Hakutulokset

  1. H

    esikoinen toiveissa..eka ovis lähestyy...saas nähdä nappaako ekasta kerrasta..

    oon kuullu nyt pari kertaa tosta greippimehusta enkä tajua vieläkään että mihin se auttaa? :/ me ollaan ukon kanssa ihmeissään vähän kaikesta näistä raskausjutuista ja laskeskeltiin just oviksen aikataulua...saas nähä menikö oikein mulla itellä kierto on tosi säännöllinen aina 28vrk mutta en...
  2. H

    kolmekymppisiä joilla yritys alkaa kesällä 2008

    ite olen kyllä sitä mieltä että menisin seulontaan ja keskeyttäisin jos huomattas et vauvalla olis pahasti kaikki pielessä...mun mielestä elämässä on jo ihan tarpeeks muutenkin vaikeuksia ja murheita ettei niitä tietentahtoen haluis enää kellekkään lisätä...
  3. H

    Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

    mites sen asian laita nyt on, että nouseeko vai laskeeko se lämpö oviksen aikana? ite oon ihan pihalla näistä jutuista ja oviksen laskutapakin mietityttää :ashamed: .ruvettiin kuiteskin yrittämään täs kuussa ja nyt jänskättää miten käy....
  4. H

    esikoinen toiveissa..eka ovis lähestyy...saas nähdä nappaako ekasta kerrasta..

    löytyykö muita ketkä ois alottanu vauvahommat uudenvuoden jälkeen? Me alotettiin yrittäminen ja nyt jännittää, että näinköhän onnistuu ekasta kerrasta vaikka hormonaalista ehkäsyä ei olla käytetty pariin vuoteen :) löytyykö kanssasisaria? :wave:

Yhteistyössä