esikoinen toiveissa..eka ovis lähestyy...saas nähdä nappaako ekasta kerrasta..

löytyykö muita ketkä ois alottanu vauvahommat uudenvuoden jälkeen? Me alotettiin yrittäminen ja nyt jännittää, että näinköhän onnistuu ekasta kerrasta vaikka hormonaalista ehkäsyä ei olla käytetty pariin vuoteen :) löytyykö kanssasisaria? :wave:
 
juu taalta loytyy :). Eli vuoden alusta jatettiin ehkaisy pois. Kierto tosin sen verran epasaannollinen, etta ovista vaikea ennustaa, mutta tanaan - torstaina kaikkein todennakoisin. Tuskin on ovis tanaan kylla limoista paatellen. Mies tyomatkalla ti-to, joten toivottavasti ei mene ohi! Vaikka kyllahan siittioiden pitaisi jonkin aikaa mun sisuksissa elella. Mina jatin pillerit heinakuussa ja meni marraskuuhun ennen kuin kierto saannollistyi edes jotenkin.
Mulla on greippimehut jo kaytossa :).
 
oon kuullu nyt pari kertaa tosta greippimehusta enkä tajua vieläkään että mihin se auttaa? :/ me ollaan ukon kanssa ihmeissään vähän kaikesta näistä raskausjutuista ja laskeskeltiin just oviksen aikataulua...saas nähä menikö oikein mulla itellä kierto on tosi säännöllinen aina 28vrk mutta en tiiä auttaako se asiaa :|
 
Moikka moi =) ! Elikkäs juteltiin tuossa mieheni kanssa, että vauva olisi tervetullut. Elämäntilanne alkaa olla sellainen, että olisi aika yrittää saada esikoinen. Nyt vain odottelemaan seuraavaa ovista, kunhan näistä menkoista pääsee erikseen :/ Minulla on myös kierto vaihteleva, joten päätin helpottaa oviksen bongamista ja ottaa ovistestit käyttöön. Mites teillä, aijotteko käyttää testejä vai olla ilman? Nyt kyllä jännittää, kun ei yhtään tiedä, että tärppääkö ekasta kierrosta. Paljon toivon, mutta en liikoja. Tuntuu, että kaikki on ympärillä raskaana, toivottavasti itsekin on kohta.
 

Yhteistyössä