Hakutulokset

  1. AnneElina

    Asumisoikeusasunnoista?

    \ Niinpä niin.. Tarkoitinkin, että maksimissaan tuo 3kk ja pääsee muuttamaan suunnitellusti pois. Asuntoaan saattaa huonolla tuurilla joutua myymään kauemminkin, ja ajatus siitä ahdistaa =( En tahtoisi jäädä ainakaan kahden asunnon loukkuun, siksi aso houkuttelee, ja onhan se helppoa...
  2. AnneElina

    Autolainan korkoja

    \ Tuliterän auton osto se vasta rahan haaskausta onkin, niillä tippuu arvo nykyään niin nopeasti :(
  3. AnneElina

    Minkälainen auto teillä on ja montako perheessä?

    Chevy van -90 D, 4+2 paikkanen Meitä on 4. Pois en vaihtaisi, paitsi ehkä uudempaan. Mutten ainakaan yhtään pienempään! Farmarit tuntuu ihan pikku-autoilta tähän nähden. Ja tämän auton osto oli minun ehdotus, ei kaduta yhtään ;) Lapset on todella helppo laittaa istuimiinsa, kun auton...
  4. AnneElina

    Kannattaako ostaa oma asunto?

    \ Meidän taloyhtiössä oli "pieni" julkisivuremppa. Meidän osuudeksi tuli 4500? Se siitä luvastusta "pienestä remontista" Meni pari yötä valvoen järkyttyneenä, kun lasku tuli laatikkoon :'(
  5. AnneElina

    Kannattaako ostaa oma asunto?

    Kannattaa ottaa myös korkokatto harkintaan, yhtään tiedä mihin korot voi vielä nousta :/
  6. AnneElina

    Asumisoikeusasunnoista?

    Meilllä on tällä hetkellä oma asunto, ostettiin 4 vuotta sitten, kun korot oli todella matalalla, eikä hintakaan päätä huimannut. Ostettiin luhtitalon kolmio, haaveissa kuitenkin se oma talo =) Mutta, mutta... Hinnat on nousseet niin järkyttäviksi, ettei ole mitään järkeä ostaa nyt. Siis minun...
  7. AnneElina

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Minä 24v. ja mieheni 28v. Ollaan oltu yhdessä 7vuotta. kihlauduttiin melko äkkiä tapaamisesta, kun tuntui että nyt meitä viedään ja ihan tosissaan. Vieläkin ihan lääpällään mieheeni :heart: :heart: Nyt meillä on tytöt 2v. ja 4v.

Yhteistyössä