Hakutulokset

  1. SusieS

    mitä sormiruokaa pian 7kk?

    saako 8kk ikäiselle vauvalle antaa kovaa näkkileipää. Sellaista mikä ei murene vaan "mössääntyy" lapsen suussa?
  2. SusieS

    onko kukaan muu innostunut tankotanssista

    minä olen ja olen kovasti koukussa siihen. Ja nyt on tankotanssi jo rantautunut suomeenkin. Kovasti eksoottisen ja ehkäpä joidenkin mielestä arveluttavankin kuuloista hommaa. Tosiasia on kuitenkin aivan toinen. Minä enkä oikeasti pidä liikunnasta enkä hikoilusta. En tahdo kävellä ja kotona...
  3. SusieS

    NP ultrassa turvotusta sikiöllä, miten jatkossa?

    Ensimmäistä kertaa aikoihin tuntuu siltä että haluan kirjoittaa jotakin tänne. Olen kovasti taustailija tällä palstalla, luen hiljaa itsekseni täällä kaikensorttisia kuulumisia. Olen huomannut jääneeni kiinni näihin ns. sikiöseulakeskusteluihin. Myötäelän kovasti (jokseenkin kovasti hiljaa)...
  4. SusieS

    Ryanair ja rattaat

    juuri lensin Tampereelta Ryan Airilla ja rattaa+turvaistuin meni veloituksetta mukana. Tosin meillä lapsi matkustaa alle kaksivuotiaiden "infant"-lipulla, joten tarkaan en osaa sanoa miten isompien lasten kanssa menetellään. Rattaat sai viedä itse koneen viereen kentälle, siitä ne pakattiin...
  5. SusieS

    elatusmaksu

    mihin on kadonnut se ajatus että asiat tehdään lapsen parasta silmällä pitäen. viesteistä paistaa sairaalloinen katkeruus. on väärin lasta kohtaan käyttää lasta välikappaleena katkeruustaisteluissa. minun, sinun ja jonkun muun. voi helvetti teidän kanssa sanon minä. :laugh:
  6. SusieS

    Onko täällä ulkosuomalaisia äitejä?

    hiphei cukkis ja muutkin uteliaat! Mitähän sitä osaisi kertoa. No ihan ensimmäiseksi se että meidän perhe on kokonaisuudessaan suomalainen. Minä ja mieheni muutettiin tänne Irlantiin tuossa reilu vuosi sitten ja prinsessa sitten syntyi kesäkuussa. Eli muita sukulaisia ei meillä täällä ole...
  7. SusieS

    Muita ulkomailla synnyttäneitä

    Itse synnytin tyttäreni Dublinissa. Olisi kiva kuulla muiden ulkomailla synnyttäneiden kertomuksia.
  8. SusieS

    Vauva matkalle??

    Myös meillä on matkusteltu vauvan kanssa ihan onnistuneesti 10 päivän iästä lähtien. Ollan matkusteltu autolla pitkin Irlantia, lennetty muutamaan otteeseen Suomeen ja takaisin tänne Irlantiin ja ihan sokerina pohjalla vauva matkusti meidän kanssa 2kk vanhana autolla euroopan läpi Suomesta...
  9. SusieS

    3kk kuinka paljon syö

    Meillä ruokaillaan pelkästään korvikkeella, kun meillä ei tuo imetys onnistunut lainkaan. Tyttö on nyt reilun 3kk ja syönyt reilun 200 ml neljä-viisi kertaa päivässä. Tässä ollaan pikkuhiljaa siirtymässä vahvempaan korvikkeeseen, kun ei tunnu enää tuo "laihempi" korvike riittävän. Myös vellejä...
  10. SusieS

    Onko täällä ulkosuomalaisia äitejä?

    Tässäpä ilmoittaa itsestään toinen ulkosuomalainen äiti. Asustelen Irlannissa. Esikoiseni, nyt 3kk vanha tyttö syntyi täällä. Minullekin saapi laittaa yksityisviestejä, jos muita ulkosuomalaisia äitejä tältä saarelta. Saavat toki muutkin viesteillä. :)

Yhteistyössä