Hakutulokset

  1. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Sennay, minusta ainakin on hyvä lukea, ettei kaikilla muillakaan ole aina ihan ruusuilla tanssimista. Ei ole meinaan meilläkään juuri nyt. Ja se, että ajatukset menee vuoristorataa on minullekin tuttua. Olen kuitenkin miettinyt lapsen saamista jo noin 1,5 vuotta päivittäin ja yli vuosi siinä...
  2. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Tervetuloa, Typy85! Hmm, valitettavasti mä en usko, että meillä hirveän nopeasti tärppäisi, jos vain ehkäisy jätettyämme jatkaisimme normaalia elämää. Kyllä meidän täytyy ainakin tihentää toimintaa makuuhuoneessa, jos ei muuta. Ovulaatiotestejä vielä harkitsen. Greippimehua olen juonut nyt...
  3. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Hyvää viikon alkua kaikille minultakin. Täällä ei vielä ole lunta. Asun niin rannikolla. Eilen kuljin vähän kaupungilla ja ai että mua houkuttelee kaikki kimaltelevat jutut joulukoristeosastoilla! Ainakin osittain meillä aiotaan käyttää kestovaippoja, mies on vieläpä vakaammin niiden kannalla...
  4. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Jiihaa, täällähän yli 20 prosenttia ottaa varaslähdön, kun 19:stä 4 aloittaa jo tänä vuonna. Onnea! Vaunupaniikki... sellaista ei vielä ole ollut. Mutta just äsken tajuttiin miehen kanssa, että me ei tiedetä (kesto)vaipoista tarpeeksi. Kestovaippapaniikki :O:laugh:
  5. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Cembalo, kuulut siihen onnekkaaseen enemmistöön (?), jolla kuukautiset tulee hyvin pillereiden jälkeen :). Toivotaan, että mullakin homma jotenkin etenisi. Kyllä musta ainakin tuntuu, että kehossa jotain hormonaalisia muutoksia tapahtuu. Esimerkiksi iho tuntuu jo vähän rauhoittuneen, vaikka...
  6. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Verna-. Mulla on syyllisyyden tunteita tuosta vammaisen lapsen pelosta. Olisinpa kuin oma äitini, joka on sanonut, ettei hänellä ole ikinä raskausaikana ollut pelkoja siitä, etteikö kaikki olisi kunnossa. Olen toki tietoinen julkisella puolella tehtävistä seulonnoista. Kuitenkin mieheni sisko...
  7. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Hauskaa, että täällä keskustelu jatkuu! nallukkan: Voih, tiedän tunteen viisaudenhampaiden poiston jälkeen. Itsellä 2 poistettu ja 2 jäljellä ja olen vielä tänään menossa hammaskirurgin pakeille tekemään esiselvitykset ja sopimaan varsinaisen leikkausajan. Mulla kesti edelliskerran jälkeen...
  8. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Huolista. Minua huolettaa lapsettomuuden mahdollisuus. Toisaalta kyllä luotan siihen, että viimeistään lapsettomuushoidoilla saataisiin hedelmöitys aikaiseksi. Kaikkein eniten mielessä pyörii pelko vammaisesta lapsesta. Olen sellaisella alalla, että suurin osa kohtaamistani lapsista on joko...
  9. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    *Nopea kurkistus* Kiitos haleista ja tsempeistä :) Mulla ei ole kuukautiset vieläkään alkaneet. Eilen havaitsin tulleen pienen pienen hippusen ruskeaa limaa. Ehkä tää tästä. Mun kropassa tapahtuu kai samaa kuin 11-12-vuotiaana, kun keho käynnisteli kuukautisia.
  10. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Henrietta*, kuulostaa tutulta se, että halut katoavat, kun pillereitä on syönyt jo pidemmän aikaa, jopa vuosia. Mulla taisi ensimmäisen vuoden ajan pillereitä syödessä olla vielä haluja tallella, mutta noi viimeiset kaksi vuotta oli kyllä jo liiankin tehokasta ehkäisyä! Nyt kun olen pian neljä...
  11. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Kiitos tietojen päivityksestä, Sennay! Apina25, en ole vielä tehnyt testiä, kun en jotenkaan ole yhtään ajatellut, että voisin olla raskaana... Mutta nyt kun olen lukenut alkuraskauden oireita, niin huomaan vähäsen muuttuneeni sellaiseksi, noh, harhaiseksi :D. No, te pääsette nyt sitten...
  12. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Ja vielä, oli hauska huomata, että listalla on lisäkseni kolme muutakin, jotka aloittavat yrityksen helmikuussa. Hei vaan, "aikalaiseni", PikkuB, bellabambini ja Ashia!
  13. V

    Esikoista yrittämään 2012!

    Hei, kaikki! :wave: Minäkin uutena loikkaan mukaan tänne ketjuun, joka on kuin minulle tehty :). Olen 26, mies 28. Lopetin e-pillerit heinä-elokuun vaihteessa, ja tilanne on se, etteivät kuukautiset vieläkään ole alkaneet. Yhden yhtykäisiäkään ei siis vielä ole tullut sitten elokuun alun...

Yhteistyössä