Hakutulokset

  1. MIES!

    Aikamoinen puutarha

    Kait sielä Vantaalla on 30v ukkoja pilivin pimmein
  2. MIES!

    "Väestönvaihto – pelkoa lietsova salaliittoteoria vai sittenkin tarkka tilannekuva menossa olevasta kehityksestä?"

    Kun täälä on nyt kerrankin etymologi paikalla niin mistä tullee paikannimi kusipää? Tai paskahaara? Härjänpaskantama? Kalaton? Kaikki Suomen Valkeajärvet? Äteritsiputeritsipuolilautatsijänkä?
  3. MIES!

    "Väestönvaihto – pelkoa lietsova salaliittoteoria vai sittenkin tarkka tilannekuva menossa olevasta kehityksestä?"

    Itse löysin tämän, joo netistä ei tietoa onko totta "Saanan nimi tulee pohjoissaamen kääpää tarkoittavasta sanasta sána."
  4. MIES!

    "Väestönvaihto – pelkoa lietsova salaliittoteoria vai sittenkin tarkka tilannekuva menossa olevasta kehityksestä?"

    Tässähän ei ollut vissiin kyse nimien etymologiasta mutta tiedät asiasta selvästi enempi kuin minä niin valaise meita kaikkia että esim kuka on saanalle antanut nimen?
  5. MIES!

    Aikamoinen puutarha

    Ei sitte
  6. MIES!

    Aikamoinen puutarha

    Siis tämä ei ollut seuranhakuilmoitus Mutta laita viestiä yyveenä niin laitetaan päivät kohilleen, saattasit saahakki :ROFLMAO:
  7. MIES!

    "Väestönvaihto – pelkoa lietsova salaliittoteoria vai sittenkin tarkka tilannekuva menossa olevasta kehityksestä?"

    Taisivat sielä ekojen joukossa olla. Laita linkkejä tutkimuksiin niin mielelläni olen väärässä jos löytyy tutkittua tietoa. Itse en ole niin paljon tutkinut jääkauden jälkeistä Suomea tai Fennoskandiaa. Hävinneet kuitenkin ovat. Savolaisiahan ne ei ainakaan olleet muutenhan täälä puhuttais...
  8. MIES!

    Aikamoinen puutarha

    Täälläkin tuntuu olevan kirjoittelijoita jotka tietää kaiken niin miten tänne nykyään saa liitettyä kuvia? Silleen että näkyvät heti eikä jonkun linkin päässä? Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista pyytää hän.

Yhteistyössä