Hakutulokset

  1. S

    Ei jumankauta!

    Aika kamalaa teille sekä miehellesi. voimia :hug: jos on alkoholiongelma niin se on sairaus. Voihan olla että miehellä ei ollut tarkoitus lähteä ryyppäämään, mutta kun kaupat ei ollut auki niin meni kuluttamaan aikaansa baariin ja siellä ei voinut vastustaa kiusausta tai oli kavereita jotka...
  2. S

    Auttakaa! (koulutehtävä)

    Nyt keksin! farkkujen katetuotto eka tehtävässä oli 640? (40%)eli muku on 960? (1600-640) toka tehtävässä pitää tuosta 960?sta vähentää myynnin alennus 10% tulee 864? ja kokonaismyynnistä 1728?-864?=50% :D Näin se onnistuu kun vähän potkii :D (koko ilta meni tähän :ashamed: )
  3. S

    Auttakaa! (koulutehtävä)

    oikea vastaus on 50% 864? mutta miten se saadaan?
  4. S

    Auttakaa! (koulutehtävä)

    Eka tehtävässä oli kerrottu osuus myynnistä 40% piti itse laskea myynti 1600? valmiiksi oli taas kerrottu katetuotto% jka on 40%, piti itse laskea eurot eli 640? Tässä toisessa tehtävässä ei ole mitään lukua valmiina eli ei oel kerrottu katetuotto%
  5. S

    Auttakaa! (koulutehtävä)

    Siinäpä se kun ei ole.ainoastaan kerrotaan että katetuotto on myynti - muuttuvat kustannukset |O Mutta kun niitä ei nyt tiedä :headwall:
  6. S

    Auttakaa! (koulutehtävä)

    Siitä sain tuon osuus myynnistä eli 40% :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  7. S

    Auttakaa! (koulutehtävä)

    Olet kyllä ihana jos autat....
  8. S

    Auttakaa! (koulutehtävä)

    Pakko kun työt alkaa to ja sitten ei ennätä tekemään näitä :headwall:
  9. S

    Auttakaa! (koulutehtävä)

    Tiedän vastauksen että katetuotto on 50%, mutta miten se tulee? Sitä en keksi :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
  10. S

    Auttakaa! (koulutehtävä)

    Pitää laskea myyntituotot ja katetuotto farkkujen myynti on: 40% osuus myynnistä, 1600?, katetuotto on 40% euroissa 640? ( koko myynti on 4000?) kun hintoja nostetaan 20%, myynti laskee 10% (koko myynti on 4320?) farkkujen myynti on: 40% osuus koko myynnistä 1728...
  11. S

    tuosta suutelusta tuli mielee (urbaani legenda )

    Ihmisen kuollessa ruumiinavauksessa nähdään kuka on käyttänyt astianpesukonetta ja kuka ei....konepesusta jää kertymiä elimistöömme..... :whistle:
  12. S

    tuosta suutelusta tuli mielee (urbaani legenda )

    Vaan toi sattui oikeasti minulle tosin ilman pierua. Hyppäsin ihan samanlaiseen autoon kuin meidän auto on. Ukko jäi siihen paikkaan odottamaan mihin oli ilmestynyt toi toinen auto sillä välin kun kävin hoitamassa pikaisen asian. Kyllä hävetti niin että meinas silmät pullistua päästä, mä...
  13. S

    rölliläppäri

    Täsät kaupungista ei meinaa enää löytää tätä. Kaksi tuttavaani on yrittänyt eilisen päivän saalistaa rölliä vaan ei löydy. Taitaa kaikki pienet lapset saada rölliläppärin :D
  14. S

    G: Paljonko meni rahaa kauppaan kun kävit ostamassa jouluruuat?

    Eilen meni vielä 130? :o Apua!
  15. S

    G: Paljonko meni rahaa kauppaan kun kävit ostamassa jouluruuat?

    Meillä meni toiseen 58? ja toiseen 78?=136? (ei sisällä kinkkua) Vielä tänään/huomenna ostetaan loput (salaatit, hedelmät/juomat/ulkotulet....)
  16. S

    huomenta!

    :wave: Perhe nukkuu vielä, itse piti herätä kun pitäis tehdä katetehtäviä :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: :kieh: Ja töihin lähtö on......
  17. S

    ostettiin Graco Junior turvavyöistuin ja ei oo suomalaisia käyttiksiä!

    Pitää kyllä olla, olisiko jäänyt pois vahingossa? Ota yhteyttä myyjäliikkeeseen
  18. S

    Nyt sitten pomppas perkele

    Ei se että aloittaa nuorena pupuillut tarkoita että jakaa tavaraa joka jätkälle. Itse olin 15-v kun aloitin ja samalle miehelle olen vain ja ainoastaan antanut, en kellekkään muille. Aikaa on kulunut 20-v :D
  19. S

    Nyt sitten pomppas perkele

    Tätä samaa minäkin 14-v tyttäreni äitinä ihmettelin. Meillä ei koskaan olla tuohn aikaan ulkona. Pillereistä.... Ne nuoret saa hankittua olipa vanhempien lupa tai ei. Itse hankin pillerit 15-vuotiaana ilman että vanhemmat tiesi Olimme seurustelleet ½-v jolloin asia tuli ajankohtaiseksi. Nyt on...
  20. S

    Kuka tietää?? (posti asiaa)

    Maanantaina saat..voi kyllä mennä iltapäivään (jos siis sulla tiedossa lähetystunnus), voit noutaa sen kun näet netissä millin on postissasi. s ei ole tunnusta niin menee tiistaihin (ellei jouluruuhkaa jo ole)

Yhteistyössä