Hakutulokset

  1. MIES!

    The ketju

    Tuttua ;) Voishan sitä aina tehdä jotakin mieliruokaa mutta saavat tottua maistelemaan erinlaisiakin makuja välissä. Lähinnä noiden pienempien kanssa semmosta kun tullaan pöytään niin heti ilmoitetaan ennenkuin edes on nähty ruokaa kunnolla että "hyiii... en tykkääää.... eeeennn syyyyöööö..."
  2. MIES!

    The ketju

    Ei se nyt ihan sama ole :D
  3. MIES!

    The ketju

    :O edit. niin siis oli uni? Meinasin jo että ei hel****i.. :D
  4. MIES!

    The ketju

    Ei kannata.. Vaikka taijat sen tietää ittekki joten meleko huono neuvo.
  5. MIES!

    The ketju

    Iltaa :wave:
  6. MIES!

    The ketju

    Itse ajattelen että miltä se tuntuisi jos se toinen saisi tietää, eli jos toisestakin on ok että pussailee ja mitä vielä kännin piikkiin voisi laitta, niin ettätkö tykkäiskö hänkin siitä?
  7. MIES!

    The ketju

    Minkä takia pitäisi pussailla jos on jonkun kanssa jo yhdessä?
  8. MIES!

    The ketju

    musiikkia välissä :) https://www.youtube.com/watch?v=679GJc3Z1ik
  9. MIES!

    The ketju

    En ymmärtänyt mitä sanoit mutta ittellä auttoi vain aika. Olisi ollut hyvä jos ois ollut sellainen jolle oisin voinut puhua mutta kun ei ollut. Siis naamatusten, löytyi muita kauempaa puhelimen ja erinnäköisten viestimien perästä. Nekin auttoi kyllä ihan helvetisti. Tai siis he.
  10. MIES!

    Katsokaa mikä rekkalesbo!

    Itsehän uskon että jos tapaisimme kyseisen henkilön kanssa niin hän ei olisi lesbiaani enään sen jälkeen ;)
  11. MIES!

    The ketju

    No itse petyin kun sain tietää että eksä oli pettänyt puolen vuoden ajan kolmen miehen kanssa. Siinä olet oikeassa että pitää asioita ajatella ympäriämpäri kaikkia.
  12. MIES!

    The ketju

    Joskus voi mennä toistenkinpäin, kun on pettynyt joskus niin ei välitä enään olla mustasukkainen kun on jo nähnyt ettei siitä mitään hyötyä ole. Jolloin voi sen energian suunnata muuhun, mukavampaan :)
  13. MIES!

    The ketju

    ettei tottuus unohtuis :D https://www.youtube.com/watch?v=dZJPYo-YUkA&index=33&list=RDZO6giM9UAv0 edit. paska video
  14. MIES!

    The ketju

    En tiijä |O
  15. MIES!

    The ketju

    Minkänäkösiä tekasit?
  16. MIES!

    Maistuisiko?

    Epäjumalia taijat palvoa koska tiedän monia parempia. Ei tuokaan huono ole ja siitäkin on vissiin ainakin kolmea tulisuusastetta joista miedoin on mulle melko turha ostos kun ei maistu tuliselta niin yhtään, pitäis valella desilitroittain eikä siltikkään tule poltetta olleskaan. Itsellä...
  17. MIES!

    The ketju

    Tiedän tunteen, olen myös oppinut että se on vaan itsensä kiusaamista. Silleen ajattelemalla olen päässyt niistä poies, kun en voi määrätä mistään muusta kuin omasta käyttäytymisestä joten jää jäljelle ihan yksinkertainen kysymys; joko luotat toiseen tai et luota.
  18. MIES!

    Kolme lasta kolmelle eri isälle... Miksi?

    Esimerkit eivät viitanneet seksinharrastamiseen vaan ihan yleisesti. Onko ok että puhelinmyyjä myy vanhukselle lähes kaikkien lehtien kymmenvuotistilauksen vain sen vuoksi kun vanhus on dementoitunut ja muutenkin jo pihalla? Kommenttini oli kuitenkin vain ironiaa koska kysymys ainakin...
  19. MIES!

    Kolme lasta kolmelle eri isälle... Miksi?

    Saat anteeksi. edit. kunhan otat opiksesi tästä.
  20. MIES!

    Kolme lasta kolmelle eri isälle... Miksi?

    Voi haloo, jospa ne miehet ei olleetkaan fiksuja? Vai oletko sitä mieltä että tyhmiä saa huijata ihan miten vain? Tai esim vanhuksia jotka on jo pikkusen sekaisin? Tai että vahvin saa tehdä ihan mitä tahtoo? Kaikki ihan samoja asioita.

Yhteistyössä