Hakutulokset

  1. R

    Miksi alkkisäitini ei lopeta yhteydenottojaan???

    :hug: Sinulle ja voimia! Minä tiedän tasan miltä tuntuu huolehtia,tukea ja auttaa psyykkisesti sairasta,alkoholisoitunutta äitiä vuodesta toiseen :ashamed: ja silti tuntuu ettei mikään auta ja vika on kuulemma aina minussa. Mutta nykypäivänä olen oppinut kääntämään vaikeudet äitin kanssa...
  2. R

    Kuinka moni muistaa nuoruudestaan Halkosaaren tai Evijärven lauantai-illat ;)?

    Minä muistan :wave: !!! Kivaa oli siellä aina,varsinkin halkosaaressa :D ! Kaipauksella muistelen...
  3. R

    elatusmaksu

    Tähän on ihan pakko ottaa kantaa kun asia on meillä kovasti tapetilla tällä hetkellä :/ .... Meillä siis exän kanssa 2 yhteistä ihanaa lasta,oli yhteinen talovelkakin. Ero tuli,minä muutin pois kotoa vuokralle kaksioon lasten kanssa. Talollemme jäi minun firmani toimitilat. Olisin kovasti...
  4. R

    rehellisiä vastauksia kauniilta ihmisiltä

    Minun nuorempi poikani on persoonallisen näköinen :heart: mutta ei missään nimessä ruma!! Enemmänkin hauskan näköinen =) . Hän hurmaakin järjestyksessä kaikki ihanalla persoonallaan jos häneen tutustuu. Totta että on olemassa klassisilla piirteillä varustettuja lapsia ja aikuisia mutta minä...
  5. R

    Esittäydyn =)

    Olis mukavaa jos jaksaisitte kirjoittaa pienen esittelyn itsestänne =) ? Mulla siis 2 poikaa 4v. ja 2,5v. Itse oon energinen säheltäjä (lue:aina äänessä ja koko ajan liikkeellä johonkin päin..),tykkään liikunnasta,hevosia ja ratsastusta harrastanut ikäni ja työksenikin sitä tehnyt. Viihdyn...
  6. R

    Esittäydyn =)

    Kiitos!Täältä tuntuu saavan tukea elämän jokaiseen käänteeseen =) ,mulla elämä keikahti tuon uuden miehen myötä ihan päälaelleen...Juuri muutettiin lasten kanssa toiselle puolelle suomea miehen perässä,lapset menevät täällä päivähoitoon ja minä töihin monen vuoden kotiäitiyden jälkeen B)...
  7. R

    Esittäydyn =)

    Hei vaan kaikille! Oon jo vuosia taustaillut aina silloin tällöin ja nyt päätin rekisteröityä :D ! Elikkäs oon 24v. entinen yh-äiti (juuri uuden rakkauden kanssa kamat yhteen laittanut :heart: ) kahden vilkkaan pojan äiti. :wave:

Yhteistyössä