Hakutulokset

  1. MIES!

    The ketju

    misäs vaiheessa ne muuttu sun rieskoiksi? ;) pakko tunnustaa että söin vähän kuormasta :saint: jäi niitä vielä kuitenkin :)
  2. MIES!

    Eronnut ja onnellinen, huonosta?

    Mitä itse olen seurannut ja itse kokenut niin yleensä on juuri näin että naiset iloitsevat, elämä on ihanaa ja kaikkea muuta paskaa ja miehet vaipuvat synkkään alhoon murtuneena vuodeksi, pariksi- tai kymmeneksi. Mistä lie johtuu siitä en tiijä.
  3. MIES!

    The ketju

    mie olin immuuni sille :D muista en tiijä
  4. MIES!

    The ketju

    ai niin elikkäs puoltuntia lissää vielä ainaki
  5. MIES!

    The ketju

    Jos kouluikäsiä tai jos tarhassa käyvät ai niin ja eskarikin niin ei varmaan kannata koska oltais takas epsoossa ihan minuutin pysähyksellä kiraffin luona niin joskus viiden-kuuden aikaan aamusta ;) edit. siis jos nyt lähtisin ajamaan mutta kun pitää ensin tupakillakin käyvä :)
  6. MIES!

    The ketju

    Ei muuta kuin kaikki raolleen jo :)
  7. MIES!

    The ketju

    Ainiin se viiminen pellillinen :O.. Vois tulla järkytyksellä joillekkin mutta olen jo tottunut tähän.. :ashamed: Tietenkin ne oli täydellisiä =)
  8. MIES!

    The ketju

    matkan varrellehan tuoki ois sinne manseen ajellessa ;)
  9. MIES!

    The ketju

    Tottavishin tuon, auto jo käynnissä- oottelen vain viimisen pellillisen uunista. Molemmille riittää =)
  10. MIES!

    The ketju

    Mieki oisin tulossa tällä kertaa niin et varmaan mua lusikkaan haluais :D
  11. MIES!

    The ketju

    Öitä! :kiss:
  12. MIES!

    The ketju

    Lämmintä perunarieskaa voin kera.. Namnamnamomnomnom..
  13. MIES!

    The ketju

    Öitä, älä liikaa ittes kans kiukuttele :)
  14. MIES!

    uusi työpaikka järjestää juomingit, mitä tehdä?

    Tekisin niinkuin haluaisin. Jos ei ole ns. työaikaa niin ei voi odottaa että kaikki sinne aina pääsisivät. Homma tietenkin eri jos ois joku tj tai vast joka hommailee niitä suhteita illan mittaan.
  15. MIES!

    ma lounaslista

    Eilisiä pitsoja syötiin
  16. MIES!

    The ketju

    Pitäis mennä nukkumaan, paitsi uunissa on perunarieskat ja lisää vielä pari pellillistä. Tein semmosia kämmenen kokosia.
  17. MIES!

    The ketju

    Tää meni ny lääkäripalstaksi
  18. MIES!

    The ketju

    tinksulla huomenna pää kipiä =)
  19. MIES!

    The ketju

    Osanottoni kaikille zomboosia poteville, itse olen ollut viiden vuoden aikana yhden kerran flunssassa. Kesti kolme päivää.
  20. MIES!

    The ketju

    Siis tarkoitit vissiin että "mullaki on viidettä päivää enkä AINOANA naisena maailmassa ole kiukutellu yhtään" :D

Yhteistyössä