusitteko seksiä imetysaikana?

    Haluan!! Kyllä ne halut palautui heti synnytyksen jälkeen.Enpä ollut sitä oikein tiedostanutkaan,että raskausaikana olivat kadonneet..
  18. T

    Miehen osuus vauvan elämässä

    Meillä jäi heti pojan synnyttyä isyyslomalle.Mies osallistuu hoitamiseen,niin lapsen kuin kodinkin.Mitään mustasukkaisuutta ei ole ollut.
  19. T

    seksi synnytyksen jälkeen

    6 viikkoa ;)

Yhteistyössä