Piikitys ja luomuyritys

MOikka kaikille,

Oon vähän seuraillut tätä palstaa, ja hyvin oonkin vastauksia löytänyt... Mutta nyt mua kaihertaa vähän semmoinen juttu, että onko muita, jotka luomuna yrittää pistosten tuella? Mulla on nyt coctailina clomifen,menopur, metformin ja pregnyl. Ei tiedetä pikkukavereiden kuntoa, mutta luomuna ainakin tämä kierto yritetään..

Haluis vähän kannustusta, tai siis tarinoita aiheesta.. Kun suurimmaksi osaksi ketjuihin liittyy myös inssi, ja me ei olla sitä vielä mietitty tai siis on mietitty, mutta ei oikein ole nyt tullut mitään päätöstä asiasta..
 
Mä sovin eilen lääkärini kanssa (VL:ssä), että seuraavalla kierrolla aloitan Gonal-F ja Pregnyl piikitykset ja yritetään eka piikityskierto luomuna, ellei miehen simppojen laatu alentunut tms. 5 v. sitten kun esikoista tehtiin, simppojen laatu oli erittäin hyvä, mutta kun siitä on jo niin paljon aikaa, niin tutkitaan uudestaan.
Jos luomukierto ei tuota tulosta, niin seuraava steppi on inssi. Eli eipä mulla ole muuta kerrottavaa kuin että samassa veneessä ollaan! :) Jospa joku "kokeneempi" kertois, minuakin kiinnostaa.
 
Minulla tässä kierrossa oli troppeina clomit 1kpl kp3-7, ultrassa kp8 folli oli jo 18mm. Alkuperäinen suunnitelma oli, että piikitän menopuria 75IU kp 8-10, koska clomit tuppaa ohentamaan minulla limakalvoa, mutta ehdinkin ottaa vain yhden menopurpistoksen jo melkein valmiin follin takia. Ja sitten pregnyl kp9.
Lääkäri endotti inssiä, mutta meillä jo luomulapsi 5/06 ja ku 9/07 ja miehen simpat tutkittu hyväksi, että päätettiin yrittää vielä kotipuuhilla.
Ensi kierrossa varmaan sitten jo inssi, koska sitä kakkosta on tehtailtu jo pari vuotta. Tuo ku vaan on hidastanut näitä hoitoja.
 
En mä oikeestaan tiedä miksei ole tutkittu, olettaisin sen johtuvan siitä että mulla on pcos ja nyt on saatu sitten ovulaatio.. Nyt kun on lääkärin määräyksestä seksiä "pakko" :LOL: harrastaa, niin ei viitsi puhua simppojen tutkimisesta.. En tiedä, mutta lääkärini määrää ovishäiriöihin useinkin lääkkeet tutkimatta miestä.. Mutta olenkin lueskellut, että ei häneen kovin tyytyväisiä täällä olla, menin ystävän suosituksesta, ja nyt kun kaikki on kesken, niin eipä tässä oikein viitsisi vaihtaakkaan..
 
Ok. Tietty jos on selkee näyttö, että ovista ei ole, niin täytyyhän se saada aikaan olivatpa simpat millaisia tahansa. Mua pelottaa juurikin tuo "pakkoseksi" kun nykyäänkin on niin vaikeaa sovittaa aikatauluihin ja fiiliksiin. Tai oikeestaan mitäs "seksiä" se semmonen edes on, jos sitä tehdään vaan siittiöiden sisään saamiseksi. Siementämistä? :LOL:
 
Meillä onneksi mies otti aivan mahtavasti ainakin sen ensimmäisen pakkoseksikerran. Tulin töistä niin kysyi, että olikos tänään se siemennys? :) No, sitten illalla piti se siemennys "suorittaa", ja itseä jännitti niin paljon että tuntui ihan mahdottomalta olla luonnollinen, että miehellä halut säilyi... Mutta ihan erilaista se oli kuin normaalisti, jälkikäteen paistoi läpi kyllä pakko ja vahvasti...
No, nyt pitäs taas lähteä töistä kokeilemaan josko olis vähemmän väkinäistä tällä kertaa :LOL:
 
Mulla myös piikitys+ luomuilu. Oon piikittänyt Puregonia 2 kiertoa, toisesta saatiin yksi hyvän kokoinen follikkeli kasvamaan ja se irroitettiin Pregnylillä. Nyt seuraavaan kiertoon tulee mukaan arimidex. Metformin ollut myös kokoajan käytössä.
 
No niin. Pakkoseksistä suoriuduttu.. Nyt sitten vain toivotaan parasta.. Pitkä kaksi viikkoa tulee olemaan, pitänee keksiä jotain muuta... Mitäpäs sitä vain sitten keksii????

Tiinuli81, mitäs tuo arimidex on? Mä aloitin eilen terot että keltarauhastuotanto paranis tai jotain...
 
sefariina no nyt vaan piinailemaan :heart: Arimidexiä käytetään mulla kasvattamaan munasoluja siis samaan tarkoitukseen kuten clomit, puregon yms. Mulla clomit tehonneet ollenkaan joten nyt kokeillaan tätä. Todellisuudessa Arimidex on rintasyöpälääke mutta PCOS (mikä mulla on) tapauksissa tää lääke on toiminut kuulemma todella hyvin munasolujen kasvattajana....Näkee nyt, tää on eka kierto missä kokeilen tätä lääkettä =)
 
On kyllä tiedot karttuneet tässä lapsettomuuden myötä... =) Ennen olin kuullut vain jostain teroluteista, eikä ollut silloin pienintäkään aavistusta, että niitä joudun itse syömään.. =) Mutta tämä nyt sitten on tätä...
 
Täältä löytyy myös yksi luomuilija! Menopuria oon pistellyt jo 11 päivää ja voi olla et viel reilun viikon joudun jatkaan. Ja sit on kanssa vuorossa pregnyl kun ajankohta sopiva... Eka kontrolli oli viikon piikittelyn jälkeen ja siinä ainakin follit oli viel pienen pieniä. Menopur- annosta sit lisättiin. Saas nähdä mitä tämä kaikki tuo tullessaan. Välillä tuntuu et on aivan pihalla kaikista eri vaihtoehdoista ym. Olis mukava päästä keskusteluihin mukaan vaikka olenkin vielä " keltanokka"!
 
Minä kans pistän itseäni gonal-F:llä ja irrotus pregnylillä!Nyt on menossa jo kolmas piikityskierto luomuna... eikä ainakaan vielä ole tärpänny, mutta toivotaan parasta, että jospa tässä kierrossa tärppäisi =) plussa onnea kaikille!
 

Yhteistyössä