Hakutulokset

  1. S

    CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

    Mulla kävi sillä tavalla, että aloitin viimeisen clomikuurini, niin kp 3 vuoto oli jo melkein loppu, mutta sitten kun söin clomin, niin kp 4 alkoi älytön vuoto... Mutta ei se noin kauan kestänyt.. Ei varmaan helpottanut yhtään, mutta... :hug:
  2. S

    CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

    No. Jospa routa porsaan kotiin ajaa... Kyllähän asioilla on tapana järjestyä, valitettavasti joskus paremmin joskus huonommin.. Mutta uskoisin, että vielä teille aurinko alkaa paistamaan. :hug:
  3. S

    CLOMHEXALin käyttäjiä. Löytyykö? Kokemuksia kaivataan ja suomenkielistä käyttöohjetta

    Mulle tuli clomeista pari päivää viimeisestä kamalia kuumia aaltoja/oli koko ajan hiki. Yhtä-äkkiä meni hiusraja ihan märäksi, usein myös selkä. Hikoilin ihan kamalasti, jos ajatellaan vaikka imurointia, jossa nyt voi kevyt hiki tulla jos oikein spurtilla vetää, niin minä olin noin 15 minuutin...
  4. S

    Piikitys ja luomuyritys

    On kyllä tiedot karttuneet tässä lapsettomuuden myötä... =) Ennen olin kuullut vain jostain teroluteista, eikä ollut silloin pienintäkään aavistusta, että niitä joudun itse syömään.. =) Mutta tämä nyt sitten on tätä...
  5. S

    Hedelmöityshoidot kiellettävä?

    Kyllä mä ainakin näkisin, että lapsensaaminen on jokaisen oikeus... Miksi ylikansoittumista hoidettaisiin hedelmöityshoitojen lopettamisella, miksei esim. pakkostreriloinnilla "yhtä hyvin"... Hedelmöityshoitojen "tulokset" on ainakin toivottuja... Tämä nyt on vain mun näkemys samoin kuin tuo on...
  6. S

    Piikitys ja luomuyritys

    No niin. Pakkoseksistä suoriuduttu.. Nyt sitten vain toivotaan parasta.. Pitkä kaksi viikkoa tulee olemaan, pitänee keksiä jotain muuta... Mitäpäs sitä vain sitten keksii???? Tiinuli81, mitäs tuo arimidex on? Mä aloitin eilen terot että keltarauhastuotanto paranis tai jotain...
  7. S

    Piikitys ja luomuyritys

    Meillä onneksi mies otti aivan mahtavasti ainakin sen ensimmäisen pakkoseksikerran. Tulin töistä niin kysyi, että olikos tänään se siemennys? :) No, sitten illalla piti se siemennys "suorittaa", ja itseä jännitti niin paljon että tuntui ihan mahdottomalta olla luonnollinen, että miehellä halut...
  8. S

    Piikitys ja luomuyritys

    En mä oikeestaan tiedä miksei ole tutkittu, olettaisin sen johtuvan siitä että mulla on pcos ja nyt on saatu sitten ovulaatio.. Nyt kun on lääkärin määräyksestä seksiä "pakko" :laugh: harrastaa, niin ei viitsi puhua simppojen tutkimisesta.. En tiedä, mutta lääkärini määrää ovishäiriöihin...
  9. S

    Kysynpä teiltäkin, pistoshoidoista ja luomuyrityksestä...

    ... Saisinko täällä vähän kannustavia ja muitakin kokemuksia pistoshoidoista ja luomuyrityksestä? Meillä ei simpoista tiedetä mitään vielä ainakaan, mutta mulla on ovulaatiohäiriö, joka on nyt sitten "korjattu" menopurilla ja pregnylillä. (Tukena clomit ja metut). Tämä kierto ainakin mennään...
  10. S

    Piikitys ja luomuyritys

    MOikka kaikille, Oon vähän seuraillut tätä palstaa, ja hyvin oonkin vastauksia löytänyt... Mutta nyt mua kaihertaa vähän semmoinen juttu, että onko muita, jotka luomuna yrittää pistosten tuella? Mulla on nyt coctailina clomifen,menopur, metformin ja pregnyl. Ei tiedetä pikkukavereiden...

Yhteistyössä